Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • konijnenberg

    Wie woont in de streek Roeselare - Tielt en gaat binnenkort naar Turnhout ?
    Ik zou graag een zonnekap kopen, maar zie het niet zitten om meer verzendingskosten te betalen dan de prijs van de zonnekap zelf. Ziet die iemand het eventueel zitten om die voor mij mee te brengen ?
    Hilde

  • #2
    Re: konijnenberg

    ik (allé mijn pa en ik) , zouden binnenkort gaan

    dit hoop ik toch :-p

    Dus als je nog even kan wachten. Tkan eigenlijk even goed in de paasvakantie zijn hoor (best dat die vroeg valt dit jaar)

    edit: van torhout
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

    Comment


    • #3
      Re: konijnenberg

      Voor je die moeite doet, zou er bij jou in de buurt echt geen fotozaak zijn waar je aan min of meer met Konijnenberg vergelijkbare prijzen kan kopen? Is er geen Media markt in jouw buurt, of Vandenborre? Van deze laatste heb ik op dit forum eens gelezen dat iemand er een 40D had besteld aan net dezelfde prijs als bij Konijnenberg. Hij moest er wel een printje van de website voor laten zien om de prijs te bewijzen. Bij Vandenborre zouden ze toen toegezegd hebben aan dezelfde prijs te willen verkopen. Wat denk je, is dat geen makkelijker oplosssing?

      Djienbe

      Comment


      • #4
        Re: konijnenberg

        Ik ben gewoon op zoek naar de Canon ET-60, dus indien iemand deze ergens te koop weet staan voor minder dan 15 € en het is hier dichtbij, laat maar gerust eens laten weten hoor, ik heb spijtig genoeg niet de tijd om rond te rijden. (behalve de zondag)
        Hilde

        Comment

        Working...
        X