PDA

Volledige versie bekijken : En voor de West-Vlaming ??

felpro
13 maart 2008, 10:40
Ik zag hier op het forum een oproep om een fotoclubje te starten rond het Gentse.

Omdat ik hetzelfde gevoel heb of deze mensen, (bestaande fotoclubs = clubje van mensen op gezegende leeftijd :o) wat zeker niet slecht bedoeld is want meestal hebben deze mensen ook héél wat ervaring maar niet altijd dezelfde ideeën als de jongere collega's :green:, vroeg ik mij af of er ook West-Vlaamse BD'ers zijn die reeds een clubje hebben, regelmatig eens samen komen of plannen hebben om een clubje op te richten. Ik spreek hier over zuid-oost West-Vlaanderen, streek van kortrijk, zwevegem, waregem. Ik zou graag wat meer mensen (BD'ers) willen leren kennen uit deze streek met dezelfde interesse, om ideeën te wisselen, kennis op te doen en soms eens samen op stap te gaan misschien. Het moet wel vrijblijvend zijn en geen verplichting want dan wordt het al snel een sleur.

Indien er mensen zijn die reeds nagedacht hebben over een clubje, heb ik ooit eens een post gelezen waarin iemand uit de streeks van Anzegem een lokaal ter beschikking had, maar kan het niet direct terug vinden.

Soms heb ik de indruk, en verbeter mij als ik het mis heb, dat BD'ers uit de streek van A'pen en Limburg beter samengangen dan de westelijke kant van het land.
Ik zie ook regelmatiger voorstellen om iets te doen uit deze streek.

Nogmaals, als ik het bij het verkeerde eind heb, laat het mij zeker weten. Het is een gevoel dat ik heb :p .

Groetjes,
Felpro.

PS: het is niet mijn bedoeling mensen te kwetsen of :mad: te maken.

Destn
13 maart 2008, 10:45
Hier vanuit Wervik ook wel interesse hoor.

Zou misschien wel een zaaltje kunnen regelen ook...

Rockey
13 maart 2008, 10:49
Zou idd tof zijn om ook in het West-Vlaamse eens samen te komen.
Mooie streken genoeg om eens te gaan 'shooten'.

Momenteel zou ik er niet veel aan hebben want woon in Blankenberge en denk dat meeste van Westhoek zijn.
Maar binnen 2 maand verhuis ik naar Roeselare (huisje gekocht :D) en dan zou het leuk zijn om eens op een dag in de maand (of om de paar weken) keer samen te komen.

Maw, ik steun het idee (en initiatief)

Grtz

Vliennie
13 maart 2008, 16:12
Ben ook reeds meerdere malen tot dezelfde constatatie gekomen als TS. Ik woon zelf in Poperinge en verblijf ook regelmatig in Zwevegem.

Destn
13 maart 2008, 16:13
Als ik da zo lees zou Wervik geen slechte locatie zijn ;)

devid
13 maart 2008, 16:17
Ben ook reeds meerdere malen tot dezelde constatatie gekomen als TS. Ik woon zelf in Poperinge en verblijf ook regelmatig in Zwevegem.

leuk te horen dat er nog keikoppen op BD zitten ;)

Destn
13 maart 2008, 16:21

He, ik ben ook keikop in hart en nieren, weliswaar al 7 jaar uitgeweken maar nog steed Poperingnoare. (Sint-Jan-ter-Biezen)

Destn
13 maart 2008, 18:18
Zeg even serieus, zijn er mensen die het echt zien zitten om zelf een club op te richten?

devid
13 maart 2008, 18:23
ik zit al in een aantal andere clubs, bd is zo gemakkelijk , je bent actief wanneer je dat zelf wil maar het is natuurlijk wel leuk als je er eens op uit wil trekken om dat niet alleen te doen.
in poperinge is er alleen een diaclub en wie maakt nu nog dia's :o

Dietev
13 maart 2008, 18:58

Hier nog iemand van Poperinge ;)
Hier ook interesse...

ice
13 maart 2008, 19:08
omgeving roeselare, ook wel interesse...

Whispers
13 maart 2008, 19:12
Als er niet alleen oude venten (mijn excuses als het verkeerd mocht overkomen :p) inzitten wil ik wel meedoen. Ben meisje van 19 jaar uit Zulte maar zit ook veel in Waregem en Moen/Zwevegem. Dus als er nog leeftijdsgenoten zijn ben ik geïnteresseerd :)

Destn
13 maart 2008, 19:15
Als er niet alleen oude venten (mijn excuses als het verkeerd mocht overkomen :p) inzitten wil ik wel meedoen. Ben meisje van 19 jaar uit Zulte maar zit ook veel in Waregem en Moen/Zwevegem. Dus als er nog leeftijdsgenoten zijn ben ik geïnteresseerd :)

Wat versta je onder oude venten, ik ben er 29 :)

Misschien moeten we onze koppen dan eens bijeensteken en kijken wat er mogelijk is.

