Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

yeaa.. a snor publi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • yeaa.. a snor publi

    In het blad 'Sport en fitness'
    Me happy again.



    Wat die gasten toch altijd snijden aan de platen.. pfff En jullie maar klagen over halve fingers, voetjes, oortjes en hoofdjes hehehehe

    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: yeaa.. a snor publi

    Ja dat is altijd een leuke emotie, een foto van je gepubliceerd zien Geld is veel minder van belang. Een jaar of vij geleden was ik vaste fotograaf voor een provinciaal maandblad, en ook al betaalde dat relatief goed, het ging em vooral om de publicatie, dat gaf een goed gevoel

    Comment


    • #3
      Re: yeaa.. a snor publi

      Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
      Ja dat is altijd een leuke emotie, een foto van je gepubliceerd zien Geld is veel minder van belang. Een jaar of vij geleden was ik vaste fotograaf voor een provinciaal maandblad, en ook al betaalde dat relatief goed, het ging em vooral om de publicatie, dat gaf een goed gevoel
      Echt wel.. je verdient er (nog) geen ruk mee LOL.. maar de kick is enorm.
      Ben ze aan het verzamelen.. en laten we hopen dat ik er nog meer te horen krijg.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: yeaa.. a snor publi

        Goed hoor. Brengen ze jou daar vooraf van op de hoogte of blader je bij Albert Heijn alles door tot je wat van jezelf tegenkomt?

        Comment


        • #5
          Re: yeaa.. a snor publi

          Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
          Goed hoor. Brengen ze jou daar vooraf van op de hoogte of blader je bij Albert Heijn alles door tot je wat van jezelf tegenkomt?
          Nou die neiging heb ik wel eens jaa... zoveel dl's maar nooit hoor je wie of wat.
          Deze kwam een mannelijk model tegen in een magazine en herkende meteen zijn collega van DH.
          Toen stuurde hij een berichtje en voila.. toen wist ik het ook
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: yeaa.. a snor publi

            Dikke proficiat MM

            Comment


            • #7
              Re: yeaa.. a snor publi

              Inderdaad, congrats hoor.
              Maar je verdient het ook gewoon hoor

              Comment

              Working...
              X