Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kent iemand leuke plaatsen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kent iemand leuke plaatsen

    hallo,

    ik zoek plaatsjes in vlaams brabant waar ik eens creatief kan zijn met mijn reflex...
    ik zoek en zoek naar leuke plaatsen met vervallen gebouwen enzovoort maar vind er geen... ik woon te zaventem en alles is hier zo druk bezet met huizen dat hier niet veel meer is voor te fotografen weet iemand soms enkele interessante plaatsen?
    Schat, als je ontbijt op bed wil, ga dan in de keuken slapen!
    Trotse bezitter van een DSLR Alfa 100-18-70mm + 50mm macro 2.8 + 75-300mm

  • #2
    Re: kent iemand leuke plaatsen

    Hey,

    Je woont in Zaventem : het verlaten/niet gebruikte snelwegen knooppunt aan het einde van de E19 in Machelen al eens gechecked ? Mssn niet vervallen, maar wel de moeite !

    Gelijkaardig is het viaduct van Vilvoorde, kant van NOH, bereikbaar via domein van de 3 fonteinen.

    groeten
    Dirk
    Groeten Dirk
    Website : http://www.gakrid.be

    Comment


    • #3
      Re: kent iemand leuke plaatsen

      Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
      Hey,

      Je woont in Zaventem : het verlaten/niet gebruikte snelwegen knooppunt aan het einde van de E19 in Machelen al eens gechecked ? Mssn niet vervallen, maar wel de moeite !

      Gelijkaardig is het viaduct van Vilvoorde, kant van NOH, bereikbaar via domein van de 3 fonteinen.

      groeten
      Dirk
      Klopt, als je Brucargo verlaat en je neemt de Luchthavenlaan, dan neem je meteen de eerste rechts. Door de dag staat er meestal een hotdog-kraam. Dat stukje straat is volledig onteigend, de panden zijn al ontruimd en het zal niet lang duren vooraleer de sloophamer er tegen gaat.
      Schrijnend voor de families die er gewoond hebben. Dit is misschien een fotoverhaal waard?.

      Comment


      • #4
        Re: kent iemand leuke plaatsen

        bedankt voor de reactie....
        ga er eens gaan kijken wss van het weekend... zondagen zijn hier de rustige dagen dan ben ik zeker dat er niemand komt zeggen dat ik hier eigenlijk niet mag zijn... zoals meestal en word ik weggejaagd...
        Schat, als je ontbijt op bed wil, ga dan in de keuken slapen!
        Trotse bezitter van een DSLR Alfa 100-18-70mm + 50mm macro 2.8 + 75-300mm

        Comment


        • #5
          Re: kent iemand leuke plaatsen

          Oorspronkelijk geplaatst door kitana2005 Bekijk bericht
          bedankt voor de reactie....
          ga er eens gaan kijken wss van het weekend... zondagen zijn hier de rustige dagen dan ben ik zeker dat er niemand komt zeggen dat ik hier eigenlijk niet mag zijn... zoals meestal en word ik weggejaagd...
          Of je de enige zal zijn...
          ... ik heb zo de indruk dat het er drukker dan ooit is. Als je bekijkt wat daar al weggesleurd werd. Het viel me vandaag op dat uit enkele van de woningen de dakramen al uitgehaald werden. Nogal opvallend omdat verder de ramen nergens gedemonteerd werden (bouw- en sloopafval mag meer dan alleen steenpuin bevatten bij afvoer per container). Die steken binnenkort zeker in iemand anders zijn dank. Ook zag ik dat er iemand bezig was met hekken te plaatsen, dus, wacht niet te lang, misschien willen ze de boel helemaal afsluiten?

          Comment


          • #6
            Re: kent iemand leuke plaatsen

            Als je van Steenokkerzeel komt over de Haachtsesteenweg richting Kampenhout-Sas, dan kom je net voor het kruispunt met rechts de afslag Nederokkerzeel op je linkerkant een oude verlaten villa tegen. Lijkt mij ook wel geschikt om te verkennen.

            Comment


            • #7
              Re: kent iemand leuke plaatsen

              bedankt! hekken of geen hekken gaat mij niet tegen houden
              Het zijn de ouderen... sorry no harm meant maar de oma's en opa's die in hun stoel aan de ruit zitten te spioneren....
              heb er is een foto van willen trekken want het wel een leuk zicht maar de mevrouw was er niet zo blij mee, ik kon het zien aan de bezemsteel waarmee ze achter mij kwam

              Heb op de mechelse steenweg een onbewoond kasteel/super villa gezien ook maar hekken zijn toe, geraak helaas niet over den draad... en anders moet ik via de buren hunne tuin--> niet zo evidend
              Schat, als je ontbijt op bed wil, ga dan in de keuken slapen!
              Trotse bezitter van een DSLR Alfa 100-18-70mm + 50mm macro 2.8 + 75-300mm

              Comment


              • #8
                Re: kent iemand leuke plaatsen

                Creatief zijn begint bij kijken. Daarom is het in de fotografie altijd te doen: kijken, kijken en nog eens kijken tot je ziet!
                Ik zie hier zo vaak foto's passeren van dagdagelijkse dingen waarbij ik spontaan moet glimlachen en bij mezelf denk: hoe is hij er toch opgekomen om dąt zó in beeld te brengen. Dąt is pas creativiteit. En weet je wat het grappige is...? Heel vaak zijn het dingen of plaatsen die je in je directe omgeving hele dagen tegenkomt, maar er gewoon niet op let.

                Het zelf zien en vinden van zo'n plekken is vaak de helft van het fotografisch genoegen.

                Mvg,
                Frederic

                Comment


                • #9
                  Re: kent iemand leuke plaatsen

                  'k Was vanmorgen daar in Vilvoorde afgereden (verloren gereden, ja alweer ) en idd het hotdogkraam en de huisjes heb ik ook ook gezien. Er staan al wel hekken maar niets waar je niet tussen kan hoor. Die brug is van beneden wel indrukwekkend zenne

                  Die steenweg, ik vraag me af waar je je auto kwijt kan? Je kan hem daar toch moeilijk op de vluchtstrook gaan achterlaten?

                  Loes

                  Comment

                  Working...
                  X