PDA

Volledige versie bekijken : Za 09.02.08 - SD Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg)

Stoned Puke Bastard
8 januari 2008, 01:37
Op zaterdag 9 februari 2008 wil ik graag een sd organiseren in de driehoek Groot-Gelmen - Helshoven - Mettekoven (Limburg). Dat is gelegen tussen Sint-Truiden en Borgloon, de locatie zeg maar waar de één-serie Katarakt zich afspeelt.

Wat kunnen we zoal fotograferen?

Chateau De la Motte (info (http://www.chateaudelamotte.com/))
Galg Groot-Gelmen (info (http://users.telenet.be/yvonclaes/index_bestanden/page0007.htm))
13de eeuwse Kapel Helshoven (info (http://nl.wikipedia.org/wiki/Kapel_van_Helshoven))
Natuurgebied achter Kapel Helshoven
Tjenneboom info (http://users.pandora.be/vswg/html/tjenneboom.html)
Romeinse weg
Historische vierkantshoeve Martenshof in Mettekoven (info (http://www.martenshof.be/))Voor het fotograferen van de Kapel (binnenkant) vraag ik misschien best eerst toestemming aan broeder Arsène :p. Ook voor het fotograferen van Chateau De La Motte en Martenshof is wellicht toestemming vereist. Daarnaar informeer ik nog mits voldoende interesse in deze SD.

Het Martenshof biedt bovendien de mogelijkheid tot eten (snacks zoals croque monsieur), drinken en overnachting (dit laatste vooraf te boeken!). Indien gewenst, kan ik voor een reservatie voor x aantal personen (snack) zorgen. Deelnemers die uitgebreider willen tafelen (dineren zeg maar), kunnen terecht in het gerestaureerde kasteel Chateau De la Motte dat nu dienst doet als feestzaal / restaurant.

Wie wil deelnemen? Graag inschrijving ten laatste zaterdag 26 januari.
Ik heb ook mijn medecursisten digitale fotografie aan de KCST (avondonderwijs) uitgenodigd voor deze sd. Hun namen plaats ik in het blauw bij de deelnemers.

Samengevat:
Wanneer: zaterdag 9 februari 2008, 10u00 tot max. 17u00
Waar samenkomen: Aan de parking van de Kapel van Helshoven (verlicht 's avonds)

Deelnemers: (34)
Anita HSt-T, benny20, Coby, Etienne Gonnissen, Flee, fotosdirk, Gabriella Costa (+ man), Goody, Gudrun Sneijers, hswolfs, jaja, JePe, Johnny Vangrieken, Josiane, Lut, Marieke, marleen, Musse, nolico (+ 5 extra personen), Noname, Patrick Vanbrabant, pdeco, Rosse, Spanjaart, Triker, wanka tanka, Willy Berings, xiebu

Onder voorbehoud aanwezig: (3)
FilMar, Plette, Ticor

CH Photography
8 januari 2008, 07:53
Timmy, ik had graag deelgenomen maar die dag wordt mijn dochtertje gedoopt.
Veel plezier op je SD.

Hans

Ivo M
8 januari 2008, 16:43
Tot hoe laat heb je in gedachten? Overdag zou ik eventueel wel kunnen maar 's avonds heb ik wedstrijd.

lut
8 januari 2008, 17:02
Dat lijkt me wel wat.:G
Ik noteer het in mijn agenda!

PapaPol
8 januari 2008, 17:15
ik wil wel maar ben dan niet thuis, jammer want is in de buurt

Roland Cuypers
8 januari 2008, 17:47
Ziet er veelbelovend uit... heb wel grote interesse...
9 februari is hier een fuifdag en bijgevolg niet te missen...

voorlopig kijk ik de kat uit de boom...nog tijd tot 26/01.

mvg,

Roland

JePe
8 januari 2008, 18:20
Mooie streek, zet me maar bij op de lijst.
Maar zou niet nog mooier zijn op het moment als de bomen in bloesem staan.

