Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Zebra & The Kids @ Depot Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Red Zebra & The Kids @ Depot Leuven

    Vorige zaterdag een hilarisch concert meegemaakt van deze twee punkbands van eigen bodem.
    Het fotograferen tussen het uitzinnige publiek was niet zo evident.
    Verder was er veel rook en frontaal licht. Tijdens de opklaringen toch nog wat toonbare plaatjes kunnen schieten.








    facebook

  • #2
    Re: Red Zebra & The Kids @ Depot Leuven

    He he moet fantastisch geweest zijn. 2&3 geven voor mij de sfeer fantastisch goed weer. Leuke kleuren en scherpte. N I C E!!
    **Website** 'you can't depend on your eyes if your imagination is out of focus'

    Comment


    • #3
      Re: Red Zebra & The Kids @ Depot Leuven

      Mooie reeks
      Voorkeur voor de laatste.
      It's not the size that matters, it's how you use it.
      Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

      Comment


      • #4
        Re: Red Zebra & The Kids @ Depot Leuven

        De Ludo wordt er niet echt fotogenieker op , Fascist Kop ?

        Gelaatsuitdrukking mooi weergegeven...
        Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

        Gratis kijkplezier Coming soon

        Comment


        • #5
          Re: Red Zebra & The Kids @ Depot Leuven



          Nice nice nice
          Ollie
          www.olliec.be

          Comment


          • #6
            Re: Red Zebra & The Kids @ Depot Leuven

            Was idd een fantastisch optreden. De belichting tijdens het optreden was van een schabouwelijk niveau. Misschien probeerden ze wel de sfeer van weleer te imiteren Maareuh, over de foto's : gezien de omstandigheden waarin jij je werk hebt gedaan - en ik kan het weten want ik stond naast je - is het bijna verbazend te noemen dat ze niet bewogen zijn

            N° 2 vind ik persoonlijk de beste.

            Tip : waarom geen vierluik met als titel : "When the kids are united, they will never be divided". Hun eerste bisnummer waarbij je bijna vertrappeld werd

            Tjerri

            Comment


            • #7
              Re: Red Zebra & The Kids @ Depot Leuven

              Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
              Was idd een fantastisch optreden. De belichting tijdens het optreden was van een schabouwelijk niveau. Misschien probeerden ze wel de sfeer van weleer te imiteren Maareuh, over de foto's : gezien de omstandigheden waarin jij je werk hebt gedaan - en ik kan het weten want ik stond naast je - is het bijna verbazend te noemen dat ze niet bewogen zijn

              Tjerri
              Deze video geeft een beeld van de sfeer rondom mij. Op 2'59" zie je eventjes de fotograaf in kwestie en mijn buur . Ben jij nu de persoon met de compactcamera naast mij?


              Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
              Tip : waarom geen vierluik met als titel : "When the kids are united, they will never be divided". Hun eerste bisnummer waarbij je bijna vertrappeld werd
              Tjerri
              Wil ik wel eens proberen. Maar hoe pak je dit aan? Welk programma?


              Overige foto's: The Kids - Red Zebra
              facebook

              Comment


              • #8
                Re: Red Zebra & The Kids @ Depot Leuven

                Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
                Deze video geeft een beeld van de sfeer rondom mij. Op 2'59" zie je eventjes de fotograaf in kwestie en mijn buur . Ben jij nu de persoon met de compactcamera naast mij?
                Nope, maar één secondje eerder zie je een knap blond meisje
                Awel he, die haar vriend

                Ik stond dus aan je rechterkant.
                Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
                Wil ik wel eens proberen. Maar hoe pak je dit aan? Welk programma?


                Overige foto's: The Kids - Red Zebra
                Er staan nog een paar leuke foto's tussen. De andere vriendin die mee was staat er een paar keer prominent op
                Anyway, voor 't vierluik : photoshop, Gimp, irfanview ... Dat zou toch moeten kunnen lukken ?

                Tjerri

                Comment


                • #9
                  Re: Red Zebra & The Kids @ Depot Leuven

                  Is die laatste meegelift met de flits van iemand anders? Geeft wel een leuk effect.
                  De eerste is te vlakjes. Die mag wat meer contrast hebben.

                  Over het algemeen nette foto's
                  meer over mijn fotografie is te vinden op
                  http://www.nandoonline.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Red Zebra & The Kids @ Depot Leuven

                    Weeral mooi werk Jaak, vind ze alledrie goed maar vooral de dynamiek in de laatste is Heb ook even naar het filmpje gekeken ik zou me daar niet op men gemak voelen met fotomateriaal.
                    Eric Van Aerschot BD0730BE

                    Comment

                    Working...
                    X