Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test printservices

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test printservices

    Op onderstaand adres vindt je een test van verschillende fotoafdrukcentrales in België en Nederland.

    En ze zeggen dat Hema beter is dan Kruidvat...
    Juist , ja dat had ik hier ook al...

    Het vergelijkt de on-linediensten voor het afdrukken van digitale foto’s in de lage landen. Voor België worden 21 diensten onder de loep genomen, voor Nederland passeren er 15 de revue. Alle diensten worden gekwoteerd op snelheid, kwaliteit, service en gebruiksgemak, en worden tevens vergeleken op basis van de prijs. De kwoteringen steunen op de ervaringen van de onafhankelijke, particuliere initiatiefnemers en die van de bezoekers.

    http://www.digitalefoto.be/

  • #2
    Spijtig dat Pixum niet bij in de test zit.

    greetz
    My Flickr

    Comment


    • #3
      ja dat begrijp ik ook niet ...

      Comment


      • #4
        Misschien omdat Pixum in Duitsland zit

        Comment


        • #5
          Originally posted by marjo
          Misschien omdat Pixum in Duitsland zit
          Ja ok, maar het is perfect mogelijk om afdrukken van Pixum te bekomen in België en Nederland.
          En trouwens in Nederland hebben ze ook een kantoor van Pixum.

          greetz
          My Flickr

          Comment


          • #6
            Hi,

            De site die Mic vermeld is een tijdje geleden al vermeld geweest op dit forum.

            Ik heb toen een mail geschreven naar digitalefoto met de vraag of ze Pixum niet konden toevoegen.

            Een paar uur later kreeg ik al antwoord. Blijkbaar is er nogal een serieus conflict geweest tussen beiden...

            Groeten,
            550D - Canon 15-85 f/3.5-5.6 IS USM - Tamron SP 90 mm F2.8 Di VC USD Macro 1:1 - Tamron SP 70 300 mm f4 5.6 di vc usd
            http://www.photos-by-gianni.be

            Comment


            • #7
              Hehe, die Duitsers toch eh

              greetz
              My Flickr

              Comment


              • #8
                . De kwoteringen steunen op de ervaringen van de onafhankelijke, particuliere initiatiefnemers en die van de bezoekers.
                Ik heb toen een mail geschreven naar digitalefoto met de vraag of ze Pixum niet konden toevoegen.

                Een paar uur later kreeg ik al antwoord. Blijkbaar is er nogal een serieus conflict geweest tussen beiden...
                Bovenstaande spreekt elkaar wel enigins tegen dan !

                Comment


                • #9
                  dejavu, welk antwoord kreeg je dan!

                  Comment


                  • #10
                    Niet erg objectief, als je bewust één of meerdere afdrukcentrales eruit laat.
                    Als er een conflict geweest is, verwacht ik dat ook op dergelijke site.
                    Hombre

                    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                    Comment


                    • #11
                      precies, ben het helemaal met je eens Hombre !

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by j@n
                        dejavu, welk antwoord kreeg je dan!
                        Na een re-install van w2k, heb ik jammer genoeg die mail niet meer...

                        Naar ik me herinner ging het om een domeinnaam. En dan zouden de problemen begonnen zijn.

                        Maar ik denk dat het beter zou zijn om een mail naar de mensen van die site te sturen, want ik wil hier geen zaken schrijven die achterna verkeerd zouden zijn... Ik denk trouwens dat iemand van die site op dit forum al eens iets geschreven heeft....

                        Ik had op die site gelezen Help ons de site aktueel te houden en deel ons ook uw ervaringen mee. Ik heb dan gewoon op Contact geklikt en hen gemeld dat Pixum niet op hun site stond en of ze die wilden toevoegen. Daarna kreeg ik de reden waarom die er niet op stond.

                        Groetjes,
                        550D - Canon 15-85 f/3.5-5.6 IS USM - Tamron SP 90 mm F2.8 Di VC USD Macro 1:1 - Tamron SP 70 300 mm f4 5.6 di vc usd
                        http://www.photos-by-gianni.be

                        Comment

                        Working...
                        X