Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wedstrijd voor jonge fotografen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wedstrijd voor jonge fotografen

    Beste vrienden

    wij organiseren een fotowedstrijd voor jongeren. Een woordje uitleg:

    jullie zijn jong en bezig met werk of school???

    Doe dan mee aan onze fotowedstrijd:

    Het thema is heel ruim opgevat en alle fotografische technieken zijn toegelaten; iedereen kan dus deelnemen. Je kunt ook in naam van de vereniging foto’s inzenden.

    JONGEREN FOTOWEDSTRIJD
    Periode: t/m 4 april 2008
    Deelnemers: vanaf 16 t/m 30 jaar
    Prijsuitreiking en informatie-avond: vrijdag 25 april 2008
    Reglement verkrijgbaar bij Bart Reyns: breyns@acv-csc.be
    Waardevolle prijzen!

    We sluiten de fotowedstrijd af met een interactieve jongeren-informatieavond. Hierop is uiteraard iedereen welkom; ook wie niet deelneemt aan de wedstrijd. Deze jongerenavond wordt ook aangekondigd in Visie.

    Op 25 april kan je met alle vragen terecht over lonend studentenwerk, studiebeurzen enz. We hopen uiteraard op een ruime deelname aan de fotowedstrijd: naast waardevolle prijzen wordt een aandenken voor elke deelnemer voorzien. Breng ook zoveel mogelijk vrienden mee 25 april: elk kan zijn stem inbrengen voor de prijs van het publiek!

    Nog informatie nodig? Bel of mail gerust.


    ACV SINT-GILLIS-WAAS
    Kerkstraat 62, 9170 Sint-Gillis-Waas
    tel. 03 770 54 61 – fax 03 770 83 65
    e-mail: acv.sint-gillis-waas@acv-csc.be
    ism ACV regio Sint-Gillis-Waas/Stekene
    ism jongenkern ACV regio StGillisWs/Stekene

  • #2
    Re: Wedstrijd voor jonge fotografen

    Zo ver

    Comment


    • #3
      Re: Wedstrijd voor jonge fotografen

      't Zijn bijna sociale verkiezingen zeker?
      www.bigducksix.be

      Comment


      • #4
        Re: Wedstrijd voor jonge fotografen

        Oorspronkelijk geplaatst door BigDuckSix Bekijk bericht
        't Zijn bijna sociale verkiezingen zeker?
        LOL, goed gezien maar daar heeft het niets mee te maken... écht niet!

        Want als je daar iets van af weet dan weet je ook dat op dit moment de lijsten binnen moeten zijn en dan is zo'n wedstrijd om kandidaten te zoeken véééééééél te laat

        We willen gewoon jongeren informeren en ons imago naar hen een beetje oppoetsen. Want zij ervaren de sociale strijd misschien anders maar ik denk dat we in deze 'democratische' tijden juist méér nodig zijn dan vroeger. Dit willen we doen door eens op een andere manier naar buiten te treden dan het alsmaar betogen

        Soit, het is een aanbod hé. Iedereen doet ermee wat hij wil, maar ik dacht op een forum als dit moeten er wel geïnteresseerden zijn...

        Anyway, altijd welkom

        Comment


        • #5
          Re: Wedstrijd voor jonge fotografen

          riekt toch een beetje naar politiek!!.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Wedstrijd voor jonge fotografen

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            riekt toch een beetje naar politiek!!.
            grt,bouk.
            Welkom in België.
            :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

            Comment


            • #7
              Re: Wedstrijd voor jonge fotografen

              Oorspronkelijk geplaatst door ACV'er Bekijk bericht
              Soit, het is een aanbod hé. Iedereen doet ermee wat hij wil, maar ik dacht op een forum als dit moeten er wel geïnteresseerden zijn...
              ....en speciaal daarvoor meld je jezelf aan op een fotoforum ?
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #8
                Re: Wedstrijd voor jonge fotografen

                Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk bericht
                Welkom in België.
                Ja zeg... politiek Dat is nu juist een illustratie van waarom we 'anders' willen zijn...

                Men bekijkt ons altijd hetzelfde: die van de vakbond zijn 'politiekers', 'profiteurs', 'stakers', etc... Zelfs als we het over een andere boeg willen gooien worden we nog zo aangekeken. Ik vind dit eigenlijk ERG jammer. Misschien ben ik als jonge vakbondsmens wel een beetje té idealistisch, maar geef onze wedstrijd toch ook een kans hé...

                Als een milieuvereniging een wedstrijd organiseert over vogelkes fotograferen begint toch ook niemand direct over politiek hé?

                Het was zeker niet de bedoeling hier een discussie over vakbonden te starten...

                Comment


                • #9
                  Re: Wedstrijd voor jonge fotografen

                  Mij persoonlijk deert het niet wie om welke reden een tentoonstelling wil geven. Als het ACV een wedstrijd wil organiseren voor jonge fotografen, dan is dat OK voor mij. Maar het ACV is wel een politiek-gerelateerde organisatie - in tegenstelling tot de locale vogelclub (buiten die van de roze balletten dan) - wat mijns inziens vermeld mag worden. Mij "Welkom in België"-punt was trouwens niet specifiek gericht op het ACV.
                  :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

                  Comment

                  Working...
                  X