Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doka materiaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Doka materiaal

    Hallo iedereen

    Ik heb thuis nog wat dokamateriaal staan voor zwart/wit, zoals een klok, timer, vergroter en diens meer. Jullie kennen dat wel.

    Wegens plaatsgebrek en de overschakeling naar digitaal staan die dingen behoorlijk in mijne weg

    Bestaat er eigenlijk nog wel interesse voor zulke spullen of kan ik beter alles dumpen in het nabijgelegen containerpark

  • #2
    Re: Doka materiaal

    ipv dumpen in containerpark: geven aan je locale basisschool: die kunnen dat gebruiken om bv. fotogrammen te maken

    Comment


    • #3
      Re: Doka materiaal

      Op onze school
      doen wij alleen maar
      analoge zwart wit fotografie
      dus zo'n spullen kunnen we wel altijd gebruiken
      Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

      Comment


      • #4
        Re: Doka materiaal

        Oorspronkelijk geplaatst door aaron Bekijk bericht
        Op onze school
        doen wij alleen maar
        analoge zwart wit fotografie
        dus zo'n spullen kunnen we wel altijd gebruiken
        Kijk ook eens hier:
        Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.

        Code:
        Van die filtertjes heb ik nog een setje liggen, van Ilford (Cibachrome). Indien iemand ze kan gebruiken: voor de prijs van een postzegel .
        misschien kunnen jullie die filters gebruiken? Ik heb ondertussen gevonden wat ik zoek....
        mvg
        Caroline
        www.myspace.com/photocaroline

        Comment


        • #5
          Re: Doka materiaal

          Aaron

          Waar woon jij ergens?

          Ik ben van de regio Noord-Antwerpen.
          Ik vind het ook jammer om die dingen weg te gooien, indien iemand anders er nog plezier van zou kunnen hebben.

          Het betreft een Durst 370BW vergroter met Philips timer en Ilford Multgrade filters.

          + een Smiths klok

          + wat bijbehoren

          Comment


          • #6
            Re: Doka materiaal

            Oorspronkelijk geplaatst door Traveler Bekijk bericht
            Aaron

            Waar woon jij ergens?

            Ik ben van de regio Noord-Antwerpen.
            Ik vind het ook jammer om die dingen weg te gooien, indien iemand anders er nog plezier van zou kunnen hebben.

            Het betreft een Durst 370BW vergroter met Philips timer en Ilford Multgrade filters.

            + een Smiths klok

            + wat bijbehoren
            Wel ver van u
            Ik woon namelijk in Brugge
            Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

            Comment

            Working...
            X