Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verkoop naar buitenland ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verkoop naar buitenland ???

    hallo graag info op het volgende:
    ik verkoop namelijk mijn Canon camera op het internet en heb een reactie gekregen vanuit England :eerst vroegen ze hoeveel het zou kosten voor verzending enz...ik uitgelegd hoeveel enz..kreeg dan een mail terug met de vraag of ik het wilde verzenden naar Nigeria,omdat hun zoon daar is voor een school project....vind het allemaal een beetje raar en ik weet niet wat doen ook omdat ze veel gevens vragen....heeft er al iemand van jullie zoiets al tegen gekomen of wat raden jullie me aan ...........
    Alvast Bedankt voor jullie reactie
    Edmond

    (ps:denk dat ik toch op de juiste forum zit he anders sorry )
    Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

  • #2
    Re: verkoop naar buitenland ???

    Hoi,

    Ik zou daar niet op reageren .... materiaal verschepen naar Nigeria kost flink wat geld .... tenzij ze ervoor willen betalen .... EN HET GELD EERST OP JOU REKENING staat.

    Er zijn hier lokaal kopers genoeg...
    NIET AAN TE RADEN

    Groeten

    Pat

    Comment


    • #3
      Re: verkoop naar buitenland ???

      niet op reageren, stinkt naar oplichting. Heb er ervaring mee, valse cheques gekregen etc! Het ging toen trouwens ook om Nigeria. Staan ze blijkbaar bekend voor oplichtingen.

      Je zal in Belgie ongetwijfeld genoeg kandidaten vinden om de camera te verkopen

      verder zou'k er niet veel woorden aan vuilmaken

      Comment


      • #4
        Re: verkoop naar buitenland ???

        Ik vind het een raar verhaal, en altijd NOOIT opsturen voordat je het geld op je rekening hebt staan....
        Photoshop en The Gimp voor beginners

        Comment


        • #5
          Re: verkoop naar buitenland ???

          Nu weet ik hoe het komt dat ze zeer goedkope toestellen kunnen aanbieden...

          Eerst laten ze de mensen die hier hun toestel hier verkopen het toestel opzenden en betalen ze met een valse cheque.
          En dan verkopen ze het aan 1/4 van de prijs aan uw buurman en na betaling sturen ze het toestel niet eens op...

          Goed gezien van die gasten...
          Ze hebben een toestel gratis en voor niks en dan krijgen ze nog wat geld voor een baterijgrip mee te kopen ...
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

          Comment


          • #6
            Re: verkoop naar buitenland ???

            even googlen had je al een stuk wijzer gemaakt, tis idd oplichting.

            Comment


            • #7
              Re: verkoop naar buitenland ???

              gewoon doen hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: verkoop naar buitenland ???

                Bedankt allemaal voor jullie reactie en had dan ook al argewaan,daarom deze vraag hier nog eens gesteld voor als er nog zijn die zulke praktijken tegenkomen.......... zal er zeker niet op ingaan
                MVG
                Edmond
                Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

                Comment


                • #9
                  Re: verkoop naar buitenland ???

                  kijk eens hier trekt dit erop

                  http://forum.speurders.nl/showthread.php?t=940

                  nooit op ingaan
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                  IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                  Comment

                  Working...
                  X