PDA

Volledige versie bekijken : eizo : waar kopen rond west-vlaanderen

mutse
31 januari 2008, 16:23
Hallo,

Zijn er winkels die Eizo monitors verkopen in west of oost-vlaanderen?

Ik kan gaan naar konijn maar mss dat er dichter ook nog winkels zijn. Iets meer wil ik wel betalen (aangezien een auto ook niet voor nx rijdt)

Via de eizo website vind ik geen antwoord.

Als het er toe doet : het zou gaan om een S1921

S02
31 januari 2008, 16:32
www.onlinegrafics.be

hvr_oosterzele
31 januari 2008, 16:36
http://www.sagamgraphic.be/index.html?dir=producten

Drongen

lukkefluk
31 januari 2008, 16:38
op http://www.eizo.be/where-to-buy.html kan je netjes de dealerlijst downloaden (excelbestandje)

mutse
31 januari 2008, 16:50
ok merci

@SO2 : is dit een winkel?????

@lukkefluk : idd dat dacht ik ook , maar enkel die gezien van SO2 die hier dicht bij was. Maar aangezien konijn er gelijk niet tussen staat en ze die (dacht ik toch) wel verkopen vermoed ik dat dit niet de volledige lijst is.

hvr-oosterzele heb je daar zelf al ervaring mee?

S02
31 januari 2008, 17:14
Ze doen ook aan verkoop - ik heb er mijn Lacie gekocht.
Bel maar gewoon 's om de prijs te horen.
Ik ben er zelf tevreden van (hoewel ik nog geen technische problemen heb gehad) maar heb ook van anderen al veel goede commentaar gehoord/gelezen qua service.
Ze hebben wel geen toonzaal - maar aangezien het een grafisch bedrijf is wel deskundige uitleg.

alainD
31 januari 2008, 18:10
Als je aan konijn denkt, kun je ook aan disc planet (http://www.disc-planet.nl/) denken. Ze geven 100% pixelgarantie.

hvr_oosterzele
31 januari 2008, 18:30
hvr-oosterzele heb je daar zelf al ervaring mee?

Ja hoor : CS3 Suite (Mac & PC versie), MacBook, MacPro, HP flatscreen, nu ook 1TB TimeCapsule & Xerox Phaser 8560 besteld. Vraag naar Jackie. 'k Weet wel niet of ze ook aan particulieren verkopen.

mutse
31 januari 2008, 19:07
Als je aan konijn denkt, kun je ook aan disc planet (http://www.disc-planet.nl/) denken. Ze geven 100% pixelgarantie.

Lol , maar die zitten in holland... jammergenoeg wel mooie site

Ze doen ook aan verkoop - ik heb er mijn Lacie gekocht.
Bel maar gewoon 's om de prijs te horen.
Ik ben er zelf tevreden van (hoewel ik nog geen technische problemen heb gehad) maar heb ook van anderen al veel goede commentaar gehoord/gelezen qua service.
Ze hebben wel geen toonzaal - maar aangezien het een grafisch bedrijf is wel deskundige uitleg.

Bedankt voor je antwoord ik zal zeker eens bellen. Ik had die site al tegen gekomen maar dacht niet dat ze daar dingen verkochten

Ja hoor : CS3 Suite (Mac & PC versie), MacBook, MacPro, HP flatscreen, nu ook 1TB TimeCapsule & Xerox Phaser 8560 besteld. Vraag naar Jackie. 'k Weet wel niet of ze ook aan particulieren verkopen.

Kzal eerst even naar bovenstaande bellen , dan jou adres proberen , merci

alainD
31 januari 2008, 20:04
Lol , maar die zitten in holland... jammergenoeg wel mooie site

Eindhoven is niet veel voorbij Turnhout. Ze kunnen trouwens ook verzenden.

mvg

Alain

mutse
31 januari 2008, 20:33
Turnhout ligt ook niet bij de deur :-p

maar idd ze kunnen verzenden maar een computerscherm verzenden? vind ik nogal tja raar (lees breekbaar)

lukkefluk
31 januari 2008, 20:41
als online grafics ze verkoopt heb je daar ook een goeie winkel aan. (ooit zeer goed geholpen geweest met mijn mac)

alainD
31 januari 2008, 21:27
maar idd ze kunnen verzenden maar een computerscherm verzenden? vind ik nogal tja raar (lees breekbaar)

Als eens gedacht hoe ze in de winkel geraken, in je auto zal het niet zoveel veiliger zijn.

mutse
31 januari 2008, 22:10
al ooit de belgische post aan het werk gezien :-p ( of toch mijne postbode )

Maar als jij me kan vertellen hoe ze verpakt worden, en vervoerd zou ik daar wel heel blij mee zijn ( en van gedacht kunnen veranderen)

@SO2: hoe zijn de prijzen daar? iets meer mag maar niet het dubbele :p

alainD
31 januari 2008, 22:46
al ooit de belgische post aan het werk gezien :-p ( of toch mijne postbode )

Maar als jij me kan vertellen hoe ze verpakt worden, en vervoerd zou ik daar wel heel blij mee zijn ( en van gedacht kunnen veranderen)

Ik mijne postbode nog nooit een beeldscherm weten brengen:D

Stel de vraag aan hen, weet je ineens hoe snel ze antwoorden;)

S02
31 januari 2008, 23:03

Goh.. Ik zou het niet echt weten. Waarschijnlijk iets meer maar niet het dubbele? :p
Ik herinner me het niet meer precies van die Lacie - maar mijn principe is ook zo'n beetje 'iets meer mag als de service goed is maar niet het dubbele..' Dus ik neem van mijzelf aan dat ik daar rekening mee heb gehouden..
Kijk anders eerst 's rond naar een paar andere prijzen en bel dan eens naar hen zou ik zeggen.

TBR
1 februari 2008, 09:35
David,

Ik heb je een pb gedaan met de gegevens van een accountmanager van online graphics.

Tom

mutse
1 februari 2008, 15:37
Ik heb eerst even gebeld naar het nummer die op de site staat. ( ziet dat die mens nt blij zou zijn met het doorgeven van gegevens)

1ste opmerking : heel vriendelijke mensen
2de opmerking : ik weet de prijs nog niet, ze moesten het opzoeken en gingen het doormailen
3de opmerking : ik heb de indruk dat ze niet zo veel bezig zijn met particulieren :-p

als er intresse is laat ik nog het vervolg weten

enero
5 februari 2008, 21:51
Nog eentje met meestel goeie prijzen. Heb er al twee Eizo's gekocht.
www.pasystems.be - in de ajuinenstad waar het nu volop ambiance is.

Groetjes,
Pol.