Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio oprichten en delen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studio oprichten en delen ?

    Even checken,

    ik ben een amateur fotograaf met oa. interesse in modelfotografie en ik ben min of meer op zoek naar fotografen uit de regio om evt. samen een studio op/in te richten. Ik zelf ben van Breendonk, maar alles wat binnen de 20 km ligt is aanvaardbaar voor mij (A'pen, Brussel, Mechelen, Sint Niklaas reken ik daar bij).

    Hoever sta ik ?

    Vrijwel nergens... alhoewel :

    ik beschik over een 600 W Elfo set, met snooten, kleppenset en softboxen en wat achtergrond materiaal.

    Maar ik mis vooral de ruimte (living ombouwen is niet altijd een optie ). Dus ben ik nog op zoek naar een goede ruimte (min 5x10x4 meter) om er werk van te maken. Helemaal alleen een ruimte huren of kopen beschouw ik echter als onbetaalbaar . Vandaar mijn vraag : zijn er nog mensen uit de regio die met hetzelfde idee zitten ? Of zijn er mensen met tips wat mogelijke ateliers/ruimtes betreft ?

    Wat mij betreft is alles of toch veel bespreekbaar...

    Of zijn jullie ervaringen met gehuurde studio's van die aard dat het sop de kolen niet waard is en dat ik me beter richt tot het commerciële circuit ?

    Greetz
    Dirk
    Groeten Dirk
    Website : http://www.gakrid.be

  • #2
    Re: Studio oprichten en delen ?

    Hier van hetzelfde laken een broek, maar dan omgeving Lochristi!
    Als iemand een ruimteke weet en het ziet zitten om dit samen in te richten, laat maar horen...

    gr,
    Kristof

    Comment


    • #3
      Re: Studio oprichten en delen ?



      was met ongeveer t zelfde idee, omgeving gent/evergem...
      kan je niet beter een fotoclub oprichten dan?

      weet wel een paar ruimtes zijn, als je beetje veel geld te veel hebt...
      www.scalle.be/blog

      Comment


      • #4
        Re: Studio oprichten en delen ?