Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor Nikon 5700 gebruikers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voor Nikon 5700 gebruikers

    Waar bestelde u uw Nikon 5700 ?
    Als je punten mocht geven op een schaal van 100 op de desbetreffende site/winkel waar je bestelde, wat is dan je quotering?

    Bedankt voor de moeite!

    Nicodemus
    "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

  • #2
    Fotoland jaques te aalst.
    In stock, zonder problemen en aan zeer behoorlijke prijs.
    Plus een gratis bon voor de afdruk van 50 foto's.

    Comment


    • #3
      FNAC Leuven
      waardering 0

      Reden ?
      Had toestel met convertor lenzen(groothoek en tele) met convertor-ring en een stroomadaptor besteld begin januari

      Na 2 weken toestel en convertorring toegekomen... puur toeval dat ik ging kijken na 3 weken of het er al was want ondanks de belofte dat ik iets ging horen had ik niet te horen gekregen dat er iets was toegekomen.

      Ik kreeg eerst mijn toestel niet mee ! reden ? Omdat de bestelling niet volledig was en de persoon achter de kassa niet wist hoe ze een onvolledige bestelling kon afrekenen.
      Natuurlijk goed van mijn "oren" gemaakt en toch toestel meegekregen.

      Een maand later waren de lenzen toegekomen... ik had een brief van fnac gekregen.. dus ik vliegensvlug van mijn werk naar leuven gereden en daar toegekomen om 17:30 (fnac is open tot 18:30) om mijn bestelling op te halen ...dus eindelijk alles in mijn bezit ? Neen hoor ... ten eerste nog steeds geen stroomadaptor ..en ...toen ik na 10 minuten aan de foto afdeling stond te wachten kwam er iemand van een andere afdeling melden dat de persoon van de foto-afdeling al naar huis was gegaan en dat er in de voorraadkamer niemand meer was dus dat er geen bestelling kon opgepikt meer worden
      ik : "waarom zijn jullie dan open tot 18:30 als een uur ervoor al niets meer uit de voorraadkamer kan meegegeven worden ???"
      Natuurlijk geen antwoord op die vraag gekregen.

      Dus dan maar die week op zaterdag teruggegaan en na een uur te wachten omdat er op een drukke zaterdag maar één persoon moet staan aan de fotobalie ...problemen terug omdat al een deel was toegekomen en ze weeral niet meer wist hoe ze dat moest doen ivm de afreking

      Maar stroomadaptor nog steeds niet toegekomen ...

      Dan in maart ga ik horen of die adaptor eindelijk was toegekomen ... geen nieuws zeiden ze bij fnac.
      Ik vroeg of ze dat normaal vonden ...hun antwoord ? "Wat kunnen we daar aan doen meneer ?
      Ik : "misschien eens bellen met de invoerder ?"
      Fnac : "daar hebben we de gegevens niet van maar mijn collega die er meer van weet zal het volgende week eens checken"

      Ik ben toen 3 weken niet in belgie geweest en was het al bijna april toen ik terug naar de fnac ging ...natuurlijk geen nieuws
      Dus heb ik zelf contact opgenomen met debeukelaar via email en de dag erop heb ik al telefoon gehad dat het volgens hun gegevens was geleverd aan fnac maar dat ze het gingen nakijken.
      De dag erop terug telefoon dat het inderdaad geleverd was maar dat binnen fnac de levering blijkbaar misgelopen is en dat ze via express post het naar fnac leuven zouden sturen. En inderdaad ... 2 dagen later telefoon van de fnac dat mijn bestelling helemaal volledig was.

      Ik zei (cynisch) tegen de persoon aan de balie "dat was snel"
      zij : "je ziet, als we contact opnemen dan gaat het snel"
      ik (nogal pissig) : "wie heeft er contact opgenomen ? jullie of ik ? "

      en daar kon ze natuurlijk niet op antwoorden.

      Fnac ? koop ik nooit nog iets.. ze weten niet hoe ze met hun systeem moeten werken, klantenservice bestaat er niet, een telefoon oppakken kunnen ze niet

      Comment


      • #4
        Originally posted by PhilippeVDP
        FNAC Leuven
        waardering 0
        De FNAC is een software-, boeken- en CD-winkel. Voor al de rest blijf je er beter weg, vind ik. Hun verkopers kennen er typisch minder van dan jezelf (en dat geldt niet in het minst voor hun fotografie-afdeling)... en hun prijzen zijn ook niet om over naar huis te schrijven.