Heeft er iemand ervaringen met vzw's of verenigingen?

komjewok
13 maart 2008, 20:44
Ne ( oude vent ( 49)) :green: van rond roeselare wenst de jonge gasten veel suc6 met junder clubtje.
Merde waarom zink oal bikan 50
:rolleyes::rolleyes:

Destn
13 maart 2008, 20:58
Ne ( oude vent ( 49)) :green: van rond roeselare wenst de jonge gasten veel suc6 met junder clubtje.
Merde waarom zink oal bikan 50
:rolleyes::rolleyes:

Ajje joeng van herte zid meuge gi gerust oek bi 't clubtjen wi! :D

devid
13 maart 2008, 21:10
Allez we zullen eens moeten samenkomen in Poperinge om elkaar te leren kennen :G

felpro
13 maart 2008, 21:13
Hier vanuit Wervik ook wel interesse hoor.

Zou misschien wel een zaaltje kunnen regelen ook...

Helaba,

Leuk om nog eens iemand van Wervik te horen. :G

Ben zelf afkomstig van de tabaksstad, opgegroeid en meer dan 20 jaar gewoond, na enkele jaren in wevelgem gewoond te hebben nu definitief uitgeweken naar Zwevegem.

Een clubje zie ik wel zitten maar heb niet de ambitie om dit als frontman uit de grond te stampen. Ik wil hier wel aan meewerken.

Als er voldoende interesse kunnen we misshien eens met deze mensen samenkomen.

We zien wel.

Groetjes
Felpro

Whispers
13 maart 2008, 21:21
Even verduidelijken: Niets tegen "oude venten " hé :D Maar ge moet ook verstaan, om zo alleen tussen een bende mannen van + 50 gemiddeld te zitten, aléja.. Kwil gewoon zeggen da er ook moet beetje van alle soorten zijn, en liefst nog wa leeftijd genoten of 'k zou me nie op mijn gemak voelen...

Destn
13 maart 2008, 21:21
Ik wil ook wel een steen bijdragen, maar weet niet hoe het juridisch enz. om een vereniging uit de grond te stampen.

Ik zou eventueel hier in Wervik aan een zaaltje kunnen geraken. Denk dat Poperinge misschien net iets te ver is voor degene van Zwevegem, Kortrijk, Roeselare...

Voor mij is 't eender.

Oli
13 maart 2008, 21:25
mag Brussel daar niet bij ? :o :(

Whispers
13 maart 2008, 21:27
Lol, voor mij wel, ik ben dagelijks in Brussel. Weet wel niet of de anderen daar content mee zullen zijn :D

Andy L
13 maart 2008, 21:28
woehoeeeewwww, eindelijk eens iemand die hetgeen waar ik al een tijdje over denk, en waarschijnlijk ook nog vele anderen, hier in de groep gooit.
En dan nog regio Wervik en al.
Ik woon nu ook al enkele jaren in Wervik en zou dit ook wel zien zitten, een vrijblijvende groep met niet teveel verplichtingen om nu en dan eens iets samen te doen en elkaar te helpen. Zolang het maar fun oplevert.

Ikzelf ben 24j dus val ik wss nog wel binnen de doelgroep ;)

We kunnen anders eens ergens samenkomen op één of andere dag om verder te bespreken. Hoeft daarom niet metteen een vereniging te worden, we zien wel hoe het loopt.

Bij deze mag je mij er ook bijnemen en als jullie willen afspreken, dit weekend heb ik al tijd, en mooi weer zal het toch niet worden dus kunnen we onze tijd beter aan dit besteden.

mvg Andy

felpro
13 maart 2008, 21:29
Even verduidelijken: Niets tegen "oude venten " hé :D Maar ge moet ook verstaan, om zo alleen tussen een bende mannen van + 50 gemiddeld te zitten, aléja.. Kwil gewoon zeggen da er ook moet beetje van alle soorten zijn, en liefst nog wa leeftijd genoten of 'k zou me nie op mijn gemak voelen...

Als het er ooit van komt zulle we zorgen voor mengeling zodat er voor ieder wat wils tss zit :D

Destn
13 maart 2008, 21:34
Genoeg animo wel zo te zien...:G

komjewok
13 maart 2008, 21:35
Ajje joeng van herte zid meuge gi gerust oek bi 't clubtjen wi! :D

'k goan vant weekend min herte ne kere testn zu en kgoat tonne laatn weetn.:D:D

Andy L
13 maart 2008, 21:39
K zal even een voorstelletje doen...........
Iemand zin om dit weekend, zaterdag ofzo met enkelen, of met velen af te spreken in Wervik in T kapittel of zo (is een cafe in t stad) in de middag is het daar niet zo druk.

