Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pixum

    Vorige week kwam mijn bestelling aan van 1200 foto's waarvan 2 posters.
    De afdrukkwaliteit van de posters was ok. Deze van de 'gewone' foto's was een echte ramp: geen contrast, onderbelicht, sombere kleuren, ...
    Ik bracht Pixum direct op de hoogte. Men vroeg me om enkele foto's in te scannen en te mailen. Een dag later kreeg ik een mail dat mijn bestelling via de kwaliteitscontrole niet geleverd zou mogen zijn ...
    Men heeft de 1200 foto's opnieuw afgedrukt EN deze foto's zijn echt goed, oef !
    Uiteraard betaalde ik slechts voor één bestelling ...
    Last edited by Digibert; 22 januari 2008, 20:04.
    Black & White Photography : www.bertvanpaepegem.be

  • #2
    Re: Pixum

    Oorspronkelijk geplaatst door Digibert Bekijk bericht
    Vorige week kwam mijn bestelling aan van 1200 foto's waarvan 2 posters.
    De afdrukkwaliteit van de posters was ok. Deze van de 'gewone' foto's was een echte ramp: geen contrast, onderbelicht, sombere kleuren, ...
    Ik bracht Pixum direct op de hoogte. Men vroeg me om enkele foto's in te scannen en te mailen. Een dag later kreeg ik een mail dat mijn bestelling via de kwaliteitscontrole niet geleverd zou mogen zijn ...
    Men heeft de 1200 foto's opnieuw afgedrukt EN deze foto's zijn echt goed, oef !
    Uiteraard betaald ik slechts voor één bestelling ...
    dat zijn nou goede berichten, heb zelf van hun gebruik gemaakt voor een stel poster, nou ze waren nog mooier dan ik ze had ingestuurt.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Pixum

      vandaag heb ik ook een klein aantal foto's thuis gekregen van Pixum. Ook hier zijn kleuren zeer pover (amper rood in de portretten, binnenshuis).

      Ik doe het enkel voor minder belangrijke foto's, de rappe thuislevering (3 dagen) en voor de lage prijs.

      R.
      Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

      Comment

      Working...
      X