Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CF kaartjes in USA kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CF kaartjes in USA kopen

    Met de lage dollar wordt het natuurlijk wel bijzonder interessant om spulletjes in Amerika te bestellen.
    Ik zou enkele CF kaartjes willen bestellen maar ik wil dan wel zeker zijn dat er geen addertjes onder het gras zitten.
    Ik bedoel hiermee dat deze toch zeker met m'n in België gekochte D200 compatibel zijn.

    iemand ervaring hiermee ?

    Merci
    www.peterdejongh.be

  • #2
    Re: CF kaartjes in USA kopen

    CF kaartjes zijn overal hetzelfde, eender waar je ze koopt, ze werken in alle camera's (op voorwaarde dat je geen kaartje met een te grote capaciteit wil gebruiken in een toestel dat daar niet mee overweg kan).

    Maar ze zijn hier ook goedkoop, je moet dan geen invoertax betalen, en als je zelf naar de winkel gaat, dan betaal je ook geen verzendkosten...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: CF kaartjes in USA kopen

      mijn echtgenote had in januari op haar vs-trip s naar de prijzen geïnformeerd en blijkbaar scheelde het ni echt veel. Ik moest ze van haar hier maar kopen.

      (of ze had geen goesting om erachter te lopen )
      "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

      Comment


      • #4
        Re: CF kaartjes in USA kopen

        Informeer zeer goed naar de netto prijs van de kaartjes.
        Ik heb ze in de USA verschillende keren veel goedkoper gezien dan hier in België maar eens aan de kassa kwamen de adders van onder het gras. Ze waren geprijsd met aftrek van de Sandisk cash-back actie. Aan de kassa moest je echter de volle prijs betalen + 8% state tax.
        De cash-back werd enkel gestort op een USA bankrekening.
        Nu de geheugenprijzen bij ons zo gedaald zijn loont het niet meer de moeite om ze in de USA te kopen.
        Ook DV cassettes voor de videocamera zijn in de USA een pak duurder dan bij ons. Ik had maar 1 cassette meegenomen want ik dacht ook dat het ginds goedkoper zou zijn ...

        Comment


        • #5
          Re: CF kaartjes in USA kopen

          ik weet toch dat ik een mooie som kan uitsparen als ik hier koop

          Shop at Ritz Camera for Digital Cameras, DSLRs, Lenses, and Camera Accessories. Get great deals and free shipping on Canon, Nikon, Sony products and more.

          ben verleden oktober nog langs geweest ginder en op een lens toch redelijk geld gespaard met ginder een lens te kopen ipv hier
          reken maar om ginder in amerika kwam ik als winnaar uit de bus
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

          Comment


          • #6
            Re: CF kaartjes in USA kopen

            CF kaartje kost bij jou eerste link 45 US Dollar = 29.20182 Euro , bij Otto 20,95 euro.

            edit: de sandisk ultra II van 2Gb heb ik bekeken.
            "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

            Comment


            • #7
              Re: CF kaartjes in USA kopen

              Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
              CF kaartje kost bij jou eerste link 45 US Dollar = 29.20182 Euro , bij Otto 20,95 euro.

              edit: de sandisk ultra II van 2Gb heb ik bekeken.
              sd kaarten heb ik niet bekeken maar deze lens
              Shop at Ritz Camera for Digital Cameras, DSLRs, Lenses, and Camera Accessories. Get great deals and free shipping on Canon, Nikon, Sony products and more.

              is een heel verschil in prijs tegen hier bij konijnenberg 256euro ginder en hier http://www.fotokonijnenberg.be/produ...d_product=8691
              en de sandisk extreme III 2gb is ook al een verschil tegen hier
              mvg
              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
              *BD1034BE

              Comment


              • #8
                Re: CF kaartjes in USA kopen

                Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
                en de sandisk extreme III 2gb is ook al een verschil tegen hier
                mvg
                idd, bij Ritzcamera 39.99USD + 8% tax = 27.64€;
                bij Otto en Konijn minder dan 23€

                Comment


                • #9
                  Re: CF kaartjes in USA kopen

                  En koop enkel van een betrouwbare bron ... er zijn namelijk fake kaarten die verkocht worden via internet ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: CF kaartjes in USA kopen

                    Ik weet eigenlijk niet wat de courante prijzen voor geheugenkaartjes hier is, maar na een vlugge controle leek die USA aanbieder (www.ritzcamera.com) toch niet echt goedkoop te zijn.
                    M'n camera gebruikt CF-kaartjes. Ik heb net (in de UK) nog een paar Lexar UDMA 8Gb (300x) gekocht aan ~85€ per stuk, incl alles. Als je dit vergelijkt met slechts de 4GB versie op de US site aan 119.99$ of ~75€ zonder taksen en transport dan vind ik dit toch ook niet echt beterkoop.
                    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                    "Casu Consulto - Modo Fac"

                    Comment

                    Working...
                    X