Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

konijnenberg

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • konijnenberg

    Iemand al iets gehoord dat konijnenberg betrokken is in een btw carrousel,zou aangeklaagd zijn door een leverancier.als dat zo is wat zijn dan de gevolgen voor de klanten.

  • #2
    Re: konijnenberg

    Oorspronkelijk geplaatst door yeke Bekijk bericht
    Iemand al iets gehoord dat konijnenberg betrokken is in een btw carrousel,zou aangeklaagd zijn door een leverancier.als dat zo is wat zijn dan de gevolgen voor de klanten.
    Waar haalt U die info ????

    Comment


    • #3
      Re: konijnenberg

      Alles is mogelijk, doch mag ik daar toch wel even aan twijfelen ?

      Ik hoop voor jou dat je juist bent ingelicht, voor je dit hier hebt neergeschreven. In het ander geval zou dat wel eens als laster kunnen beschouwd worden.
      BD0808BE

      Comment


      • #4
        Re: konijnenberg

        Beste,

        20 berichten en zulke dingen neerschrijven op dit forum. Ik ga er van uit dat je zelf geen insder bent in de fotowereld, maar dit effe ter zijde.

        los van de feiten, vind ik dit enorm veel lef hebben, en ik vindt dan ook niet aan ons - of aan u- is om dit openbaar te maken/uitspraken over te doen.

        Indien u enige onwaarheid heeft neergeschreven kan ik u garanderen dat u problemen zult krijgen met zowel de leden van BD als de mensen van Konijnenberg.

        Mvg,

        Vincent
        Vincent blogt

        Comment


        • #5
          Re: konijnenberg

          Oorspronkelijk geplaatst door viniv Bekijk bericht
          Beste,

          20 berichten en zulke dingen neerschrijven op dit forum. Ik ga er van uit dat je zelf geen insder bent in de fotowereld, maar dit effe ter zijde.

          los van de feiten, vind ik dit enorm veel lef hebben, en ik vindt dan ook niet aan ons - of aan u- is om dit openbaar te maken/uitspraken over te doen.

          Indien u enige onwaarheid heeft neergeschreven kan ik u garanderen dat u problemen zult krijgen met zowel de leden van BD als de mensen van Konijnenberg.

          Mvg,

          Vincent
          Het aantal berichten van iemand zegt toch niets of hij of zij al dan niet een insider is in de fotowereld ?? Je hebt er zelf ook maar 19 btw.

          Moest het waar zijn dan heb ik liever dat er berichten over verschijnen in plaats van er over te zwijgen. Aan de andere kant moet je dan natuurlijk wel met feiten over de brug komen en niet beginnen met ..ik heb gehoord dat...

          Hierbij dan ook mijn oproep aan de TS. Meer gefundeerde info graag.
          Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

          Bezoek mijn foto's online

          Comment


          • #6
            Re: konijnenberg

            Ik heb geen ervaring met KB,maar ik heb in mijn zeer korte tijd dat ik met foto's bezig ben al heel wat naijver, wrevel en erger gemerkt bij andere fotowinkels.
            Ik zou er niet van opkijken als een verkoopsmannetje die zijn targets niet haalt al eens zo'n berichtje lanceert.
            http://www.effieweg.tk

            Comment


            • #7
              Re: konijnenberg

              Watte, BTW caroussel ?
              Nog veel erger : "'t Zal wel allemaal gestolen goed zijn van tussen kaai en schip ofwel van de camion gevallen op Brucargo".
              'k Ging er vandaag naartoe omdat ze de goedkoopste van 't land waren en aan de kassa moest ik zelfs nog minder betalen dan de prijzen op de webpage.

              Ik weet ook niet waar je het vandaan haalt, maar ik zou eerder denken aan een gerucht dat verspreid wordt door een concurrent die zijn omzet de laatste maanden dramatisch ziet dalen.

              Comment


              • #8
                Re: konijnenberg

                We zijn dus hypothetisch bezig.
                Indien een firma betrokken zou zijn bij een vorm van BTW- ontduiking (of zelfs oplichting van de fiscus), dan hoeft dit niet automatisch te leiden tot een faillissement (tenzij torenhoge boetes, betaling achterstallen en eventueel schadevergoedingen...).
                Dus ik zou zeggen: op zich heeft een dergelijk feit geen gevolgen voor klanten.
                Maar wat de TS doet is natuurlijk niet helemaal onschuldig. Onder het mom van uitleg te vragen doe je toch aan stemmingmakerij. Ik zou eerst wat huiswerk maken alvorens zoiets op een publiek forum te gooien.

