Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

European Motor Show 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • European Motor Show 2008

    Voilà se, eens met de Digital Ixus 800IS op stap geweest ...



    Last edited by VerSeg; 22 januari 2008, 00:56.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  • #2
    Re: European Motor Show 2008

    't Is verschrikkelijk moeilijk om bij dit soort fotografie, allerhande storende factoren buiten het beeld te houden.
    - bij de eerste foto heb je een mooi kleurtje gevangen maar dat verdomde reclamebord op de achtergrond stoort mij geweldig.
    - bij de tweede foto heb je ongeveer hetzelfde probleem: de foto op de achtergrond en een stuk van een andere auto. Bovendien valt op de neus van de auto een ander soort licht als op de rest van het koetswerk.

    Ik geloof dat ik die tweede auto in de HOF van gisteren gezien heb. Het kan dus ook anders.

    Het objectief is in ieder geval dik in orde.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: European Motor Show 2008

      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Het kan dus ook anders.
      Klopt, maar met wat minder volk dan nu en met een ander toestelleke dan een 800IS.
      Het was weer zo'n dag dat iedereen voor uw lens kwam staan als ze zagen dat je een foto wou nemen. Sommigen onbewust maar anderen moedwillig.
      Die tweede staat in de HOF en die is inderdaad prachtig maar die witte auto of die leuning krijg je niet weg zonder die weg te clonen. Ik denk niet dat ze die even uit de weg gezet hebben.
      Ja ... een autosalon zou ook geen salon zijn zonder reclame hé ...
      Trouwens staat die leuning ook daar op de foto, welliswaar veel minder opvallend. Ja, die foto is beter ...
      Last edited by VerSeg; 22 januari 2008, 00:40.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: European Motor Show 2008

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Klopt, maar met wat minder volk dan nu en met een ander toestelleke dan een 800IS. Het was weer zo'n dag dat iedereen voor uw lens kwam staan als ze zagen dat je een foto wou nemen. Sommigen onbewust maar anderen moedwillig. Die tweede staat in de HOF en die is inderdaad prachtig maar die witte auto of die leuning krijg je niet weg zonder die weg te clonen. Ik denk niet dat ze die even uit de weg gezet hebben.
        Oeps ... foutje! Omdat er geen merknaam bij stond, dacht ik dat die 800IS een objectief was; en ik wou mijn commentaar met een positieve noot eindigen.
        Bij nader inzien zou het ook een beetje absurd geweest zijn om met zo'n toeter naar het Autosalon te gaan.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: European Motor Show 2008

          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Oeps ... foutje! Omdat er geen merknaam bij stond, dacht ik dat die 800IS een objectief was
          Ik heb het even aangepast ... om misverstanden te voorkomen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment

          Working...
          X