Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

U hulp aub...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • U hulp aub...

    ik ben de zus van kristof en heb voor mijn werk van esthetica foto's nodig van Parijs nl. van "la grande arche" op la defense en eventueel als dat mogelijk zou zijn van een standbeeld van victor hugo gemaakt door Rodin dat staat in het Panthéon.

    als ik je foto's voor mijn werk mag gebruiken, zou je mij een heel groot plezier doen.

    alvas zeer zeer hartelijk bedankt!!!!

    chiara

  • #2
    Beste zus van als we praten over de "arche de la défense" dan kan ik je helpen, daar heb ik wel wat foto's van ( denk dat we hetzelfde bedoelen), onze vriend Hugo heb ik helaas niet.
    Laat maar weten hoe je de foto's wil( grootte vooral dan, dan mail ze wel door)
    Peter

    http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
    http://www.photoblog.be/peterwarson

    Comment


    • #3
      Eventjes Googlen leverde het volgende op:
      http://images.google.nl/images?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=victor+hugo+rodin&sa=N&tab=wi&lr=

      Comment


      • #4
        @willemVB: mijn redder!!!!!!!!!! echt ongelofelijk bedankt, die foto's zijn echt geweldig en ik ga ze zeker gebruiken voor mijn werk!!! ik schaam mij wel een beetje da ik da zelf ni gevonden heb, maar computers en hun werking zijn ni mijn sterkste kant

        nog ies ongelofelijk bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!

        @Peter1: De foto's die ik nodig heb zijn bedoeld voor in een word document. mij e-mail adres = chiara.decaluwe@pandora.be neig neig bedankt voor de reactie!!!


        chiara -xxx-

        Comment


        • #5
          Graag gedaan. Wel prettig om van iemand nog iets te horen als je hem of haar geholpen hebt. Jij ook bedankt
          Groetjes
          Willem

          Comment


          • #6
            Willem,

            Nu ben ik toch wel een beetje nieuwsgierig. Kun je die foto eens posten? En t'is al zoolang geleden dat ik parijs gezien heb.. kzou wel eens willen weten of dat die grand arche wel degelijk is wat ik denk dat het is.

            Mvg,
            M.
            Can't go to sleep, clowns are going to kill me !
            Olympus E-PL2 + 14-150.

            Comment


            • #7
              kijk hier eens maestro
              http://images.google.com/images?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=la+defense+paris&sa=N&tab=wi&lr=

              Comment


              • #8
                euh .... copyrights???
                Ik lees hier constant over mensen wiens fotos worden gepikt en nu worden zomaar fotos via google opgezocht om effe te gebruiken
                Laten we even consequent zijn hee....
                Dus zus van kristof, vergeet niet de toestemming aan de maker te vragen voordat je die fotos gebruikt (voor een schoolwerk mag dat geen probleem zijn).
                http://www.razziphoto.com/

                Comment


                • #9
                  lezen is ook een vak,
                  ...voor mijn werk van esthetica foto's nodig...
                  dus mogen die foto's zomaar gebruikt worden zonder toestemming, daar het werk (denk ik) enkel voor de leraar is.
                  Godspeed You, Black Emperor!

                  Comment


                  • #10
                    Ik heb er hier echt genoeg van. Telkenmale ik hier iets onderneem wordt het op zo'n wijze onder de loupe gelegd (nu al een jaar lang) dat het niet fraai meer is.
                    Met dat beeld van Rodin gaf ik voor de vraagsteller een hint, een oplossing om ook verder te zoeken wat door iemand anders dan ook werd gedaan. Wat de vraagsteller er uiteindelijk mee doet is zijn/haar probleem en verantwoordelijkheid.
                    Maestro, misschien kun je een hobby gaan zoeken. Digitale fotografie misschien?
                    Wat een naar forum als je er niet in slaagt bij het kliekje te geraken. Maar, het "net" is groot genoeg.
                    En voor het onderwijs is er nog een grote taak weggelegd om te leren lezen, alles te lezen en te interpreteren.

                    Comment


                    • #11
                      Wat Maestro precies fout heeft gedaan snap ik niet helemaal

                      Verder hoop ik dat je hier gewoon lekker je eigen gang blijft gaan en vooral niet stopt met mensen te helpen want dat maakt een forum als dit juist zo waardevol

                      Wat het kliekje betreft dat vind ik hier reuze mee vallen. Op elk forum lopen er wel een paar rond die alleen reageren op reacties van mensen die ze goed kennen en anderen negeren en ja ook hier maak je dat soms mee maar goed ik lig er niet wakker van. Over het algemeen is dit een vriendelijk behulpzaam forum waar zeker ook beginnelingen hun draai gauw vinden

                      Comment


                      • #12
                        Wellicht is het al te laat en heb je gevonden wat je zocht, maar ik heb er ook nog wel een paar. Zo bijvoorbeeld:



                        Mocht je hem willen - of een andere -, laat het me dan weten in een mailtje of zo. Ik stuur je dan de originele.
                        Pieter
                        --
                        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

                        Comment


                        • #13
                          aan iedereen die gereageerd heeft op mijn vraag ongelofelijk bedankt!! ik heb nu de foto's die ik nodig had waardoor mijn werkje af is!! bedankt allemaal

                          chiara -xxx-

                          Comment

                          Working...
                          X