Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • konijnenberg

    hallo
    ik zou morgen achter een nieuw lensje gaan bij konijnenberg
    en ook eveneens een andere lens inruilen
    ik heb al een e-mail gestuurd met de gegevens van de oude lens en een prijsbestek gekregen
    heeft iemand hier ervaring mee

  • #2
    Re: konijnenberg

    Ik heb er een tijd geleden een Sigma 70-200 2.8 aangeboden
    in zeer goede conditie en ik zou er na veel zagen 250€ voor krijgen maar dan moest ik wel een canon 70-200 2.8 IS kopen

    Comment


    • #3
      Re: konijnenberg

      Oorspronkelijk geplaatst door kazan Bekijk bericht
      Ik heb er een tijd geleden een Sigma 70-200 2.8 aangeboden
      in zeer goede conditie en ik zou er na veel zagen 250€ voor krijgen maar dan moest ik wel een canon 70-200 2.8 IS kopen
      mij hebben ze gewoon een prijs voor gegeven via e-mail en ik heb niets gezegt welke lens mij zou intreseren .
      de prijs was veel hoger dan ik gedacht had .
      er staat wel bij en goede staat en dat is de lens wel
      ik heb de overnameprijs wel moeten aanvragen via nederland en ik koop in belgie . is dit normaal

      Comment


      • #4
        Re: konijnenberg

        Oorspronkelijk geplaatst door durpie Bekijk bericht
        mij hebben ze gewoon een prijs voor gegeven via e-mail en ik heb niets gezegt welke lens mij zou intreseren .
        de prijs was veel hoger dan ik gedacht had .
        er staat wel bij en goede staat en dat is de lens wel
        ik heb de overnameprijs wel moeten aanvragen via nederland en ik koop in belgie . is dit normaal
        Ik zou zeggen ga morgen eens tot bij konijn
        en hou mij op de hoogte

        Comment


        • #5
          Re: konijnenberg

          Aangezien deze post eerder over een winkel gaat dan over een objectief wordt deze verplaatst naar het Algemeen forum
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment

          Working...
          X