Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's afdrukken

    vraagje:

    kan je bij een spector-fotograaf gewoon een cd-rom binnengooien met foto's om af te drukken of is uploaden de enige manier bij spector?


    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

  • #2
    Dat kan bij elke (Spector) fotograaf wel zorgen dat je extensies eindigen op .jpeg en een simpele nummering of aanelkaar geschreven naam hebben. Anders durft het wel eens mis gaan bij Spector en geloof me als ik zeg dat ik dit weet uit ervaring.
    Luc "iKKe"
    http://www.jip.be/luc

    Comment


    • #3
      ok, merci voor de reply!
      Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

      Comment


      • #4
        een kwartier nadat ik m'n foto's had binnengedaan bij spector mocht ik ze al terug gaan halen! .. maar...

        - spector werkt blijkbaar niet met 3:2 maar met 4:3 , ik had speciaal mijn foto's gecropt naar 3:2 om ze te laten afdrukken omdat ze me 'wijsgemaakt' hebben dat foto's altijd zo gedrukt worden.. dus spector heeft nu mijn foto's zelf gecropt, zodat nu de voeten ofzo er niet meer opstaan
        - ik had gevraagd om 2 foto's 2x af te printen, ik had dit op 't begeleidende briefje gezet én nog eens uitdrukkelijk gezegd, en dan zijn ze het nog vergeten!!
        - toch vrij duur 19,** euro voor 31 foto's op normaal foto-formaat, bij hema zou het me 10,** euro gekost hebben en hadden de foto's niet meer gecropt geweest, want volgens hun site werkt hema wél met 3:2
        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

        Comment


        • #5
          ik heb vorige week voor de eerste keer eens foto's laten afdrukken bij de hema, en de verhouding is daar inderdaad 3:2. (15*10cm) ik was tevreden tevreden over de service en de resultaten. en de prijs viel goed mee. het proberen eens waard, dus

          Comment


          • #6
            Pixum (www.pixum.nl) print de foto af zoals je hem aflevert

            doe es een search op Pixum in dit forum

            ze leveren goeie kwaliteit tegen scherpe prijzen
            er zijn regelmatig acties zoals nu bvb
            vanaf 25€ 25% korting

            en ze zijn ook correct: als je niet tevreden bent over een foto
            gewoon melden en je krijgt meestal een tegoedbon
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment

            Working...
            X