PDA

Volledige versie bekijken : Modelwagenrace - zondag 9 maart - Mol

Nat
13 februari 2008, 13:01
Hallo,

Een heel tijdje geleden had ik al eens aangekondigd dat een dergelijke race zou doorgaan. Eindelijk is het zo ver.
Plaats van het gebeuren : http://users.telenet.be/NucleaBuggyRacing/index.html

Vrije toegang. Graag hier bevestiging van je aanwezigheid. We krijgen normaal gezien toestemming om v˛˛r de dranghekkens te staan.

Hoe het de dag zelf gaat verlopen kwa organisatie laat ik nog wel weten.

Deze wagentjes rijden zeer snel. Ideaal om eens de sportpresties van je camera te testen :D

Als tegenprestatie ontvangen de mensen de foto's die jullie trekken. Jullie sturen daartoe een CD of DVD op naar mij (adres volgt wel) die ik integraal doorgeef aan hen. (Mensen die geen foto's afleveren worden hier aan de schandpaal genageld :D)

Inschrijven gebeurt door een mail te sturen naar info@anti-spam@natwork.be (verwijder de @anti-spam) met vermelding van je nick op BD, je echte naam en voornaam en een GSM nummer.

Let wel dat ik niks "organiseer" ! Mijn bijdrage blijft beperkt tot deze aankondiging, een meeting-point ter plaatse, en het verzamelen van de CD's achteraf. Jullie blijven zelf verantwoordelijk voor je daden. Deze SD valt niet onder de verzekering van BD. Knalt een een zelfbouw auto tegen je dure lens, dan moet je dus niet bij mij zijn.

Detail info :

Er zullen 2 klasses rijden:
1/8 Buggy’s
1/8 Truggy’s

En misschien 1/5 – 1/6 Buggy’s als er nog inschrijvingen komen.
De kwalificaties starten om 9h (is telkens 5 minuten rijden en een zo snel mogelijke tijd neerzetten)
Eerste wedstrijd zal dan kort na de middag starten. (13h, 3 of 4 wedstrijden per klasse (afhankelijk van de 1/5 klasse), telkens 10 minuten rijden met tankstops)

Topic op forum:
http://nucleabuggyracing.yourbb.nl/viewtopic.php?f=17&t=95&st=0&sk=t&sd=a&start=30

Place to be:
Boeretang 200,
2400 Mol

OPGELET : Er bestaat ook BoereNtang. Daar is het NIET.

Opgepast: rond Dessel staan er een hoop flitscamera’s

Ingeschreven tot nu toe :
1. Ikke
2. moeikketreimeloe

Gezien het gering aantal definitieve inschrijvingen (2 inclusief mezelf) gaan ik en moeikketreimeloe wel onderling afspreken waar en wanneer we elkaar treffen.
De inschrijving langs deze weg is gesloten (ik pas het topic niet meer aan). Mensen die op de valreep toch nog wensen te komen sturen mij een e-mail.

moeikketreimeloe
13 februari 2008, 18:49
Count me in Nat.
Staat op de agenda :G

Dixie

Tom DJ.
13 februari 2008, 20:56
Voor de hekkens? Leuk initiatief, ik probeer deze week nog te bevestigen! :G

ajuin
14 februari 2008, 18:10
Verdorie, slechte dag, ik bekijk het nog...

Nat
18 februari 2008, 14:48
We gaan over de koppen lopen precies :eek::o:D
En als ik nu eens wat modellen meebreng ?

FestinaLente
18 februari 2008, 17:05
We gaan over de koppen lopen precies :eek::o:D
En als ik nu eens wat modellen meebreng ?

Van die pitspoezen :eek: ?
Zijn dat dan Barbie's voor modelwagens :clown: ?

Het is en blijft foto- en digisalon bij ons in de club... anders had ik graag gekomen.

JorisFRST
18 februari 2008, 22:02
Ben ge´nteresseerd, maar niet zeker of het gaat lukken, zou onmiddelijk ook eerste SD zijn. Ik laat later weten of het kan.

