Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hautekiet & de Leeuw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hautekiet & de Leeuw

    Jan Hautekiet en Rick de Leeuw, twee mannen, jongens, onvervalste vrienden naast en op het podium. Volgende pics komen uit hun theatershow "het leven is nog nooit zo mooi geweest"





    Eric Van Aerschot BD0730BE

  • #2
    Re: Hautekiet & de Leeuw

    Eric, die eerste man: WOW (had ik je de vorige keer maar negen en een half op tien gegeven dan krijg je nu elf op tien) prachtige houding, prachtig kleurenpallet (kan veel studiowerk niet aan tippen), de beweging en onscherpte in de handen. Kortom de Rick zoals we hem kennen als hij aan het dichten is. één minpuntje is misschien de ietwat overbelichting in het gezicht, maar dit valt op te lossen.

    tweede vind ik ook zeer mooi qua geheel. Jammer vind ik echter de houding van de Rick terwijl Jan in actie er zo mooi uitschiet.

    Derde vind ik (behalve de mooie achtergrond) geen meerwaarde aan de reeks. Mist precies ook wat scherpte.

    Grt

    Comment


    • #3
      Re: Hautekiet & de Leeuw

      Oorspronkelijk geplaatst door fotobuik Bekijk bericht
      (kan veel studiowerk niet aan tippen)
      Toch voorzichtig zijn met zo'n opmerkingen.
      Als ik die eerste bekijk zie ik dat het gezicht toch wel uitgebrand is.

      De eerste is voor mij dan ook de minste van de drie. Ik ga hier meer voor de tweede foto. Bij de derde zit zijn hand iets teveel voor zijn gezicht naar mijn smaak.
      It's not the size that matters, it's how you use it.
      Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

      Comment


      • #4
        Re: Hautekiet & de Leeuw

        Tweede is knap
        Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

        Comment


        • #5
          Re: Hautekiet & de Leeuw

          Ik begrijp de opmerking over uitgebrand bij de eerste en zo maar ik bekijk de meeste beelden nog altijd éérst gevoelsmatig (juist of fout maakt me niet uit) en dan vind ik die eerste toch écht een juweeltje en neem ik de eventuele technische onvolkomendheden er graag bij. Twee vind ik ok, drie is niet zo mijn smaak. Maar die eerste...
          Web: http://www.hanscouwenbergh.be
          Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

          Comment

          Working...
          X