                Comment


                • #9
                  Re: konijnenberg

                  Ik betaal liever helemaal geen btw

                  Comment


                  • #10
                    Re: konijnenberg

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mrc Bekijk bericht
                    Ik betaal liever helemaal geen btw
                    Aangenomen ... maar effe serieus nu, dit is geen topic noch tijdstip om grapjes te gaan maken.


                    Djienbe

                    Comment


                    • #11
                      Re: konijnenberg

                      en daar komt de geruchtenmolen op gang.... Ze hebben waarschijnlik teveel tevreden klanten, waaronder ik en zoveel BD-ers, zijn "te" goedkoop, hebben een "te" goede naverkoopservice, enz.....
                      Mens wat kan je mijn en onze zaterdagavond toch verneuken met zo'n onzin! Ik heb een enorme hekel aan: "waarschijnlijk" en "van horen zeggen", en "die of die heeft gehoord dat...."
                      Als je geen concrete bewijzen hebt: zwijg en poets je tanden!!!!!

                      Mvg RichKE
                      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                      Comment


                      • #12
                        Re: konijnenberg

                        Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                        Ik weet ook niet waar je het vandaan haalt, maar ik zou eerder denken aan een gerucht dat verspreid wordt door een concurrent die zijn omzet de laatste maanden dramatisch ziet dalen.
                        ... was ook mijn eerste gedacht ...

                        Comment


                        • #13
                          Re: konijnenberg

                          Oorspronkelijk geplaatst door yeke Bekijk bericht
                          Iemand al iets gehoord dat konijnenberg betrokken is in een btw carrousel,zou aangeklaagd zijn door een leverancier.als dat zo is wat zijn dan de gevolgen voor de klanten.
                          het zal ons worst wezen

                          Comment


                          • #14
                            Re: konijnenberg

                            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                            'k Ging er vandaag naartoe omdat ze de goedkoopste van 't land waren en aan de kassa moest ik zelfs nog minder betalen dan de prijzen op de webpage.
                            Ook eens bij de lokale fotoboer aangedrongen? Mijn ervaring is dat niet iedereen zijn beste prijs op het web zet... als je gewoon de doos wilt en dit aangeeft, komt er vaak een andere prijs. De lokale fotohandelaren weten de internetprijzen echt wel. Ik volg hen wel dat ze een onderscheid maken tussen een verkoop met uitleg en dozenschuiven.

                            Oorspronkelijk geplaatst door yeke Bekijk bericht
                            Iemand al iets gehoord dat konijnenberg betrokken is in een btw carrousel,zou aangeklaagd zijn door een leverancier.als dat zo is wat zijn dan de gevolgen voor de klanten.
                            Lijkt me vreemd dat dit via een leverancier zou gaan en het is toch wel zeer vaag. Als er problemen zouden zijn met een leverancier lijkt me vooral de leverzekerheid en prijs een probleem, of de (snelheid van) herstellingen. Je kan altijd de officiële importeur contacteren of deze ondersteuning zal bieden bij problemen.

                            Een gouden raad met alle winkels is niet vooraf te betalen. Zeker in een sector die volop in beweging is en waar er in de voorbije maanden toch al een aantal zaken failliet zijn gegaan.

                            mvg

                            Alain

                            Comment


                            • #15
                              Re: konijnenberg

                              Oorspronkelijk geplaatst door karlito Bekijk bericht
                              Het aantal berichten van iemand zegt toch niets of hij of zij al dan niet een insider is in de fotowereld ?? Je hebt er zelf ook maar 19 btw.
                              ik heb ook nooit gezegd dat ik dat ben notabene. ik wou enkel iedereen hier effe op wijzen, vermits ik dit nog al een voorgehad heb met iemand dat 4 berichten gepost had en julie ookzal zwart zat te maken, maar dit effe ter zijde....

                              Mvg,

                              Vincent
                              Vincent blogt

                              Comment

                              Working...
                              X