Oh ja, hoeveer sta je dan effectief van die wagen ? Kwestie da'k weet dat mijn materiaal er tegen opgewassen is ;-)

Nat
19 februari 2008, 12:27
Ben ge´nteresseerd, maar niet zeker of het gaat lukken, zou onmiddelijk ook eerste SD zijn. Ik laat later weten of het kan.

Oh ja, hoeveer sta je dan effectief van die wagen ? Kwestie da'k weet dat mijn materiaal er tegen opgewassen is ;-)

Hoever weet ik niet juist. Ik kan dat wel eens navragen.

Grf
21 februari 2008, 11:42
Ik ben ooit eens naar zo'n race gaan kijken en het lijkt me geeen makkelijk onderwerp.
wagentjes zijn redelijk klein en gaan SNEL (80-90km/u is geen uitzondering).
Probleem is ook dat je altijd neerkijkt op die wagentjes, of je moet al op je buik kunnen gaan liggen.

Het lijkt me zeker een uitdaging om er mooie foto's van te maken.

iig aan iedereen veel success toegewenst !

PS : waar ik toen gaan kijken ben was er pas een 'ongeval' gebeurd, een wagen was tegen de voet van een baanpost gereden. Resultaat = gebroken enkel.

Spy-Glass
24 februari 2008, 15:52
Ik ben zelf lid van deze club :)

Voor diegenen die niet goed weten wat ze
zich er bij voor te stellen...

http://www.livetech.be/albums/buggy/MG0G9992.jpg

Ik ga zelf ook 'proberen' aanwezig te zijn.

noa
25 februari 2008, 15:59
jammer, datum past niet (beurs studio 73)

Joris818
1 maart 2008, 20:20
Ik zou wel willen, maar ik vrees dat ik niet daar zal geraken.
Is er toevallig niemand die vanuit zonhoven of hasselt vertrekt?

Anders moet ik even kijken of ik met de brommer of met de bus kan komen.

Maar ik heb dus zeker interesse.

Als er interesse is kan ik hier ook vragen bij een parcours in hasselt (outdoor, off road) of we nog zo'n SD kunnen houden.

als er interesse is, zouden jullie dan even willen pm'en? Dan wordt ik er ook even aan herrinert :p

Nat
3 maart 2008, 12:26
Nieuwe info in het start topic.

Spy-Glass
6 maart 2008, 19:17
...de weersverwachtingen zijn niet al te best :(

Typisch Belgisch...

Nat
7 maart 2008, 12:39
De weersverwachtingen zijn inderdaad heel slecht. Ik ben er zelfs nog niet uit of ik nu zal gaan of niet. Ik heb geen zin mijn camera boven te halen in rotweer.

moeikketreimeloe
7 maart 2008, 16:22
Ik veronderstel dat als het de hele dag gaat drasjen dat die mannen hun speelgoed ook niet met het volle plezier gaan uithalen.
Ik bekijk het nog en ga morgen al eens een plastiek zakske "maken" om mijn gerief af te schermen van de regen.
Enfin,tot zondag waarschijnlijk.

Dixie

Nat
8 maart 2008, 12:55
Hey moe,

Het is voor jou een heel stukske minder ver rijden dan voor mij. Ik wilde er ook leuk dagje uit van maken. Maar zoals de zaken er nu voorstaan gaat dat niet plezant worden.
Bij deze : Ik ga er niet naar toe.
Als jij nog wil gaan, wil ik je gerust het gsm nummer geveb van mijn collega die er wel gaat zijn. Dan kan je waarschijnlijk wat dichter komen ;)

moeikketreimeloe
8 maart 2008, 19:16
Ik ga mijn gezicht morgenvroeg eens buitensteken en het daar van laten afhangen of ik ga of niet.
Op meteo.be staat het volgende :

zwaar bewolkt, lichte regen of motregen of matige of hevige regen

Ik ga ook zo eens proberen nen uitleg te geven op mijn werk als ik het niet weet :p ... Of dit ... of dat ... en als het dat niet is zal het nog iet anders zijn :D.

Allez, tot later

Dixie