HansV
8 januari 2008, 18:30
Dit is niet ver uit de buurt voor mij, helaas ben ik die dag al bezet, anders was ik zeker gekomen.

Ticor
8 januari 2008, 18:39
Twijfel twijfel...2 dagen na mijn verjaardag.
Als er niets op het programma staat laat ik nog iets weten.

Bjokke
8 januari 2008, 18:41
Twijfel twijfel...2 dagen na mijn verjaardag.
Als er niets op het programma staat laat ik nog iets weten.

Dat wordt dan trakteren :D

Ik moet ook nog even mijn agenda afwachten voor ik kan toezeggen maar als het kan ga ik mee

Stoned Puke Bastard
8 januari 2008, 22:24
Tot hoe laat heb je in gedachten? Overdag zou ik eventueel wel kunnen maar 's avonds heb ik wedstrijd.
Laten we zeggen tot +/- 17u max. Tegen die tijd zitten we wellicht al iets te eten en te drinken :)

Stoned Puke Bastard
8 januari 2008, 22:26
Mooie streek, zet me maar bij op de lijst.
Maar zou niet nog mooier zijn op het moment als de bomen in bloesem staan.
Uiteraard is de streek mooier als de fruitbomen vol bloesems staan, maar tegen dan organiseren we simpelweg een nieuwe sd, nietwaar? ;)

Ivo M
8 januari 2008, 22:31
Laten we zeggen tot +/- 17u max. Tegen die tijd zitten we wellicht al iets te eten en te drinken :)

Dan wordt 't aardig lastig. Ik moet uiterlijk om 19u15 aan de start staan in Geleen. En tussendoor nog m'n tassen wisselen in Maastricht.

Stoned Puke Bastard
8 januari 2008, 22:33
Dan wordt 't aardig lastig. Ik moet uiterlijk om 19u15 aan de start staan in Geleen. En tussendoor nog m'n tassen wisselen in Maastricht.
Da's best jammer! Nu, je kan altijd nog wat vroeger vertrekken. Feit is gewoon dat er zoveel te zien en te fotograferen is, dat ik er een lange tijd op plak. Het zou echter kunnen dat we sneller dan gedacht rond zijn hoor.

Darth_Stijn
9 januari 2008, 03:33
Leuke SD lijkt me. Helaas is kan ik zaterdags haast nooit :(

FilMar
9 januari 2008, 21:33
Onder voorbehoud mag je me ook inschrijven, is bijna in mijn achtertuin :o.

James71
9 januari 2008, 23:12
Mooi initiatief:G
Prachtige streek:love:
ben helaas verhinderd :mad::B

Rosse
10 januari 2008, 17:45
Ziet er veelbelovend uit... heb wel grote interesse...
9 februari is hier een fuifdag en bijgevolg niet te missen...

voorlopig kijk ik de kat uit de boom...nog tijd tot 26/01.

mvg,

Roland

Ik ben van hetzelfde gedacht. Bij mij is het, als ik niet moet werken.

xiebu
11 januari 2008, 11:29
Mooi initiatief , zet mij er alvast maar bij

mvg xiebu

wanka tanka
11 januari 2008, 11:35
mooie streek ben er al een paar keer geweest:G
zet mij er ook maar bij ;)

Hans Swolfs
11 januari 2008, 12:48
Onder voorbehoud mag je me ook inschrijven, is bijna in mijn achtertuin :o.idem hier, ben van Wellen... schrijf me maar op... :G

ik zal wel 17u niet halen want moet om 17u30 bij Moke zijn in Ter Poorte voor vanal te bespreken ivm mijn trouwfeest :D

pdeco
11 januari 2008, 18:07
Belooft een mooie dag te worden. Zet er mij en Marleen (mijn madam) maar op.

