Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kalibreren scherm + profiel maken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kalibreren scherm + profiel maken

    Ik ben heel gelukkig nu ik eindelijk heel goede afdrukken kan maken met mijn printer.
    Ik had problemen met afdrukken, de fotos op het scherm waren niet dezelfde als de afdrukken, er lag altijd een zweem over.

    Dank zij Macroschopper, waaraan ik mijn probleem voorlegde, is hij mijn scherm komen kalibreren en heeft hij een profiel gemaakt voor mijn printer.
    Het gaat hier wel om MVCD-inkt en Fotopapier van Aldi.
    zie hier het verschil
    links mijn vorige afdrukken .......rechts de afdrukken nu


    Ik wou dat toch maar eens even melden, hoe belangrijk kalibratie en een profiel maken eigenlijk toch is. Ik heb al heel wat fotopapier in de vuilbak laten verdwijen, nu is het opgelost.
    groetjes freyake

  • #2
    Re: Kalibreren scherm + profiel maken

    En hoe dikwijls gaat Marcoshopper dat komen doen. Want telkens als je verandert van papier zou je terug een printerprofiel moeten laten maken,
    ook al komt het allemaal uit de Aldi. Telkens het productienummer verschilt
    zou je een nieuw profiel moeten maken.

    Comment


    • #3
      Re: Kalibreren scherm + profiel maken

      Oorspronkelijk geplaatst door DEAN Bekijk bericht
      En hoe dikwijls gaat Marcoshopper dat komen doen. Want telkens als je verandert van papier zou je terug een printerprofiel moeten laten maken,
      ook al komt het allemaal uit de Aldi. Telkens het productienummer verschilt
      zou je een nieuw profiel moeten maken.
      Wel zo dikwijls als nodig en wanneer dat moet zijn is allemaal haarfijn uitgelegd.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Kalibreren scherm + profiel maken

        Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        Wel zo dikwijls als nodig en wanneer dat moet zijn is allemaal haarfijn uitgelegd.
        Inderdaad, het is allemaal goed uitgelegd. En voor die prijs zal ik het zeker niet laten, want ik ben heel content van mijn fotos nu. Daar kan ik nog lang fotopapier en MVCD inkt voor kopen.
        freyake

        Comment

        Working...
        X