Gewoon even een voorstelletje hé
andere voorstellen altijd welkom

groeten Andy

Sideshow
13 maart 2008, 21:41
Poperinge hier :cool:

Destn
13 maart 2008, 21:49
Ik zou eventueel zaterdagnamiddag kunnen, zaterdagavond en zondag kan ik niet.

felpro
13 maart 2008, 21:51
K zal even een voorstelletje doen...........
Iemand zin om dit weekend, zaterdag ofzo met enkelen, of met velen af te spreken in Wervik in T kapittel of zo (is een cafe in t stad) in de middag is het daar niet zo druk.

Gewoon even een voorstelletje hé
andere voorstellen altijd welkom

groeten Andy

Andy,

Leuk iemand te zien met zoveel enthousiasme en gedrevenheid, maar ik zou niet te hard van stapel lopen.
Ik denk, zeker in mijn geval en waarschijnlijk voor de andere hier, dat dit een beetje vlug is om direct af te spreken. Het is een beetje héél kort op de bal, dit weekend heb ik namelijk al enkel zaken gepland.

Mss eerst beginnen met te polsen hoeveel interesse er is.

Destn
13 maart 2008, 21:52
Andy,

Leuk iemand te zien met zoveel enthousiasme en gedrevenheid, maar ik zou niet te hard van stapel lopen.
Ik denk, zeker in mijn geval en waarschijnlijk voor de andere hier, dat dit een beetje vlug is om direct af te spreken. Het is een beetje héél kort op de bal, dit weekend heb ik namelijk al enkel zaken gepland.

Eigenlijk heb je volkomen gelijk. Ten vroegste volgend weekend of zelfs later eens afspreken.

Er kan heel veel geregeld worden vanaf de pc eh.

Destn
13 maart 2008, 21:54
Misschien om te beginnen een lijst van de geïnteresseerden (jong & oud) bijhouden in de openingspost?

Alvast mezelf: Destn

felpro
13 maart 2008, 21:57
Felpro ook :G

Andy L
13 maart 2008, 22:03
I know, t is kortjes op de bal maar nu gaat den bal al weer wa rollen hé;)

En t is ook wel een beetje omdat ik volgende week zaterdag voor een week naar Portugal ga.
Maar voor mij mag er altijd een ander voorstel gedaan worden, geen probleem.

Mezelf mag je er dus zeker bijrekenen.

tot de volgende

felpro
13 maart 2008, 22:33
Andy,

We zullen u zeker niet vergeten.
Ben eigenlijk de volgende weekends ook reeds bezet.

MAAR we mogen dit niet laten verwateren. :bom: :mad:

Ik denk, als we genoeg mensen vinden met interesse, dat we er iets moois van kunnen maken.

Destn
14 maart 2008, 08:32
Is er al een clubnaam? :clown:

felpro
14 maart 2008, 08:43
mag Brussel daar niet bij ? :o :(

als jij de verplaatsing ziet zitten, natuurlijk, geen probleem

felpro
14 maart 2008, 08:46

nee, nog geen idee, maar da komt wel.

Momenteel een 7 tal interesses. Maar om hier een beter zicht op te hebben zou ik willen vragen aan allen die interesse hebben mij een PM te sturen

Vraagje aan allen hier, en vooral aan de zuid west-vlamingen onder u.
Wie van jullie gaat er mee op de SD Opaalkust op 25 mei???
:G

Destn
14 maart 2008, 08:53

Momenteel een 7 tal interesses. Maar om hier een beter zicht op te hebben zou ik willen vragen aan allen die interesse hebben mij een PM te sturen

En misschien ook laten weten wat zij onder het clubgebeuren verstaan?

Mijn PM komt er direct aan.

De Opaalkust???

felpro
14 maart 2008, 09:22
De Opaalkust???

http://nl.wikipedia.org/wiki/Opaalkust

http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=199090

devid
14 maart 2008, 13:08
http://nl.wikipedia.org/wiki/Opaalkust

http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=199090

Ik zal max 6 zitjes ter beschikking hebben vanuit poperinge voor mijn SD opaalkust. ;)

felpro
14 maart 2008, 13:17
Ik zal max 6 zitjes ter beschikking hebben vanuit poperinge voor mijn SD opaalkust. ;)

Hoe staat het met de voorbereidingen?

Destn
14 maart 2008, 13:18
Hoe gaat dat dan praktisch in zijn werk?

Waar spreek je dan af en rij je dan colonne naar de Opaalkust?

Vliennie
14 maart 2008, 15:37

Ikzelf ben een meisje van 21 en ben ook zeer geïnteresseerd.

devid
14 maart 2008, 15:40
alles over de SD Opaalkust wordt eerst daags duidelijk nadat Ludo zijn zegen heeft over het erkenningsdossier dat werd toegezonden.

Blijf het topic: shooting days/ SD opaalkust in het oog houden.

