Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autosalon Brussel 2008.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Autosalon Brussel 2008.

    Men eerste keer dat ik foto's gemaakt heb op een autosalon...







    Meer te vinden HIER.
    FF Photography.be

    Mijn Flickr account ...

  • #2
    Re: Autosalon Brussel 2008.

    Snapshots... sorry

    Comment


    • #3
      Re: Autosalon Brussel 2008.

      De eerste had ik uit een andere hoek genomen, zodat het scherm op de achtergrond stond en niet de bezoekers, heb deze vorige week op die manier gefotografeerd, komt iets beter uit.

      Foto

      De Formula One wagen had ik iets meer driekwart genomen, verder vind ik dit wel de beste van de drie trouwens.

      Ferrari is een beetje jammer dat ie er niet helemaal opstaat, zoals op deze plaat

      Foto

      Kan mij trouwens voorstellen dat het niet makkelijk meer is om tijdens de publieksdagen nog een beetje mooie foto's te nemen, er loopt teveel volk in de weg.

      Mark
      Last edited by CH Photography; 21 januari 2008, 23:48. Reden: Foto's achter linkje
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: Autosalon Brussel 2008.

        De ferrari met het paardje op de achtergrond vind ik knap gedaan (goeie compositie). De andere foto's in dit topic vind ik niks hebben eigenlijk.
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Autosalon Brussel 2008.

          Bedankt voor de tips ...

          Maar als je daar tussen hopen mensen staat te duwen om een foto te nemen zijn bepaalde dingen niet echt mogelijk...
          FF Photography.be

          Mijn Flickr account ...

          Comment


          • #6
            Re: Autosalon Brussel 2008.

            Oorspronkelijk geplaatst door The photographer Bekijk bericht
            Bedankt voor de tips ...

            Maar als je daar tussen hopen mensen staat te duwen om een foto te nemen zijn bepaalde dingen niet echt mogelijk...
            Op zo'n moment heeft het zijn voordelen om 2m02 groot te zijn, kan je 'over' de mensen heen een foto maken

            Autosalons en dergelijke zijn altijd moeilijk als je tussen het publiek moet staan, trek het je niet aan.

            Mark
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

            Comment


            • #7
              Re: Autosalon Brussel 2008.

              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
              Op zo'n moment heeft het zijn voordelen om 2m02 groot te zijn, kan je 'over' de mensen heen een foto maken

              Autosalons en dergelijke zijn altijd moeilijk als je tussen het publiek moet staan, trek het je niet aan.

              Mark
              Tnx Mark
              FF Photography.be

              Mijn Flickr account ...

              Comment


              • #8
                Re: Autosalon Brussel 2008.

                Ik had deze eerder in fotobeoordeling gepost maar soit, het is uw keuze.

                Hans
                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                Comment


                • #9
                  Re: Autosalon Brussel 2008.

                  In het beginnersgedeelte zijn mensen eerder geneigd om opbouwende kritiek te leveren... terecht

                  Comment

                  Working...
                  X