Tot dan.
Patrick

Anita HSt-T
14 januari 2008, 22:09
Ik zou zeer graag mee gaan, heb op het werk al verlof geregeld maar zou nog graag willen weten of je bij benadering weet hoeveel km er gaat gewandeld worden? Zet me maar alvast op de lijst!

Stoned Puke Bastard
14 januari 2008, 22:12
Ik zou zeer graag mee gaan, heb op het werk al verlof geregeld maar zou nog graag willen weten of je bij benadering weet hoeveel km er gaat gewandeld worden? Zet me maar alvast op de lijst!Hupla, zo gaat het goed, zo gaat het beter, alweeeer een kilometer :)

Ik kan er moeilijk een aantal kilometers op plakken, maar ik schat de afstand op +/- 6 km voor de volledige rondgang.

Musse
20 januari 2008, 13:52
Zet me er maar bij. :G

Stoned Puke Bastard
20 januari 2008, 13:55
Zet me er maar bij. :Gdone :)
Tot 9 februari!

noliko
20 januari 2008, 15:56
Ge moogt mij mee op de lijst plaatsen en heel waarschijnlijk nog enkele leden van fotoclub Beringen , maar dat zal ik nog bevestigen na zaterdag 26 januari .

Noliko

Marieke
20 januari 2008, 18:18
Hier ga ik zeker naartoe!

noliko
22 januari 2008, 10:32
Graag een korte routebeschrijving naar de kapel van Helshoven .

P.S Noliko neemt nog een colege mee (Erwin)

Stoned Puke Bastard
22 januari 2008, 10:42
Graag een korte routebeschrijving naar de kapel van Helshoven .

P.S Noliko neemt nog een colege mee (Erwin)Ik zie dat je van Beringen afkomstig bent. Best volg je dan volgende route:

1. Autosnelweg Beringen - Hasselt
2. Afrit Hasselt-Zuid (Sint-Truiden)
3. Aan einde afrit naar rechts richting Sint-Truiden, rechtdoor aan grote rotonde en de N80 (Expressweg) blijven volgen tot in Sint-Truiden (afstand = +/- 15 km)
4. Aan het kruispunt van de N80 (Expressweg) en de Tongersesteenweg sla je links af (kort voor dit kruispunt zie je aan je linkerkant grote zaken als "Vandenborre", "Carrosserie Liebens" en een broodjeszaak met de naam "Smack-In).
5. Eens op de Tongersesteenweg, blijf je deze weg volgen. Aan de rotonde die je tegenkomt, blijf je rechtdoor volgen richting Tongeren. (totale afstand op Tongersesteenweg is +/- 6 km)
6. Aan de eerstvolgende lichten (dat zijn die van Hoepertingen) sla je rechtsaf (deze straat noemt de Helshovenstraat). Deze weg blijf je volgen tot je in een "zone 50" komt (afstand = +/- 2 km). Aan je linkerkant zal je nu de kapel van Helshoven opmerken. Net na de kapel is er een wegje aan je linkerkant. Daar kan je je auto parkeren.

Niet duidelijk genoeg? Vraag naar meer.
Indien nodig en / of gewenst, is m'n gsm-nummer te verkrijgen via PM.

noliko
23 januari 2008, 15:07
Bedankt ,
Ik was ondertussen ook al naar Google Maps gegaan en die stuurt mij ook de N80 op maar die laat mij al afslaan naar links ( Wolfstraat ) na 7.2 km .
Maar dan ben ik toch nog niet in St Truiden , is het niet ?

Rosse
23 januari 2008, 16:35
Zet me er maar bij. :G

Goody
23 januari 2008, 18:21
Sign me up. Ik ga mee.

groetjes en tot dan

Stoned Puke Bastard
24 januari 2008, 01:03
Bedankt ,
Ik was ondertussen ook al naar Google Maps gegaan en die stuurt mij ook de N80 op maar die laat mij al afslaan naar links ( Wolfstraat ) na 7.2 km .
Maar dan ben ik toch nog niet in St Truiden , is het niet ?Zoals ik dacht, stuurt Google Maps je binnendoor over Alken en Hoepertingen. Dit gaat ook, maar via de expressweg tot in sint-truiden was makkelijker uit te leggen.