Vliennie
14 maart 2008, 16:20
Andy,

Als ik dit topic zo overloop tel ik 8 personen die al min of meer interesse hebben. Het is inderdaad nogal vroeg om nu al concrete plannen te gaan maken, maar wat niet is kan nog komen. :)

felpro
14 maart 2008, 18:52
Als ik dit topic zo overloop tel ik 8 personen die al min of meer interesse hebben. Het is inderdaad nogal vroeg om nu al concrete plannen te gaan maken, maar wat niet is kan nog komen. :)

Volledig mee eens, te hard van stapel lopen is ook niet goed. ;)
Maar in vind dat het er toch moet van komen.
We moet ook de tijd nemen om ons goed te informeren.
Zoals reeds hier vermeld, al is het maar om een verzekering te kunnen afsluiten voor groepsuitstappen, maar zouden misschien toch best kijken voor een VZW op te richten. Dus hiervoor is tijd nodig om alles goed te plannen.

We maken er ons werk van, ik denk dat Devid ook één van de drijvende krachten kan zijn.

Hou deze topic zeker goed in het oog.

Groetjes

Destn
14 maart 2008, 19:34
Volledig mee eens, te hard van stapel lopen is ook niet goed. ;)
Maar in vind dat het er toch moet van komen.
We moet ook de tijd nemen om ons goed te informeren.
Zoals reeds hier vermeld, al is het maar om een verzekering te kunnen afsluiten voor groepsuitstappen, maar zouden misschien toch best kijken voor een VZW op te richten. Dus hiervoor is tijd nodig om alles goed te plannen.

We maken er ons werk van, ik denk dat Devid ook één van de drijvende krachten kan zijn.

Hou deze topic zeker goed in het oog.

Groetjes

Als iedereen enkel maar dit topic in het oog zal houden zal er ook niet zoveel van komen he ;)

turkeyslaughter
14 maart 2008, 19:41
Dit is een topic om in de gaten te houden!!
Als geboren keikop,maar uitgeweken naar wevelgem heb ik wel enige interesse in dit project.Tijd heb ik binnenkort genoeg,want voor mij naderd het brugpensioen(((oude vent))).Ik hoor het wel!!

grtjs
turkeyslaughter

Destn
14 maart 2008, 19:58
Ik ga de VZW statuten eens van dichterbij bekijken..

devid
14 maart 2008, 20:16
Ik ga de VZW statuten eens van dichterbij bekijken..

niets belet je om te starten als feitelijke vereniging, die rechtpersoonelijkheid hem je maar echt nodig zodra je grote kosten of investeringen plant

Destn
14 maart 2008, 20:19
niets belet je om te starten als feitelijke vereniging, die rechtpersoonelijkheid hem je maar echt nodig zodra je grote kosten of investeringen plant

Heb ik ook net gelezen... ;)

felpro
15 maart 2008, 08:23
hier (http://www.just.fgov.be/img_justice/publications/pdf/64.pdf) meer info over het oprichten van een VZW.

to Destn: jij sprak dat je een zaaltje wist, waar is dit juist. We moeten er voor zorgen dat het zo centraal mogelijk ligt hé.

Weet je welke kost dat met zich meebrengt??

Groetjes

Dietev
15 maart 2008, 18:22

Pb'tje verstuurd ;)

felpro
16 maart 2008, 20:24
Voorlopige stand: 10 zotten die dit zien zitten :D :G

En dit zijn ze dan:

- Dietev
- Vliennie
- Rockey
- Destn
- Ice
- Whispers
- Andy L
- Felpro
- Turkeyslaughter
- Komjewok

Als er nog zijn ... Hoe meer zielen hoe meer ...

Groetjes

Destn
16 maart 2008, 22:04
hier (http://www.just.fgov.be/img_justice/publications/pdf/64.pdf) meer info over het oprichten van een VZW.

to Destn: jij sprak dat je een zaaltje wist, waar is dit juist. We moeten er voor zorgen dat het zo centraal mogelijk ligt hé.

Weet je welke kost dat met zich meebrengt??

Groetjes

Is in Wervik zelf, een cafe met een zaaltje erbij, heb nog gewacht om verder te informeren totdat ik hier meer wist.

Want inderdaad zo centraal mogelijk.

mutse
16 maart 2008, 22:19
Hier ook interesse maar kvrees dat het ook daar bij zal blijven. Kwoon in Torhout en wervik is nu niet bepaald het stadje waar alle treintjes bij stoppen ( nee hier nog geen rijbewijs :-p)

Destn
16 maart 2008, 23:05
Hier ook interesse maar kvrees dat het ook daar bij zal blijven. Kwoon in Torhout en wervik is nu niet bepaald het stadje waar alle treintjes bij stoppen ( nee hier nog geen rijbewijs :-p)

Locatie staat nog niet vast he.

btw: We hebben hier ook een station hoor ;)

felpro
17 maart 2008, 08:21
Is in Wervik zelf, een cafe met een zaaltje erbij, heb nog gewacht om verder te informeren totdat ik hier meer wist.

Want inderdaad zo centraal mogelijk.

