Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

blijf uit mijn buurt!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • blijf uit mijn buurt!

    want vanaf nu ben ik gewapend met een 10D! ben net thuis vanuit het verre Limburg, ik heb na lang sparen dan toch een serieus fototoestel gekocht bij Bartok, waar ik een goede uitleg gekregen heb overigens intussen is de batterij aan het opladen, die 90 minuten lijken wel een eeuwigheid dus maar het oude toestel nog eens bovengehaald, en het vers uitgepakte toestel getrokken. kijk niet naar de ENORM slechte kwaliteit van de foto, want dat is vanaf nu verleden tijd



    en nu: handleiding lezen!

  • #2
    Proficiat met je nieuwe toestel en "shoot them" .
    Cypho
    Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

    Comment


    • #3
      gefeliciteerd
      visit my website : http://www.freewallpapersite.com

      Comment


      • #4
        Ik vind die "korrel" van je oude toestel nu net wel iets hebben !

        Verstandige beslissing ! Je leeft maar 1 maal ! ( Allez, dat denk ik toch - wil best wel eens terugkomen als "Jaja" )

        Proficiat Pieter Jelle !

        Btw - de batterijen gaan echt wel zeer lang mee hoor !
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Proficiat met je aankoop. Ik hoop dat je er veel plezier zult aan beleven. Hebben ze in de fotozaak een volledige reset gedaan want ik hoorde reeds links en rechts dat dit anders problemen zou geven.
          Laat eens iets weten hieromtrent want ik ga me hetzelfde wapen aanschaffen.

          Shoot them ...
          Lot to learn... Much to gain

          Comment


          • #6
            Marc: de batterij gaat inderdaad zeer lang mee, ben nog altijd bezig met de eerste batterij mag je zo'n li-ion batterij trouwens opladen als ze nog niet helemaal leeg is? ik DACHT van wel, maar ben alles behalve zeker...

            cupidooleke: ze hebben geen reset gedaan in de fotozaak, maar ik heb zeker nog geen problemen ondervonden, en toch al een paar honderd foto's geschoten

            Comment


            • #7
              Allez proficiat...

              Ik zie je trouwens likkebaarden

              Comment


              • #8
                Proficiat, goei koop!
                http://pieterbie.skynetblogs.be

                Comment

                Working...
                X