Indien je liever Google Maps volgt, doe gerust. Als je geen gps hebt en liever op safe speelt, volg je de door mij beschreven route ;)

In ieder geval: de afstand zal ongeveer op hetzelfde neerkomen.

Stoned Puke Bastard
24 januari 2008, 01:03
@ Rosse en Goody: considered done :G

noliko
24 januari 2008, 12:53
Hallo Stoned ,

Ik zal de door jou beschreven route volgen .

Bedankt

fotosdirk
26 januari 2008, 08:23
Is er nog een plaatsje vrij voor mij onder voorbehoud?

Stoned Puke Bastard
26 januari 2008, 11:19
Is er nog een plaatsje vrij voor mij onder voorbehoud?
Ja hoor. Ik plaats je erbij :)

jaja
26 januari 2008, 12:04
Hallo,

Kan je mij er ook nog bij zetten?
't Is in mijn achtertuin en ik heb onverwacht een "vrije" dag gekregen ... dus ... :G

Jaja

Stoned Puke Bastard
26 januari 2008, 12:26
Hallo,

Kan je mij er ook nog bij zetten?
't Is in mijn achtertuin en ik heb onverwacht een "vrije" dag gekregen ... dus ... :G

Jajaconsidered done. tot dan :)

Bjokke
28 januari 2008, 20:30
ik zal helaas moeten afhaken. Vind het wel jammer maar helaas gaat de bouw voor. :(

Timmy en co veel plezier in elk geval

Stoned Puke Bastard
28 januari 2008, 22:05
ik zal helaas moeten afhaken. Vind het wel jammer maar helaas gaat de bouw voor. :(

Timmy en co veel plezier in elk gevalJammer dat je er niet bij zal zijn Bjorn! Een andere keer dan maar ;) Succes met de bouw!

Spanjaart
29 januari 2008, 23:06
Nog plaats?

Stoned Puke Bastard
30 januari 2008, 04:23
Nog plaats?
jawohl. Deadline inschrijving was in feite louter om zicht te hebben op het aantal geïnteresseerden, zodat ik voldoende tijd heb voor voorbereidingen. Dus zak maar af ;)

Yammee
30 januari 2008, 09:44
Heb mij kunnen vrijmaken en wil dus zeker mijn nieuw schatje = D300 :love: :D eens uitproberen. Kan ik er nog bij?

Stoned Puke Bastard
30 januari 2008, 16:03
Heb mij kunnen vrijmaken en wil dus zeker mijn nieuw schatje = D300 :love: :D eens uitproberen. Kan ik er nog bij?be welcome :)

Triker
2 februari 2008, 12:16
Triker komt ook die kant op met waarschijnlijk nog 3 oudjes :D

Stoned Puke Bastard
2 februari 2008, 12:20

laat maar komen :)

Triker
2 februari 2008, 20:25
Dat worden dan Triker, Flee, Coby en Noname ;)

jaja
2 februari 2008, 20:34
Aha :G

Man, man, man, da's een eeuwigheid geleden dat ik jullie nog gezien heb!!!!
Dat wordt alvast een heel leuk weerzien :G
Ik kijk er al naar uit ...

Jaja

Dat worden dan Triker, Flee, Coby en Noname ;)

Triker
2 februari 2008, 20:45
Hetzelfde hier jaja, de laatste jaren druk geweest met oa vechtsportfotografie, maar daar vorig jaar mee gestopt omdat ik dit soort leuke dingen altijd moest missen ;)

Ben blij om weer eens wat vaker mijn neus te kunnen laten zien :D

Meteen even een overnachting aldaar geregeld ;)

FilMar
2 februari 2008, 23:36
Aha :G

Man, man, man, da's een eeuwigheid geleden dat ik jullie nog gezien heb!!!!
Dat wordt alvast een heel leuk weerzien :G
Ik kijk er al naar uit ...

