Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

drukker gezocht (op forex)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • drukker gezocht (op forex)

    Hallo,

    Voor m'n praktisch eindwerk moet ik een rendering (tekening) in full color éénmaal afdrukken op formaat 100 x 70 cm.

    De digitaal opgemaakte lay-out moet worden uitgeprint in kleur en opgekleefd op Forex (schuimPVC) van min. 3 mm en geplastificeerd. Liever geen karton of cadapac (architectenkarton).

    Kent iemand een drukker die dit kan verwezenlijken? Liefst niet gelegen in centrum Antwerpen, want de andere 70 studenten zullen daar ook al hebben aangeklopt en dan zit de agenda overvol en moet ik de bestanden té vroeg indienen en is de wachttijd lang.

    Greetz,

    Barton

  • #2
    kijk even in de gouden gids en bel naar verschillende drukkers in antwerpen en vraag of dit mogelijk is bij hen. dan kan je ineens de goedkoopste eruit kiezen
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

    Comment


    • #3
      hay barton

      in deurne op de herentalse baan bijna recht tegenover het ziekenhuis
      is een kleine fotograaf met achteraan een firmatje met een groot digitaal printer in full collor en als het moet op vynil
      zodat je dit kan kleven waarop je wil

      binnen kort kan je dat ook via mij maar dat is nog niet klaar

      marsu

      Comment


      • #4
        hier kunnen ze dat (en goed ook):

        http://www.colorcopy2000.be/
        ToM.___ //Fuji s602.
        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
        It goes to 11 you know? 1 louder.

        Comment


        • #5
          Ik ken er verschillende in Antwerpen.

          Colorcopy is zeer goed heb ik jaren mee gewerkt.
          Digital partners ook zeer goed.
          Studio Brison in Mortsel werkt op HP printers.

          Tegenwoordig zijn er ook zeefdrukkers die een printer staan hebben voor éénmalige afdrukken.

          Verder kijk in de gouden gids, keuze genoeg je moet dus niet zozeer opzoek naar een drukker
          maar eerder digitale beeldverwerking en inkjet op groot formaat.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment

          Working...
          X