Gaat het hier toevallig over 't Kapittel? :D

Erik.D
17 maart 2008, 08:46
Allee nog ne west-vloamse klub bie oal de reste ?? of zien der nog nie genoeg ?? ;) zie link http://www.wvfd.be/ :D

Erik.D http://blog.seniorennet.be/nikon/

Destn
17 maart 2008, 08:54
Gaat het hier toevallig over 't Kapittel? :D

Nope, 'De Kastaar'

dyafani
17 maart 2008, 09:09
Ik ben deze topic al een tijdje aan het volgen. ( Ben ook West-Vlaming )
Misschien even vermelden dat er in zuid-west-vlaanderen al volgende
club bestaat:
http://www.beeldexpressie.be/zoekclub2.asp?soort=foto&id=177

= Picamera . Is er niet interessanter om aan te sluiten bij een bestaande
vereniging. Ik heb er wel geen idee van of deze club nog intens bezig is.
Het zou kunnen.

Fujifil
17 maart 2008, 10:03
Ik ben deze topic al een tijdje aan het volgen. ( Ben ook West-Vlaming )
Misschien even vermelden dat er in zuid-west-vlaanderen al volgende
club bestaat:
http://www.beeldexpressie.be/zoekclub2.asp?soort=foto&id=177

= Picamera . Is er niet interessanter om aan te sluiten bij een bestaande
vereniging. Ik heb er wel geen idee van of deze club nog intens bezig is.
Het zou kunnen.

die bestaat inderdaad, maar ik dacht dat topicstarter op zoek was naar jonge gasten :);):p

als 't in poperinge of de buurt van ieper is, heb ik zeker ook interesse!

dyafani
17 maart 2008, 10:29
die bestaat inderdaad, maar ik dacht dat topicstarter op zoek was naar jonge gasten :);):p

als 't in poperinge of de buurt van ieper is, heb ik zeker ook interesse!
Ben ook van Poperinge, maar gezien "tram 50" zal ik dus best op het
perron blijven staan.:clown:
Wel begrijp ik niet waarom zo'n club homogeen uit jonge gasten moet bestaan!

Fujifil
17 maart 2008, 10:31

voor mij speelt leeftijd genen rol, als we maar bijleren!

Destn
17 maart 2008, 11:36

Jij bent nog jong van geest, dus spring er maar op :)

Vliennie
17 maart 2008, 16:19

Hier ongeveer hetzelfde probleem, alleen heb ik wel mijn rijbewijs maar nog geen eigen wagen.:p Ik vind het geen probleem om nu en dan eens de trein op te springen richting Wervik

Destn
17 maart 2008, 16:20
Vooraleer er misverstanden zijn...de locatie staat helemaal nog niet vast he.

Eventueel een variabele locatie?

MoonDust
17 maart 2008, 18:54
Ik ben van regio Waregem en ook al een tijdje op zoek naar een fotoclubje waar niet enkel mensen inzitten die analoog blijven steken :)

No Limit W-tec
17 maart 2008, 19:35
Ik van Beselare en ook interesse, wel niet veel vrij tijd, nogal druk sociaal leven in 't weekend :o

Hou me maar op de hoogte zou ik zeggen.

pirke
17 maart 2008, 20:10
groot enthousiasme hier omtrent dit initiatief... :G:love:

felpro
17 maart 2008, 20:48
Voorlopige stand: 10 zotten die dit zien zitten :D :G

En dit zijn ze dan:

- Dietev
- Vliennie
- Rockey
- Destn
- Ice
- Whispers
- Andy L
- Felpro
- Turkeyslaughter
- Komjewok

Als er nog zijn ... Hoe meer zielen hoe meer ...

Groetjes

Volgende komen er ook nog bij:

- Dyafani
- Fujifil (indien locatie voldoet)
- Moondust
- No Limit W-tec
- Pirke

Ben héél content met zoveel reactie, toch een teken dat er nood aan is.

@ Dyafani: het moet niet noodzakelijk allemaal "jonge" gasten zijn. Mijn probleem, en dat van velen hier, is dt het er soms ouwbollig aan toe gaat en dat er op den duur niet meer over fotografie gepraat wordt maar dat het een excuus geworden is om thuis weg te zijn. Dan kan je evengoed op café gaan vind ik.

:o Hopelijk krijg ik hiermee niet teveel op mijn kop. :o
't Is niet mijn bedoeling mensen en/of verenigingen af te breken.

Groetjes

komjewok
17 maart 2008, 21:12
Allee nog ne west-vloamse klub bie oal de reste ?? of zien der nog nie genoeg ?? ;) zie link http://www.wvfd.be/ :D

Erik.D http://blog.seniorennet.be/nikon/

Ja't Eric der zin al genoeg klubs waarvan 95% van hun leden 60 plussers zijn.
Pas op 'k ben zelf ol bikkan 50 en in twee clubs waarvan dak op 2 na den jongsten zin.
Da zegt wel iets zeker.
Laat us ton nog nie klappen van 't WVFD

' k a min ol zittn afvragen war dan ol die jonge gastn zaatn me uderne digitale trekker.
En gelik hebben ze als ze iets willn proberen in elkaar te steekn.

felpro
17 maart 2008, 21:44
Pas op 'k ben zelf ol bikkan 50 en in twee clubs waarvan dak op 2 na den jongsten zin.
Da zegt wel iets zeker.

