Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pbase offline??? (weeral)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pbase offline??? (weeral)

    Wat is er toch met pbase?
    De laatste tijd meermaals problemen om op de site te geraken?
    Ligt het hier bij mij of zijn hier nog mensen die dit ondervinden?
    Vroeger (toen het nog gratis was) had ik nooit problemen om de site te bezoeken.Terwijl het toen toch veel drukker zal geweest zijn op pbase.

    groeten,

    Mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    troost je. Bij mij lukt het ook niet Kent er iemand trouwens een (gratis) alternatief voor pbase

    Comment


    • #3
      Je eigen website misschien ? Bij elk account krijg je tientallen MB aan webspace.
      Groetjes, Blord

      Canon 7D en wat lenzen.

      Comment


      • #4
        Ik kom er ook niet op. Maar wel betaald, verdorie.
        @ Blord, tientallen schrijf je. Betaal elke maand 50 euro voor een kabelaccount bij chello (andere keuze heb ik niet) en krijg schrik niet 10 Mb aan webspace.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Blord
          Je eigen website misschien ? Bij elk account krijg je tientallen MB aan webspace.
          Volledig met je eens die gebruik ik ook.Maar begin dit jaar bijdrage gedaan voor pbase en nu steeds problemen.
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment


          • #6
            Heb hier ook problemen. Deze voormiddag nog niet.
            Ben stilaan over aan't schakelen naar Fototime.com maar die is ook niet gratis.

            Miloke
            Pentax optio 430 RS
            Nikon D70
            BD0076BE
            Website: http://users.telenet.be/miloke/miloke/

            Comment


            • #7
              Hoi,

              vaak is een oplossing als webruimte van je provider de beste die je kan bedenken. Is je webruimte vol? Vraag eens rond aan je kennissen of zij die webruimte van hun provider wel gebruiken. Vaak gebruiken ze die toch niet en willen ze jou wel die ruimte laten gebruiken. En dan is er inderdaad ook nog de betalende oplossing... Die firma's vallen ook wel best mee qua prijs hoor,

              Groetjes,
              Lexieke
              .:www.shadowarts.be:.

              Comment


              • #8
                Ik gebruik instantlogic als alternatief. Is wel even wennen na pbase, maar ik ben er toch tevreden mee.
                En is gratis.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mir
                  Wat is er toch met pbase?
                  De laatste tijd meermaals problemen om op de site te geraken?
                  Ligt het hier bij mij of zijn hier nog mensen die dit ondervinden?
                  Vroeger (toen het nog gratis was) had ik nooit problemen om de site te bezoeken.Terwijl het toen toch veel drukker zal geweest zijn op pbase.
                  Vreemd. Ik stel vast dat het een stuk vlotter gaat sinds de site (een klein beetje) betalend is geworden. Misschien heeft het te maken met het uur waarop je doorgaans op de site probeert te gaan. Alhoewel, bij mij lukt het toch zo goed als altijd. Het is wel drukker als Amerika wakker is.
                  Pieter
                  --
                  Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                  Comment


                  • #10
                    Ja bij mij is het ook een beter dan vroeger moet ik zeggen maar zo te zien hebben wel veel mensen betaald want ze hebben daar nog steeds een ongeloofelijk aantal foto's (>12 miljoen. Maar ja dan moet de service ook onberispelijk zijn he.

                    Comment


                    • #11
                      ik ben betalend gebruiker, dus heb ik rechten. Ik heb hen onlangs dan ook een mail gestuurd. Ik liet hen verstaan dat ik bereid ben voor space te betalen, maar wel bandbreedte wens (en neen, het ligt niet aan m'n verbinding, wees gerust, ik heb access via kabel, koper, fiber en degelijke pearing).

                      Ze erkennen de zware load en stellen veel in het werk om een en ander nog te verbeteren. Soms onderschat men het succes en moet men afwegen wat succes kost, en dan komt meestal de kat op de koord, wil men er harde cash voor betalen.

                      Spijtig genoeg is 90% v.d. internet gebruikende meute allergisch om voor goede diensten te betalen, en klagen achteraf steen en been dat men niet genoeg investeert in een gratise dienst.

                      Persoonlijk vind ik Pbase relatief goed scoren tov andere en ik sta er soms versteld van hoeveel effort men blijft steken in al wat gratis is, chapeau (een v.d. redenen waarom ik er elk jaar wel enkele $ voor over heb)

                      just my to cents ...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Phille
                        ik ben betalend gebruiker, dus heb ik rechten. Ik heb hen onlangs dan ook een mail gestuurd. Ik liet hen verstaan dat ik bereid ben voor space te betalen, maar wel bandbreedte wens (en neen, het ligt niet aan m'n verbinding, wees gerust, ik heb access via kabel, koper, fiber en degelijke pearing).

                        Ze erkennen de zware load en stellen veel in het werk om een en ander nog te verbeteren. Soms onderschat men het succes en moet men afwegen wat succes kost, en dan komt meestal de kat op de koord, wil men er harde cash voor betalen.

                        Spijtig genoeg is 90% v.d. internet gebruikende meute allergisch om voor goede diensten te betalen, en klagen achteraf steen en been dat men niet genoeg investeert in een gratise dienst.

                        Persoonlijk vind ik Pbase relatief goed scoren tov andere en ik sta er soms versteld van hoeveel effort men blijft steken in al wat gratis is, chapeau (een v.d. redenen waarom ik er elk jaar wel enkele $ voor over heb)

                        just my to cents ...
                        Yep Phille zo denk ik er eigenlijk ook over ik betaal dus moet het goed zijn maar de vraag die ik nu heb is zijn de mensen die niet betaald hebben nog op pbase of niet want +12M foto's dat blijft heel veel en het lijkt wel alsof iedereen een betaling gedaan heeft. Nu ja ik heb al lang geleden betaald en moet pas volgend jaar opnieuw betalen dus teveel klagen mag ik niet.

                        Comment


                        • #13
                          Phille. je betoog is mij uit het hart gegrepen. Als pbase niet meer gratis zou zijn ( 2 maanden proef is oke, wat mij betreft) dan kan er met die ongetwijfeld hogere inkomsten de site beter draaiende worden gehouden.

                          Comment

                          Working...
                          X