Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

100 euro actie Olympus-het blijft stil...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 100 euro actie Olympus-het blijft stil...

    Beste Forumbezoekers.
    Eind januari ging ik over tot aanschaf van een 510 kit en heb de bon + alle gevraagde zaken naar Olympus opgestuurd om de 100 euro cashback te krijgen.
    Tot op heden niets ontvangen dus enkele malen telefonisch contact opgenomen (03/8709999).
    Je krijgt een vriendelijke medewerker aan de telefoon welke zegt dat de persoon welke daarvoor verantwoordelijk is er juist niet is. Ze noteren uw gegevens en gaan terugbellen.
    Je krijgt dus steeds hetzelfde te horen en terugbellen doen ze niet. Ik maakte de laatste maal de opmerking dat ze steeds (is soms een man, dan eens een dame) hetzelfde zeggen maar niet terugbellen en dan was het antwoord : daar zeg ik toch niets verkeerds mee meneer...
    Dit laat ik zomaar niet gebeuren !
    Zijn er nog met hetzelfde probleem ?

  • #2
    Re: 100 euro actie Olympus-het blijft stil...

    misschien nog even geduld ?
    Bij mij duurde het ong 6 weken

    Comment


    • #3
      Re: 100 euro actie Olympus-het blijft stil...

      Ik kan best wat geduld opbrengen hoor, nu ik weet dat het iets langer kan duren maar waarom bellen ze nooit terug en krijg je steeds hetzelfde praatje aan de telefoon ? Dat maakt een mens verontrust
      Ben er toch nog steeds niet gerust in.

      Comment


      • #4
        Re: 100 euro actie Olympus-het blijft stil...

        Mag ik een tip geven.
        Stuur een mailtje met je naam en gegevens en wat je vraag natuurlijk is.Wijs er op dat je binnen 2 werkdagen een pasklaar en bevredigend antwoord krijgt en dat je niet akkoord gaat met een verhaal van die collega is er niet.
        Indien geen reactie zal je contact opnemen met consumentenprogramma's als Kassa e.d.
        Moet jij eens kijken hoe snel men weet te reageren.

        Comment


        • #5
          Re: 100 euro actie Olympus-het blijft stil...

          Oorspronkelijk geplaatst door LvDongen Bekijk bericht
          Mag ik een tip geven.
          Stuur een mailtje met je naam en gegevens en wat je vraag natuurlijk is.Wijs er op dat je binnen 2 werkdagen een pasklaar en bevredigend antwoord krijgt en dat je niet akkoord gaat met een verhaal van die collega is er niet.
          Indien geen reactie zal je contact opnemen met consumentenprogramma's als Kassa e.d.
          Moet jij eens kijken hoe snel men weet te reageren.
          Deed ik reeds ....voor ik belde..... geen antwoord

          Comment


          • #6
            Re: 100 euro actie Olympus-het blijft stil...

            "misschien nog even geduld ?
            Bij mij duurde het ong 6 weken", schreef MantaRay.

            Hou nog 2 weekjes vol en kom dan wederom in actie met een mail met de mededeling: anders naar Kassa. Want daar heb je dan alle reden toe.
            Ik ben benieuwd of meer mensen dit probleem hebben en hoe dit loopt met andere CASHBACK acties ?

            Comment


            • #7
              Re: 100 euro actie Olympus-het blijft stil...

              Oorspronkelijk geplaatst door wingman0393 Bekijk bericht
              Ik kan best wat geduld opbrengen hoor, nu ik weet dat het iets langer kan duren maar waarom bellen ze nooit terug en krijg je steeds hetzelfde praatje aan de telefoon ? Dat maakt een mens verontrust
              Ben er toch nog steeds niet gerust in.
              Als ik me niet vergis loopt de cashback via Nederland.

              Ik heb die trouwens gekregen op een losse body, niettegenstaande er op de olympus-site stond dat het alleen voor de kit geldig was.
              Op een Nederlandse website werd nl reclame gemaakt voor losse body + cashback.
              Heb toen een mailtje naar Olympus gezonden onder het mom "gelijke monnikken, gelijke kappen" en de kwestie is naar alle tevredenheid geregeld
              Last edited by MantaRay; 7 maart 2008, 15:02.

              Comment


              • #8
                Re: 100 euro actie Olympus-het blijft stil...

                Oorspronkelijk geplaatst door MantaRay Bekijk bericht
                Als ik me niet vergis loopt de cashback via Nederland.

                Ik heb die trouwens gekregen op een losse body, niettegenstaande er op de olympus-site stond dat het alleen voor de kit geldig was.
                Op een Nederlandse website werd nl reclame gemaakt voor losse body + cashback.
                Heb toen een mailtje naar Olympus gezonden onder het mom "gelijke monnikken, gelijke kappen" en de kwestie is naar alle tevredenheid geregeld
                De brief met de aanvraag heb ik inderdaad naar Nederland moeten sturen.
                Mag ik dan beleefd vragen naar waar U heeft gemaild. Ik heb het formulier op de site van Olympus ingevuld en daar mijn vraag gesteld. Daar komt dus gewoon geen reactie op. U heeft vermoedelijk een ander mailadres kunnen strikken ?

                Comment


                • #9
                  Re: 100 euro actie Olympus-het blijft stil...

                  pm onderweg

                  Comment


                  • #10
                    Re: 100 euro actie Olympus-het blijft stil...

                    Oorspronkelijk geplaatst door MantaRay Bekijk bericht
                    pm onderweg
                    Beste MantaRay,
                    Ik heb gebruik gemaakt van het door U bezorgde emailadres en vandaag kreeg ik antwoord.
                    Men heeft het nodige gedaan om alles door te sturen naar de administratie zodat deze week het geld op mijn rekening zou moeten staan.

                    Alvast mijn dank !

                    Kopie email:

                    Het spijt me dat er geen contact met u is opgenomen en dit is zeker niet
                    de manier waarop Olympus handelt.
                    Bij navraag is gebleken dat mijn collega ********* vorige week
                    donderdag actie heeft ondernomen na uw reactie en uw verzoek heeft
                    doorgestuurd
                    naar de administratie. Deze afdeling heeft een toezegging gedaan om het
                    bedrag
                    deze week op uw rekening te storten. Mocht u vrijdag geen bedrag hebben
                    ontvangen
                    wilt u dan alstublieft rechtstreeks contact opnemen met *********** op
                    0031-*********.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 100 euro actie Olympus-het blijft stil...

                      Prachtig

                      Comment

                      Working...
                      X