' k a min ol zittn afvragen war dan ol die jonge gastn zaatn me uderne digitale trekker.

Bedankt voor de aanmoediging en het begrip dat je kan opbrengen voor ons initiatief.

Grtz

pirke
18 maart 2008, 11:32
Volgende komen er ook nog bij:

- Dyafani
- Fujifil (indien locatie voldoet)
- Moondust
- No Limit W-tec
- Prike

...

Pirke ;)

trouwens, Komjewok, gelijke verjaardag hé :)

felpro
18 maart 2008, 11:41
Pirke ;)

Sorry, zal dit direct recht zetten

Vliennie
18 maart 2008, 16:36
Zijn er eigenlijk ook Vrouwelijke hobbyfotografen met interesse? Als ik het zo bezie ben ik veruit de enige...:o

Destn
18 maart 2008, 16:51
Zijn er eigenlijk ook Vrouwelijke hobbyfotografen met interesse? Als ik het zo bezie ben ik veruit de enige...:o

Whisper is ook vrouwelijk denk ik.. (zie 1ste pagina van dit topic).

devid
18 maart 2008, 19:30
ik blijf dit topic met interesse meevolgen

komjewok
18 maart 2008, 20:12
Pirke ;)

haha merikes hé wwwww weeral een jaar dichter bi min pensioen :p:p

Fujifil
18 maart 2008, 20:13
en als er een goede fotoclub (met jonge gasten) komt, dan kunnen we misschien meteen een deel van de fotoclub ombouwen tot fotozaak, elk om zijn beurt een dagske in de winkel...
de nieuwe konijn en co is geboren :-)
zou goed zijn voor 't milieu zo te lezen hier op de site, dan moet niet iedereen meer naar turnhout karren :p

pirke
18 maart 2008, 20:30
en als er een goede fotoclub (met jonge gasten) komt, dan kunnen we misschien meteen een deel van de fotoclub ombouwen tot fotozaak, elk om zijn beurt een dagske in de winkel...
de nieuwe konijn en co is geboren :-)
zou goed zijn voor 't milieu zo te lezen hier op de site, dan moet niet iedereen meer naar turnhout karren :p

gaan we nu niet een beetje ver :p

Destn
19 maart 2008, 09:37
Als we in Wervik zouden afspreken:

Zaal is altijd gratis in de week of in het weekend s’morgens.

Groeten,

Eric

PS: Die foto’s van de zaal zijn magnifiek

felpro
19 maart 2008, 16:02
Als we in Wervik zouden afspreken:

Dit is dan in "de kastaar" als ik me niet vergis hé?

Zeker positief :G

Destn
19 maart 2008, 16:11
Dit is dan in "de kastaar" als ik me niet vergis hé?

Zeker positief :G

Jep!
Heb een paar weken geleden wat foto's van zijn 'feestzaal' genomen.

Dietev
19 maart 2008, 18:24
ik blijf dit topic met interesse meevolgen

Ik ook iig:)

Erik.D
20 maart 2008, 13:24
Da zegt wel iets zeker.

-------------------------------------------------------------------------
Inderdaad komjewok , ze hebben gelijk die jonge gasten en het was niet mijn bedoeling ze af te remmen met hun initiatief , integendeel ik wil jullie aanmoedigen om er mee door te gaan:G

Maar het WVFD afschilderen als een groepje oude zakken dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat:B

Het is waar ik ben een oude zak ( vandaag juist tram 70 ) ben zelfs de oudste van mijn club (met 40 actieve leden) die allemaal digitaal werken en door een oude zak als ik aangemoedigd werden om digitaal te gaan werken:G zie onze website .http://www.eos-wevelgem.be/

groetjes en veel suc6 met jullie initiatief

PS: ik blijf dit draadje volgen en hopelijk ontmoeten wij elkaar nog eens:green:

Een oude zak

Erik.D
http://blog.seniorennet.be/nikon/

felpro
20 maart 2008, 13:41

Een paar voorstellen.

- South West Pictures
- Foto Zuid West
- Phootos Belgium
- Obscura South West
- Fotoclub DiCa (digitale camera)

Als er nog ideeën zijn, laat maar komen.

Grtz

Erik.D
20 maart 2008, 16:15
Een paar voorstellen.

