Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotolocatie gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotolocatie gezocht

    Beste forummers,

    We trouwen mei 2008, en zijn nog op zoek naar een leuke locatie om de trouwfoto's te maken.

    Het mag ergens zijn tussen Antwerpen en Diest (Via Lummen).

    Wie weet er een toffe locatie? Ik schijn niet zo op foto te plakken; aangezien mijne "spontane" lach blijkbaar op niets trekt.

    De fotografe adviseerde om wat actie foto's te maken; zodat we er niet zo geposeerd op staan.

    Wie kan ons helpen? :-)

    thanks
    Pascal

  • #2
    Re: Fotolocatie gezocht

    Ik ben niet van die kanten, ik kan je dus niet helpen met een locatie.

    Met uw ander probleem zou ik zeggen. Veel naar elkaar kijken in plaats van naar de lens. Kusjes geven helpt ook
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #3
      Re: Fotolocatie gezocht

      Je hebt een fotografe en jullie moeten zelf op zoek naar een locatie..? Hopelijk moet je nog zelf de foto's niet maken en zelf de album samenstellen...

      Mvg,
      Frederic

      Comment


      • #4
        Re: Fotolocatie gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Je hebt een fotografe en jullie moeten zelf op zoek naar een locatie..? Hopelijk moet je nog zelf de foto's niet maken en zelf de album samenstellen...

        Mvg,
        Frederic
        Amaai wat een bijdehante opmerking. De fotografe is niet in die omgeving bekend. Anders zou ik er hier niet om komen zagen. We zijn dan ook van het Antwerpse; maar trouwen in de omgeving van Diest.

        P.

        Comment


        • #5
          Re: Fotolocatie gezocht

          misschien de oude abdij van Diest. Vlakbij De Halve Maan.
          Verder heb je er ook nog de vlieghaven van Schaffen waar regelmatig oldtimers te vinden zijn.
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

          Comment


          • #6
            Re: Fotolocatie gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door pverspeek Bekijk bericht
            Amaai wat een bijdehante opmerking. De fotografe is niet in die omgeving bekend. Anders zou ik er hier niet om komen zagen. We zijn dan ook van het Antwerpse; maar trouwen in de omgeving van Diest.

            P.
            /offtopic
            Verkoop jij tweedehands pc's en laptops? Jouw naam komt me bekend voor.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #7
              Re: Fotolocatie gezocht

              Oorspronkelijk geplaatst door El Grande Bekijk bericht
              misschien de oude abdij van Diest. Vlakbij De Halve Maan.
              Verder heb je er ook nog de vlieghaven van Schaffen waar regelmatig oldtimers te vinden zijn.
              Het begijhof in Diest.
              Jan Akkermans
              (BD1097BE)
              Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

              Comment


              • #8
                Re: Fotolocatie gezocht

                Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
                Het begijhof in Diest.
                Juist, dat bedoelde ik ipv de abdij.
                EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                https://sites.google.com/view/pdh65/

                Comment


                • #9
                  Re: Fotolocatie gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                  /offtopic
                  Verkoop jij tweedehands pc's en laptops? Jouw naam komt me bekend voor.
                  Ja en waarschijnlijk ook jaren actief op carstyling.net
                  www.fotofolio.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotolocatie gezocht

                    Inderdaad, that would be me. Gamma is ondertussen serieus uitgebreid, voor meer info stuur je maar ne mail: info@vsc.be

                    Aan de rest; alvast bedankt.

                    groet

                    Pascal

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotolocatie gezocht

                      De halve maan in diest heeft wel een aantal mooie lokaties (eilandje met hangbrug) steigers aan het water, enz
                      Ook de oude ruine van de st-janskerk is een mooie lokatie voor trouwfoto's;
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotolocatie gezocht

                        Domein Roosendael in Walem bij Mechelen, ligt naast de Netedijk. Winter en zomer mooie omgeving.
                        Goed te zien op google earth
                        Met de wagen van Antwerpen: 15', van Leuven: 30'
                        St. Netels from Malinas a la Playa :-) PENTAX K10D & LEICA D-Lux 3 FavQuote: "There's nothing an agnostic can't do if he really doesn't know whether he believes in anything or not." http://flickr.com/photos/7385503@N05/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotolocatie gezocht

                          Oorspronkelijk geplaatst door pverspeek Bekijk bericht
                          Amaai wat een bijdehante opmerking. De fotografe is niet in die omgeving bekend. Anders zou ik er hier niet om komen zagen. We zijn dan ook van het Antwerpse; maar trouwen in de omgeving van Diest.

                          P.
                          'k vind het jammer dat je m'n mening zo opneemt, alhoewel ik het goed bedoelde.
                          Ook een locatie zoeken is eigenlijk het werk van de fotograaf, zelfs al is hij niet van jouw streek. Menig fotograaf gaat dan ook eens op verkenning door de streek, zoeken naar wat er spreekt tot zijn verbeelding, het bekijken van de fotografische mogelijkheden, al wat ideetjes opdoen kwestie de dag zelf niet alles uit de mouw te moeten schudden.
                          En ja, ook die research hoort er allemaal bij. Het bruidspaar betaalt tenslotte de prijs. Trouwens, als fotograaf bij de klant verrassend en origineel uit de hoek komen stelt de klant alleen maar makkelijker tevreden.

                          Mvg,
                          Frederic

                          Comment

                          Working...
                          X