Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autosalon 2008 - Deel 1 -

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Autosalon 2008 - Deel 1 -

    Hier alvast het eerste deel van het Autosalon 2008. Zijn ze wat?







    Mvg,
    Bart De Bruyn
    www.weerfotos.be Canon EOS 6D ~ 16-35mm ~ 24-105mm ~ 100-400mm ~ Canon EF28mm f2.8

  • #2
    Re: Autosalon 2008 - Deel 1 -

    die eerste
    één van mijn droomauto's!!!
    heel mooi vast gelegd, zwart-wit met dat oranje
    Zeker de kleur oranje voor een wagen


    toch wel jammer van de weerspiegeling van "iets" in het glas aan bestuurderszijde

    Comment


    • #3
      Re: Autosalon 2008 - Deel 1 -

      De eerste is de beste uit deze reeks, beetje spijtig van al het volk in de achtergrond, misschien iets anders croppen ?
      Komt het een beetje op mijn foto uit :

      Linkje

      De weerspiegeling in de zijruit is trouwens van het scherm op de achtergrond

      Fiatje is wel mooi, alleen een beetje jammer van de deur die openstaat, ik weet dat foto's nemen tijdens het autosalon een ramp is, er loopt altijd wel iemand in de weg, of iemand die net in de wagen gaat zitten.

      Dit laatste kan je trouwens oplossen door de ruiten zwart te tinten in PhotoShop, werkt perfect.

      Mark
      Last edited by CH Photography; 21 januari 2008, 23:46. Reden: Foto achter linkje
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: Autosalon 2008 - Deel 1 -

        1ste foto voor mij

        Door de z/w bewerking in de achtergrond stoort het niet dat er volk rondloopt, enkel die reflectie in het zijvenster en op de voorruit zou nog moeten aangepakt worden.

        2 en 3 zeggen mij eigenlijk niets door al de drukte eromheen.
        Flickr Photopage

        Comment

        Working...
        X