Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Face on- project fotomuseum Antwerpen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • -Face on- project fotomuseum Antwerpen.

    Ik kreeg onderstaande mail vandaag in mijn inbox, ik ben er zeker van dat er hier genoeg gegadigden zitten...

    KAN JE ONDERSTAAND BERICHT OOK FORWARDEN NAAR IEDEREEN DIE ER BELANG BIJ ZOU
    KUNNEN HEBBEN en/of HET OP JE WEBSITE PLAATSEN? Hartelijk dank, Imte Jansen,
    FotoMuseum Antwerpen


    On Your Face? FACE ON!
    Je foto’s tentoongesteld in het fotoMuseum te Antwerpen? Dat kan.
    En wel nu meteen.
    Samen met Getty Images lanceert het FotoMuseum Antwerpen een interactief
    fotoproject waarbij iedereen aan de muur terecht kan komen.
    Via www.face-on.com kan elke fotograaf, amateur of professioneel, zijn foto’s
    uploaden, en aan de muur hangen in het virtuele fotomuseum.
    Let wel, FACE ON is een project dat zich enkel op portretfotografie richt.
    Maar voor ieder wat wils; binnen het kader portret zijn er maar liefst 16
    verschillende subcategorieën.

    Surf dus naar www.face-on.com, hang jouw portret aan de muur, geef reacties
    op portretten van anderen, en lees meteen hoe je vanaf 29 februari ook echt
    met je beelden in het FotoMuseum terecht kan komen.
    Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

    Gratis kijkplezier Coming soon

  • #2
    Re: -Face on- project fotomuseum Antwerpen.

    Twee foto's aan de virtuele muur en net bevestiging ontvangen dat ze ook aan de echte muur zullen hangen.

    Wooohooo.

    Tom.

    Comment


    • #3
      Re: -Face on- project fotomuseum Antwerpen.



      Zeg nu zelf, als hobby-ist is dit toch egostrelend om je werken aan de muur te zien hangen in het fotomuseum...

      Het project is nog steeds niet afgesloten dus go for it!
      Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

      Gratis kijkplezier Coming soon

      Comment


      • #4
        Re: -Face on- project fotomuseum Antwerpen.

        Ik heb ook net bevestiging gehad van een foto die zowel in de virtuele ruimte als in de offline tentoonstelling opgenomen is.

        Maar ik heb nog een vraagje daarover:
        Moeten we dan zelf voor de print (en kader) zorgen, of doe het fotomuseum dat zelf?
        Ik vind de uitleg niet direct terug (niet zo'n makkelijke site), maar ik las wel dat mensen gewoon naar het fotomuseum kunnen gaan en een foto meebrengen voor daar te hangen. Is dat dan nadat je toestemming hebt gekregen via email, of is dat gewoon voor iedereen?

        Ohja, de foto:

        www.katrijnmichiels.be | blog

        Comment


        • #5
          Re: -Face on- project fotomuseum Antwerpen.

          Mijn foto's werden geweigerd

          Waren deze foto's

          Lauren

          Sofie
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #6
            Re: -Face on- project fotomuseum Antwerpen.

            Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
            Mijn foto's werden geweigerd

            Waren deze foto's

            Lauren

            Sofie

            Oh, da's jammer. Ik had de foto van Lauren al op de site gezien (nog voor hij gecontroleerd werd dan waarschijnlijk). Zou nochtans niet misstaan in de tentoonstelling, denk ik

            Ondertussen hheb ik eens gemaild voor wat meer informatie:
            "als je je foto upload, geef je het FotoMuseum toestemming dat wij die afprinten en in de tentoonstellingsruimte hangen. Dit is een mogelijkheid, niet alle foto's van de site hangen ook in het museum, de fotografen hier maken een selectie daarin"
            www.katrijnmichiels.be | blog

            Comment


            • #7
              Re: -Face on- project fotomuseum Antwerpen.

              Goh ja, jammer ... normaal ging ik niets inzenden want ik heb al meermaals gemerkt dat mijn foto's niet scoren in wedstrijden/publicaties. Op aangeven van iemand van BD heb ik dan toch mijn kans gewaagd maar het mocht niet baten.

              Ondertussen voor mezelf de conclusie getrokken dat ik in de toekomst aan zo'n tentoonstelling of wedstrijd beter niet meer deelneem
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #8
                Re: -Face on- project fotomuseum Antwerpen.

                Ik heb gisteren eentje opgeladen. Deze morgen een mailtje ontvangen dat de foto minimaal een maand online blijft en hij ook wordt opgehangen in het fotomuseum.

                Ik heb deze prent ingestuurd, mits een paar kleine aanpassingen.

                BD0808BE

                Comment


                • #9
                  Re: -Face on- project fotomuseum Antwerpen.

                  momenteel geen plaats vrij....

                  Comment


                  • #10
                    Re: -Face on- project fotomuseum Antwerpen.

                    Er zijn weer enkele plaatsjes vrij. Snel zijn is de boodschap.
                    BD0808BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: -Face on- project fotomuseum Antwerpen.

                      toppie beeld.....klase.
                      mijn webstie: http://www.henkspix.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: -Face on- project fotomuseum Antwerpen.

                        Ik had het project ontdekt via een fotoblog, en heb deze plaat aan de muur geprikt deze avond.

                        Een leuk project in ieder geval.

                        Smt.
                        Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: -Face on- project fotomuseum Antwerpen.

                          Is er hier iemand ook al eens effectief gaan kijken in het fotomuseum ?
                          Zelf ben ik zondag een kijkje gaan nemen en ik weet toch niet welke criteria ze gebruiken om foto's aan de muur te prikken.

                          Er zitten erg sterke foto's tussen maar andere zijn dan weer erg banaal.
                          Zo hangt er bijvoorbeeld een fotootje tussen van 2cm op 2cm afgedrukt op gewoon papier en half gekreukt.

                          Dan begrijp ik eigenlijk niet dat fotofolio zijn foto's een njet krijgen.
                          Toch ga ik zelf ook eens een poging ondernemen
                          Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

                          Bezoek mijn foto's online

                          Comment


                          • #14
                            Re: -Face on- project fotomuseum Antwerpen.

                            Oorspronkelijk geplaatst door karlito Bekijk bericht
                            Is er hier iemand ook al eens effectief gaan kijken in het fotomuseum ?
                            Zelf ben ik zondag een kijkje gaan nemen en ik weet toch niet welke criteria ze gebruiken om foto's aan de muur te prikken.
                            Ik kreeg een mailtje van iemand van BD die net hetzelfde zei, als ik eens in de buurt ben daar ga ik zeker en vast eens een kijkje nemen.

                            De criteria die ze hanteren ken ik niet, "natte vinger"- methode? Zoals eerder gezegd er zitten zeker knappe platen tussen maar er is is ook materiaal te zien waarbij ik toch 2 keer moet slikken. Zoals eerder geschreven hier en op mijn blog, ik mag niet meespelen met mijn foto's en buiten een standaard mail dat ze niet voldoen weet ik niet waarom precies. Ik had ze nochtans ik de juiste categorie geplaatst
                            www.fotofolio.be

                            Comment

                            Working...
                            X