        Henk

        Comment


        • #5
          Originally posted by henkvw
          Originally posted by PhilippeVDP
          FNAC Leuven
          waardering 0
          De FNAC is een software-, boeken- en CD-winkel. Voor al de rest blijf je er beter weg, vind ik. Hun verkopers kennen er typisch minder van dan jezelf (en dat geldt niet in het minst voor hun fotografie-afdeling)... en hun prijzen zijn ook niet om over naar huis te schrijven.

          Henk

          Waar bestelde jij em? + punten?
          "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

          Comment


          • #6
            Originally posted by Nicodemus
            Waar bestelde jij em? + punten?
            Ik heb er geen . Mijn niet-5700 komt van AC-Foto in Duitsland (www.internet-foto.de). Goede prijzen en heel snelle levering. Een online shop kun je natuurlijk wel niet met een echte winkel vergelijken. Echt oordelen over een online shop kun je eigenlijk maar wanneer er problemen optreden en tot nu toe heb ik nog geen enkel probleem.

            Henk

            Comment


            • #7
              Nicodemus, waar kocht jij je Nikon CoolPix 5700 en als je punten mocht geven op een schaal van 100 enz.

              Comment


              • #8
                Mijn toestel heb ik in Duitsland aangekocht bij http://www.topfoto-online.de/
                Er was toen een actie van Nikon Duitsland die bij aankoop van een CP5700 er gratis een 1 Gig microdrive bijdeden, voor de totale prijs van een €1200, terwijl in België de camera alleen al €1550 kostte.
                Die microdrive was niet bij het toestel, er moest een bon naar de Duitse invoerder gestuurd worden. Een week later werd de microdrive aan huis geleverd door een koerierdienst, zonder enige kost.

                Topfoto is ook een gewone fotowinkel, ik ben er persoonlijk mijn camera gaan afhalen (bij Aken, net over de grens). Zeer behulpzame en vriendelijke mensen, de eigenaar spreekt overigens prima Nederlands.
                Later nog een Teleconvertor en adaptor online aangekocht zonder enig probleem.
                Alles verlopen volgens afspraak, ik heb vertrouwen in die firma.

                Voor mij een 95/100 enkele minpunten omdat het niet bij de deur is, daar kunnen die mensen wel niets aan doen... absolute aanrader.
                Hombre

                Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                Comment


                • #9
                  Originally posted by j@n
                  Nicodemus, waar kocht jij je Nikon CoolPix 5700 en als je punten mocht geven op een schaal van 100 enz.
                  Ik heb em nog niet , maar als ik nu zou moeten beslissen dan zou ik waarschijnljk kiezen voor www.webvoordelig.be
                  "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

                  Comment


                  • #10
                    ik weet 't van fnac ...maar ik heb te veel dure hobby's en als ik iets wil hebben wil ik dat vlug hebben en ofwel kon ik sparen tot ik het geld had om er eentje te kopen, ofwel kon ik bij fnac er eentje op krediet kopen en ik heb dan maar voor 't laatste gekozen.

                    Comment


                    • #11
                      Daar had ik wel een vermoeden van. Je hebt al tientallen vragen gesteld over deze camera. Dat staat je natuurlijk vrij, maar ik doe dus niet meer mee. Gewoon kopen Nicodemus.

                      Comment


                      • #12
                        Een mens kan niet genoeg weten niewaar, jantje ...
                        "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

                        Comment


                        • #13
                          Je hebt gelijk Nicootje Daarbij kan het natuurlijk zo zijn dat je niet zo vermogend bent en al die tijd noest hebt gespaard. Ik hoop voor jouw dat na bijna 8 maanden wachten en vragen stellen je verwachtingen niet te hoog zijn, want elke camera heeft zijn voors en tegens.

                          Comment


                          • #14
                            Ik heb mijn toestel gekocht bij Progress in Hengelo (NL)

                            Zeer goede service, alleen 2 weken levertijd.

                            Ik heb het puur om de prijs gedaan: 1115 euro voor de camera !!!

                            Comment


                            • #15
                              Ik had deze winkel ook gevonden. De levertijd bedrgaat twee weken. Toch vind je dat Progress een degelijke service geeft. Hoe verklaar je dat?

                              Originally posted by G. Niezink
                              Ik heb mijn toestel gekocht bij Progress in Hengelo (NL)

                              Zeer goede service, alleen 2 weken levertijd.

                              Ik heb het puur om de prijs gedaan: 1115 euro voor de camera !!!
                              eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

                              eLDee's webstek

                              Comment

                              Working...
                              X