Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winkel gezocht...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • winkel gezocht...

    ... waar ik de sony a200 zou kunnen vinden. Heb vandaag al redelijk wat telefoons gepleegd naar her en der (de grote winkelketens als media markt, selexion) maar in die ketens hebben ze het toestel niet in stock (ofwel is het te ver voor mij). Ik vroeg me dus af of er ergens omgeving brussel - aalst - geraardsbergen - halle (ten verste Gent) een fotowinkel is die het toestel wel ter beschikking zou hebben.

    Alvast bedankt!
    Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
    My travel photography site

  • #2
    Re: winkel gezocht...

    Bestaat die dan al? Allee, ik bedoel, is die al op de markt? Wordt blijkbaar pas geshipped in februari...

    Oorspronkelijk geplaatst door Hanzzz Bekijk bericht
    ... waar ik de sony a200 zou kunnen vinden. Heb vandaag al redelijk wat telefoons gepleegd naar her en der (de grote winkelketens als media markt, selexion) maar in die ketens hebben ze het toestel niet in stock (ofwel is het te ver voor mij). Ik vroeg me dus af of er ergens omgeving brussel - aalst - geraardsbergen - halle (ten verste Gent) een fotowinkel is die het toestel wel ter beschikking zou hebben.

    Alvast bedankt!
    BD0910BE

    Comment


    • #3
      Re: winkel gezocht...

      ja hoor, is al te krijgen in enkele winkels in belgie, maar blijkbaar op nog niet zoveel plaatsen maandag kan ik 'm in brussel (sony center) gaan halen, of ik kan naar hasselt gaan (maar dat is dan weer ietwat te ver) ik dacht dat er mss nog andere winkeltjes waren in gent / brussel die 'm zouden hebben.
      Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
      My travel photography site

      Comment


      • #4
        Re: winkel gezocht...

        Sony center Gent misschien?
        Opbouwende kritiek is altijd welkom!

        Comment

        Working...
        X