Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie car-shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie car-shoot

    Een vriend van me vroeg of het mogelijk is om eens foto's te trekken van z'n wagen, waar hij heel fier op is.
    Ik wil dit wel doen, maar heb geen zin om op een standaard parkeerplaats een plaatje te schieten, want dan kan ik al evengoed m'n compactje meegeven.

    Ik ben dus op zoek naar locaties waarbij de auto mooi afsteekt. Oude gebouwen, containers, .... noem maar op.
    Heeft er iemand een idee waar in Limburg, Antwerpen of vlaams brabant ik zulke plaatsen kan vinden.

    Alvast enorm bedankt voor de tips.


    B.

  • #2
    Re: Locatie car-shoot

    Je kan misschien de shoot doen in de omgeving van een mijnsite. Ook kan je de Paddock van Circuit Zolder misschien gebruiken, zit zeker in de sfeer.

    Mvg...
    Nikon member..

    Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

    Comment


    • #3
      Re: Locatie car-shoot

      Hangt toch ook van het type wagen af en zijn aankleding ...
      Neem aan dat bv de alu-velgen, belangrijk zijn, is het 4x4 of een sportwagen?
      De kleur is mss ook belangrijk
      Plekken genoeg, zoek details uit van die wagen, soms met een groothoek, dan weer een laag opname standpunt (zelfs tegen de grond)
      Doch één belangrijk aspect, en moeilijk ook nog; de schittering en reflectie van de lak. Let erop dat je er zelf niet in spiegeld
      Sucses.
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #4
        Re: Locatie car-shoot

        Alvast bedankt voor de tips...

        Comment


        • #5
          Re: Locatie car-shoot

          Het militair domein "Teunenberg" in Olen...

          Dacht zelfs dat je daar zonder toestemming op het domein kan rijden.

          Hier op 't forum zelfs al eens aan bod gekomen:

          http://images.google.be/imgres?imgur...%3Dnl%26sa%3DN


          M.v.g.
          Last edited by Spy-Glass; 24 februari 2008, 22:07.
          CANON Inc. Made In Japan

          Comment


          • #6
            Re: Locatie car-shoot

            wat soort auto is t?
            De haven van antwerpen biedt heel veel leuke plekken!
            (oude) Kranen, containers, scrap metal en wrakken, industriele piping, al dan niet verlicht, er is een klein veldje waar af en toe wa offroad gepleegd wordt, bruggen, grafitti muren, zelfs oude windmolens, ruines van doel.... 's avonds de lichtjes van de haven....

            Je kan bijvoorbeeld een toertje maken dat begint aan t eilandje, langs de zeevaartschool en zo de haven in richting lillo (een fotogeniek kneuterdorpje) eender welke afslag leidt wel tot industrieel fraais. Ook als je de scheldekaaien zuidwaarts volgt, een stuk voorbij de afslag naar de autostrade kom je in de petroliumnatie uit. heerlijke roeste boel daar, met veel onkruid.

            Pak die kar, rij rond en laat je inspireren. Let 's zondags wel op laagvliegende moto's.
            http://www.effieweg.tk

            Comment

            Working...
            X