Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio oprichten en delen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studio oprichten en delen ?

    Even checken,

    ik ben een amateur fotograaf met oa. interesse in modelfotografie en ik ben min of meer op zoek naar fotografen uit de regio om evt. samen een studio op/in te richten. Ik zelf ben van Breendonk, maar alles wat binnen de 20 km ligt is aanvaardbaar voor mij (A'pen, Brussel, Mechelen, Sint Niklaas reken ik daar bij).

    Hoever sta ik ?

    Vrijwel nergens... alhoewel :

    ik beschik over een 600 W Elfo set, met snooten, kleppenset en softboxen en wat achtergrond materiaal.

    Maar ik mis vooral de ruimte (living ombouwen is niet altijd een optie ). Dus ben ik nog op zoek naar een goede ruimte (min 5x10x4 meter) om er werk van te maken. Helemaal alleen een ruimte huren of kopen beschouw ik echter als onbetaalbaar . Vandaar mijn vraag : zijn er nog mensen uit de regio die met hetzelfde idee zitten ? Of zijn er mensen met tips wat mogelijke ateliers/ruimtes betreft ?

    Wat mij betreft is alles of toch veel bespreekbaar...

    Of zijn jullie ervaringen met gehuurde studio's van die aard dat het sop de kolen niet waard is en dat ik me beter richt tot het commerciële circuit ?

    Greetz
    Dirk
    Groeten Dirk
    Website : http://www.gakrid.be

  • #2
    Re: Studio oprichten en delen ?

    Hier van hetzelfde laken een broek, maar dan omgeving Lochristi!
    Als iemand een ruimteke weet en het ziet zitten om dit samen in te richten, laat maar horen...

    gr,
    Kristof

    Comment


    • #3
      Re: Studio oprichten en delen ?



      was met ongeveer t zelfde idee, omgeving gent/evergem...
      kan je niet beter een fotoclub oprichten dan?

      weet wel een paar ruimtes zijn, als je beetje veel geld te veel hebt...
      www.scalle.be/blog

      Comment


      • #4
        Re: Studio oprichten en delen ?

        en ik heb een ruimte (7x7x3.5) beschikbaar (weliswaar nog niet volledig afgewerkt) maar geen studiomat (met uitzondering van een achtergrondset en geleende flitsers)

        zo heeft iedereen zijn problemen.

        Locatie valt jammer genoeg buiten bereik van 20 km (geraardsbergen)

        Comment


        • #5
          Re: Studio oprichten en delen ?

          Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
          Even checken,

          ik ben een amateur fotograaf met oa. interesse in modelfotografie en ik ben min of meer op zoek naar fotografen uit de regio om evt. samen een studio op/in te richten. Ik zelf ben van Breendonk, maar alles wat binnen de 20 km ligt is aanvaardbaar voor mij (A'pen, Brussel, Mechelen, Sint Niklaas reken ik daar bij).

          Hoever sta ik ?

          Vrijwel nergens... alhoewel :

          ik beschik over een 600 W Elfo set, met snooten, kleppenset en softboxen en wat achtergrond materiaal.

          Maar ik mis vooral de ruimte (living ombouwen is niet altijd een optie ). Dus ben ik nog op zoek naar een goede ruimte (min 5x10x4 meter) om er werk van te maken. Helemaal alleen een ruimte huren of kopen beschouw ik echter als onbetaalbaar . Vandaar mijn vraag : zijn er nog mensen uit de regio die met hetzelfde idee zitten ? Of zijn er mensen met tips wat mogelijke ateliers/ruimtes betreft ?

          Wat mij betreft is alles of toch veel bespreekbaar...

          Of zijn jullie ervaringen met gehuurde studio's van die aard dat het sop de kolen niet waard is en dat ik me beter richt tot het commerciële circuit ?

          Greetz
          Dirk

          Dirk,

          Er is een studio te huur in Duffel (St Katelijne Waver)
          http://fotografie.tweedehands.net/fo...o-te-huur.html
          En de studio van foto Rembrandt in Merksem is ook zeer mooi.

          http://www.fotorembrandt.be/content/4513/site/3466&
          Uiteindelijk denk ik dat het huren van een studio minder problemen gaat geven dan het gezamelijk oprichten en delen van een studio.

          MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment

          Working...
          X