Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intressepeiling D70s (body)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Intressepeiling D70s (body)

    Hi

    Overweeg een aanschaf van de Nikon D300.
    Maar vooreerst zou ik men D70s (body) willen verkopen.
    Maar zou niet willen verkopen onder de 400 €
    Is wel veel maar het toestel is nauwelijks een jaar oud.
    Gekocht in Belgie bij een gekende grote zaak in Antwerepen.
    Nog blanco garantie beewijs. en nog geen 4000 clicks
    Wat zijn jullie meningen
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

  • #2
    Re: Intressepeiling D70s (body)

    400 is wel het absolute maximum dat je daarvan zal kunnen krijgen denk ik. Gezien zijn staat vind je misschien iemand die dat er aan wil geven, maar ik zou er niet zoveel aan willen geven (als ik weet dat je bvb een 400D ook voor 400 euro tweedehands vindt dan zou mijn keuze snel gemaakt zijn)
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Intressepeiling D70s (body)

      Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
      400 is wel het absolute maximum dat je daarvan zal kunnen krijgen denk ik. Gezien zijn staat vind je misschien iemand die dat er aan wil geven, maar ik zou er niet zoveel aan willen geven (als ik weet dat je bvb een 400D ook voor 400 euro tweedehands vindt dan zou mijn keuze snel gemaakt zijn)
      Ook de occasie 20d zit daar niet ver meer vanaf.

      Ik zou voorzichtig op 325-350 rekenen.

      Comment


      • #4
        Re: Intressepeiling D70s (body)

        er is er eentje voor 250 zag ik net....

        Comment


        • #5
          Re: Intressepeiling D70s (body)

          Reken op een 300-350EURO, gezien de goede staat. 400EURO mag je vergeten. Baseer je ook niet teveel op de vraagprijzen hier op het forum, dat zijn maar vraagprijzen en de uiteindelijke prijs kan soms nog een stuk lager liggen. Een richtlijn: ik heb mijn D70 met 4000 klicks anderhalf jaar terug voor 300EURO gekocht, vraagprijs was toen 400EURO.
          Jeroen || OM-D EM-5

          Comment


          • #6
            Re: Intressepeiling D70s (body)

            €400 ga je er niet meer voor krijgen hoor. Als hij nog onder garantie is kan je er denk ik nog +- €300 voor krijgen. Maar als dat niet genoeg is voor u kan je hem misschien beter houden als 2de body.
            ... see the ART not the TOOL ...

            Comment


            • #7
              Re: Intressepeiling D70s (body)

              Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
              Maar zou niet willen verkopen onder de 400 €
              Wel, ik had er ook moeite mee, maar er zijn mensen die pas een nieuwe D70s in de winkel gekocht hebben aan 399€.
              De waarde is gewoon enorm gedaald. Ik verkoop die van mij momenteel aan 250€
              Hij heeft aan 400 gestaan, 350 en 300 en tellkens geen kat die intresse had. Nu aan 250€ kan ik het weer niet bijhouden.
              Nuja, mijn toestel is dan ook pas de 2j gepasseerd en heeft +/- 24.000 clicks op de teller staan, ik moet mezelf natuurlijk niets proberen wijs te maken.
              Reken maar op 300€ en hoe langer je wacht hoe kleiner de kans wordt dat je hem kwijtraakt.
              StijnDeGrauwe.be

              Comment

              Working...
              X