Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

alternatief voor daproducts (bescherming LCD covers)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • alternatief voor daproducts (bescherming LCD covers)

    Ik heb vorige jaren regelmatig LCD-covers besteld bij http://www.daproducts.com/index.html.

    Op mijn mail van January kreeg een automatisch mail terug dat ze in vakantie waren tot 28/01.
    Op mijn mail van half February heb ik niks meer gehoord.

    Welk zijn goede alternatieven als bescherming voor mijn LCD van de D300 ?
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

  • #3
    Re: alternatief voor daproducts (bescherming LCD covers)

    Heb er nochtans 3 maanden geleden besteld zonder problemen. 3 dagen later waren ze al geleverd.
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #4
      Re: alternatief voor daproducts (bescherming LCD covers)

      Wat raden jullie aan voor een eos 550d? Ik ken zaggskins van mijn telefoon en pda en ipod en dat werkt. Maar ik twijfel over de aankoop voor mijn reflex.

      Enig advies is welkom.

      mvg

      Frederic

      Comment


      • #5
        Re: alternatief voor daproducts (bescherming LCD covers)

        Oorspronkelijk geplaatst door Frevan Bekijk bericht
        Wat raden jullie aan voor een eos 550d? Ik ken zaggskins van mijn telefoon en pda en ipod en dat werkt. Maar ik twijfel over de aankoop voor mijn reflex.

        Enig advies is welkom.

        mvg

        Frederic
        Ik heb op mijn Canon toestellen (eerst 350D en nu 50D) nog nooit een screen cover gebruikt. En hoewel ik niet overdreven zuinig omga met mijn vamera (ik heb een camera om te gebruiken, niet om naar te kijken ) heb ik nog nooit last gehad van krasjes of iets dergelijks. Of dit op de 550D ook zo is kan ik niet zeggen, maar mijn ervaring is dat Canon heel degelijk materiaal gebruikt voor de schermpjes en dat extra bescherming over het algemeen niet nodig is
        http://www.flickr.com/photos/rouwkema/

        http://rouwkema.smugmug.com/

        Comment


        • #6
          Re: alternatief voor daproducts (bescherming LCD covers)

          Oorspronkelijk geplaatst door Rouwkema Bekijk bericht
          Ik heb op mijn Canon toestellen (eerst 350D en nu 50D) nog nooit een screen cover gebruikt. En hoewel ik niet overdreven zuinig omga met mijn vamera (ik heb een camera om te gebruiken, niet om naar te kijken ) heb ik nog nooit last gehad van krasjes of iets dergelijks. Of dit op de 550D ook zo is kan ik niet zeggen, maar mijn ervaring is dat Canon heel degelijk materiaal gebruikt voor de schermpjes en dat extra bescherming over het algemeen niet nodig is
          zelfde hier voor 400D en 1D2...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment


          • #7
            Re: alternatief voor daproducts (bescherming LCD covers)

            ik heb Acmaxx LCD protector gekocht via e-bay...gemakkelijk aan te brengen en veeeeel goedkoper dan te laten vernieuwen in geval van breuk....
            Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

            Comment

            Working...
            X