Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goed boek - of boekenreeks - voor een beginner?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goed boek - of boekenreeks - voor een beginner?

    Welk boek of boekenreeks kunnen jullie me aanraden om over digitale fotografie (of fotografie in het algemeen) te leren?

    Ik ben een absolute beginner die van een compacte point & shoot naar ofwel een bridge / entry level SLR wil overstappen, en het gevoel heeft nog héél veel moet leren.

    Bedankt!

  • #2
    Re: Goed boek - of boekenreeks - voor een beginner?

    Kijk HIER al eens?
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

    Comment


    • #3
      Re: Goed boek - of boekenreeks - voor een beginner?

      Daar staat één boek op van Academic Services "Digitale Fotografie".

      Kan iemand bevestigen dat dit het ultieme boek is?

      Andere de facto standaard boeken die ik absoluut gelezen moet hebben?

      Comment


      • #4
        Re: Goed boek - of boekenreeks - voor een beginner?

        Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk bericht
        Daar staat één boek op van Academic Services "Digitale Fotografie".

        Kan iemand bevestigen dat dit het ultieme boek is?

        Andere de facto standaard boeken die ik absoluut gelezen moet hebben?
        Ik bedoelde eigenlijk de cursussen/tutorials.
        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
        BE-Wommelgem
        .: 20D & D700 :.

        Comment


        • #5
          Re: Goed boek - of boekenreeks - voor een beginner?

          Bedankt. Een boek blijf ik ook wel prettig vinden. Een referentiewerk zou leuk zijn. Ergens de fotografie bijbel in huis halen en daar regelmatig in kunnen bladeren (studeren in mijn geval). En voor de rest op het internet gaan speuren. Kan iemand me een bepaald boek aanbevelen. Nederlandstalig of engels, maakt eigenlijk niet zo uit.

          Comment


          • #6