Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boeken digitale fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boeken digitale fotografie

    Hallo,
    Ik ben een absolute beginner en overweeg om vanaf volgend jaar één of meer cursussen te volgende (wellicht aan het KISP). Tot die tijd wil ik graag meer te weten komen, daarom dat ik dit forum bijna dagelijks gebruik.
    Ik ben ook reeds gestart met de cursus die op deze site staat.

    Graag had ik van jullie geweten welke boeken jullie zouden aanraden voor een beginner als ik, graag degelijke werken over digitale fotografie voor beginners.

    Bedankt
    Alain

  • #2
    Re: Boeken digitale fotografie

    weet niet of je al een toestel hebt... als je de EOS 400D hebt, kan ik "Digitale Fotografie : Canon EOS 400D" wel aanraden...

    uitgeverij "Easy computing"...
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Boeken digitale fotografie

      Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
      weet niet of je al een toestel hebt... als je de EOS 400D hebt, kan ik "Digitale Fotografie : Canon EOS 400D" wel aanraden...

      uitgeverij "Easy computing"...
      Dat is een goede recycleserie: 20% camera, maar standaard en de rest PS ed. Voor de Nikon boeken gebruiken ze gewoon Canon filenamen. Als je in de gelegenheid bent om eens bij de Slegte of andere 2de hands handel te kijken, zoek dan is goede boeken over fotografie, hoeft niet digitaal te zijn, wezenlijk is er niet zoveel veranderd. Wat ik ook altijd leerzaam vind, zijn gewoon goede fotoboeken.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Boeken digitale fotografie

        Ik heb een goed boek gelezen dat ik meteen ook zelf heb gekocht:

        'Digitaal fotograferen zonder handleiding. 250 briljante foto's en hoe je ze maakt.' van Peter de Ruiter.
        Uitgeverij Elmar, 2005
        Eerste stapjes in de wereld van de fotografie... aan de hand geleid door de Canon S5 IS...

        Comment

        Working...
        X