- South West Pictures
- Foto Zuid West
- Phootos Belgium
- Obscura South West

Grtz
----------------------------------------------------------
Jong west-vlaanderen Digitaal (JWVDG) ik zeg maar zoiets ;)

Hopelijk tot een ontmoeting met jullie jongere digitale fotografen:G

doe maar verder jullie zijn goe bezig :G
nog een tip, als je de leden wil verzekeren kijk dan eens op de website van het http://www.beeldexpressie.be/

Erik.D
http://blog.seniorennet.be/nikon/

komjewok
20 maart 2008, 21:04
-------------------------------------------------------------------------

PS: ik blijf dit draadje volgen en hopelijk ontmoeten wij elkaar nog eens:green:

Bach ja waarom nie.;)

johny
21 maart 2008, 20:47

Momenteel zou ik er niet veel aan hebben want woon in Blankenberge en denk dat meeste van Westhoek zijn.
Maar binnen 2 maand verhuis ik naar Roeselare (huisje gekocht :D) en dan zou het leuk zijn om eens op een dag in de maand (of om de paar weken) keer samen te komen.

Grtz

Verdorie zeg nu er al eens iemand vannop bd in Blankenberge woont verhuist hij ;)
Hier ook iemand uit uwe streek (Uitkerke/Blankenberge) :G
Als de club ergens middenin kust-kortrijk zou zijn heb ik eventueel ook wel interesse hoor

Red Falcon
22 maart 2008, 01:53

Grtz

Ik woon nu in Mol sinds iets meer dan een jaar, maar toen ik nog in Menen woonde was er een fotoclub in de Bruggestraat in de gebouwen van de muziekacademie. Ben er meer dan een jaar lid geweest en vond het een tof clubke :G. Helaas weet ik niet of die nu nog bestaan :confused:

appelmooz
25 maart 2008, 18:24
ik ben ook uit de streek ... en zie da ook wel keertje zitten (afkomstig uit Wervik - nu Ardooie - Gullegem).

Laat maar iets weten.

felpro
25 maart 2008, 19:43
ik ben ook uit de streek ... en zie da ook wel keertje zitten (afkomstig uit Wervik - nu Ardooie - Gullegem).

Laat maar iets weten.

OK; ik zet u op de lijst

Grtz

Destn
25 maart 2008, 21:15
Een paar voorstellen.

- South West Pictures
- Foto Zuid West
- Phootos Belgium
- Obscura South West

Grtz

Zitten wel een paar goeie tussen...

Ga mijn brein eens laten werken :)

Rockey
26 maart 2008, 07:36
Verdorie zeg nu er al eens iemand vannop bd in Blankenberge woont verhuist hij ;)

Met het oog op de toekomst en een blik op men portefeuille hebben we een huis gekocht in Roeselare daar de kust (voor mij toch) niet betaalbaar meer is om te wonen (als je een deftige woning wil natuurlijk).
Wat ik nu betaal in Roeselare (voor halfopen bebouwing en garage), kan ik een rijwoning met serieus veel werk in drukke straat vinden in Blankenberge, keuze is dus snel gemaakt.

Maar daardoor heb ik ook niet echt veel tijd om nog keer de Uitkerkse polders te verkennen, wil het toch nog 1 keer doen voor ik verhuis.

Heeft de TS eigenlijk al een idee om de hoeveel keer er zou samengekomen worden? Wervik ligt toch nog stuk van Roeselare dus als het om de week zou zijn zal ik dat niet iedere keer kunnen meemaken.

Grtz

Destn
26 maart 2008, 07:38
Met het oog op de toekomst en een blik op men portefeuille hebben we een huis gekocht in Roeselare daar de kust (voor mij toch) niet betaalbaar meer is om te wonen (als je een deftige woning wil natuurlijk).
Wat ik nu betaal in Roeselare (voor halfopen bebouwing en garage), kan ik een rijwoning met serieus veel werk in drukke straat vinden in Blankenberge, keuze is dus snel gemaakt.

Maar daardoor heb ik ook niet echt veel tijd om nog keer de Uitkerkse polders te verkennen, wil het toch nog 1 keer doen voor ik verhuis.

Heeft de TS eigenlijk al een idee om de hoeveel keer er zou samengekomen worden? Wervik ligt toch nog stuk van Roeselare dus als het om de week zou zijn zal ik dat niet iedere keer kunnen meemaken.

Grtz

Om de week vind ik nu zelf ook wel wat overdreven. :o

felpro
26 maart 2008, 07:46

Grtz

Laat ons mss beginnen met 1x per maand en dan zien we later wel.
Ik denk dat het niet de bedoeling is om iedere week samen te komen, dat is van het goede teveel.
Het mag ook geen verplichting zijn, als je geen zin hebt dan kom je een keertje niet, zonder probleem :G.

Grtz,
Felpro

Destn
26 maart 2008, 08:22
Laat ons mss beginnen met 1x per maand en dan zien we later wel.
Ik denk dat het niet de bedoeling is om iedere week samen te komen, dat is van het goede teveel.
Het mag ook geen verplichting zijn, als je geen zin hebt dan kom je een keertje niet, zonder probleem :G.

Grtz,
Felpro

Laat ons misschien best beginnen met een eerste keer. :)

felpro
26 maart 2008, 08:55
Laat ons misschien best beginnen met een eerste keer. :)

:G :G is idd een goed begin :D :D

mandello
26 maart 2008, 18:00

Grtz

De meeste van de Westhoek ? Nog niet te veel reactie van die kant van ons landje gezien ....waar zitten de westhoekers van Nieuwpoort -De Panne en hinterland ???

Diedie
26 maart 2008, 18:11
net toevallig deze discussie tegengekomen en k wa ne x ant kijken voor die namen e...
waarom niets int west vlaams...
ntwa mee naart veugeltje kieken ofzo ale t zijn maar gedachten e...
mee nen foto trekken graken we volgens mij nie verre
de west vloamse trekkers is nie echt da e :)

groeten

komjewok
26 maart 2008, 18:36

Grtz
We kunnen altijd tesamen rijden, 'k woon in ONKerke da's vlak naast Roeselare.

felpro
26 maart 2008, 21:15
net toevallig deze discussie tegengekomen en k wa ne x ant kijken voor die namen e...
waarom niets int west vlaams...
ntwa mee naart veugeltje kieken ofzo ale t zijn maar gedachten e...
mee nen foto trekken graken we volgens mij nie verre
de west vloamse trekkers is nie echt da e :)

groeten

Zou jij ook eventueel interesse hebben??

felpro
26 maart 2008, 21:43
Tot nog toe volgende interesses:

http://users.telenet.be/felpropictures/Foto's/ledenlijst.bmp

12 definitief
1 onder voorbehoud
5 zonder reactie tot op heden

Ik hoop om binnenkort meer positief nieuws te kunnen posten.

Groetjes
Luc.

Rockey
28 maart 2008, 09:36
We kunnen altijd tesamen rijden, 'k woon in ONKerke da's vlak naast Roeselare.

Daar kan idd eens over nagedacht worden, dat zien we dan nog eens het zover is.
Eerst proberen de eerste samenkomst goed te laten gaan en dan zien of we gelanceerd zijn.

Alvast bedankt voor het voorstel

Grtz

felpro
28 maart 2008, 13:35
12 definitief
1 onder voorbehoud
5 zonder reactie tot op heden

Ik hoop om binnenkort meer positief nieuws te kunnen posten.

Groetjes
Luc.

Diedie heeft ook interesse, maakt dus 13 en Vliennie zal probreren om Whispers, die geen reactie gegeven heeft om mijn PM, ook zover te krijgen.

Ter info: Vrouwlijke collega's zijn ook zeker welkom. :G

Grtz

Destn
28 maart 2008, 13:38
Diedie heeft ook interesse, maakt dus 13 en Vliennie zal probreren om Whispers, die geen reactie gegeven heeft om mijn PM, ook zover te krijgen.

Grtz

Enkel als ze grote ...eh ;)

Mijn antwoord op je mailtje niet gekregen?

felpro
28 maart 2008, 15:36
Mijn antwoord op je mailtje niet gekregen?

Tochwel hoor.

Het zal voor volgende week zijn, ik hou je op de hoogte.

Grtz

Vliennie
30 maart 2008, 12:46

Grtz

Ik vrees dat ik net vernomen heb dat Whispers niet langer geïnteresseerd is. Hopelijk vinden we nog enkele vrouwelijke collega's, want alleen is maar alleen. :o Niet dat ik iets tegen jullie mannen heb, maar toch...;)

Aan alle vrouwelijke west-Vlaamse lezers van dit topic: Laat u niet afschrikken door al dat mannelijk geweld en voeg u bij de groep. Wie weet volgen er talrijke plezante en leerrijke samenkomsten!

Andy L
30 maart 2008, 17:01
Hallo, eventjes op vakantie geweest en zodus nog niet kunnen antwoorden Felpro.
Maar nu ben ik terug paraat, en ook ik zie het bij deze nog altijd zitten.
Leuk te zien dat deze topic nog altijd heel levendig is, maarja met het weer hier, waar moet men zich anders mee bezig houden hé:p

groeten Andy L

komjewok
31 maart 2008, 22:00
@Vliennie: zie PM

Destn
2 april 2008, 07:40
http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=206560

Red Falcon
3 april 2008, 20:55

Heb 20 jaar gewerkt in de statie van Wervik, altijd ieder uur een treintje uit Kortrijk en naar Kortrijk. Maar mss met de trein tot in Roeselare en dan met een lid in z'n voiture meerijden tot in de tabak stede ;)
Jammer dak nu in Mol woon:green:

Destn
3 april 2008, 21:47
Heb 20 jaar gewerkt in de statie van Wervik, altijd ieder uur een treintje uit Kortrijk en naar Kortrijk. Maar mss met de trein tot in Roeselare en dan met een lid in z'n voiture meerijden tot in de tabak stede ;)
Jammer dak nu in Mol woon:green:

Mol - Wervik: < 2u

dus dat is goed te doen he ;)