Jaja

En van hieruit hetzelfde :G:G

NoName
3 februari 2008, 10:34

1 van die oudjes zal jou straks een schop onder je zitvlak geven :clown:

Triker
3 februari 2008, 18:02
En van hieruit hetzelfde :G:G

LOL, nu moet het zeker gezellig worden :) Ik neem wel een mooi zacht zonnetje mee.

Triker
3 februari 2008, 18:23
De locatie kort samen gevat:
Helshovenstraat, Hoepertingen
ofwel:
Helshovenstraat
3800 Groot-Gelmen

Om 10:00 verzamelen bij Kapel van Helshoven of gaan we om 10:00 uur direct op pad?

Als het goed is zitten de eerste Nederlanders vrijdagavond al in Martenshof :G

FilMar
3 februari 2008, 22:26
Alhoewel het bijna in mijn achtertuin is zal ik transportproblemen hebben.:o
Passeert er iemand voorbij Kortenbos die morgen?

Stoned Puke Bastard
3 februari 2008, 22:56
De locatie kort samen gevat:
Helshovenstraat, Hoepertingen
ofwel:
Helshovenstraat
3800 Groot-Gelmen

Om 10:00 verzamelen bij Kapel van Helshoven of gaan we om 10:00 uur direct op pad?

Als het goed is zitten de eerste Nederlanders vrijdagavond al in Martenshof :G
da's helemaal correct :).

Indien er mensen zijn met vragen of nood aan een routebeschrijving, let me know please. Ik tracht zo volledig mogelijk de weg uit te leggen. Uiteraard bieden www.mappy.be en www.maps.google.com ook uitstekende alternatieven.

Stoned Puke Bastard
3 februari 2008, 22:57
Alhoewel het bijna in mijn achtertuin is zal ik transportproblemen hebben.:o
Passeert er iemand voorbij Kortenbos die morgen?als ik het goed voor heb, passeert nolico voorbij Kortenbos. PM hem anders eens ;)

Roland Cuypers
4 februari 2008, 15:40
Helaas moet ik afhaken voor 9 februari.
Zoals ik al eerder liet weten, heb ik die dag andere verplichtingen...en daar kan ik niet onderuit. Familie-happenings horen er nu eenmaal ook bij...
Ik had anders de streek graag willen verkennen, want ik ben fan van 'Katarakt'
en van het mooie Haspengouw...
Mogelijk bij een volgende SD ginder....

mvg,

Roland

Stoned Puke Bastard
4 februari 2008, 16:28
Helaas moet ik afhaken voor 9 februari.
Zoals ik al eerder liet weten, heb ik die dag andere verplichtingen...en daar kan ik niet onderuit. Familie-happenings horen er nu eenmaal ook bij...
Ik had anders de streek graag willen verkennen, want ik ben fan van 'Katarakt'
en van het mooie Haspengouw...
Mogelijk bij een volgende SD ginder....

mvg,

Roland
hey roland, jammer dat je 'r niet bij zal zijn! 'k Had graag kennis gemaakt met je. Nu ja, somewhere & sometime else dan maar he ;)

JePe
4 februari 2008, 21:00
De Kapel van Helshoven kent mijne GeePeeSss niet, is er ook een straat in de geburen

Stoned Puke Bastard
4 februari 2008, 23:39
De Kapel van Helshoven kent mijne GeePeeSss niet, is er ook een straat in de geburen
Helshovenstraat is the place to be. Het huisnummer ken ik niet, maar de kapel valt wel op hoor. Je kan er niet langs kijken. Kom je van richting Tongersesteenweg / Sint-Truidersteenweg, dan ligt de kapel aan je linkerkant. Kom je van richting Luikersteenweg, dan vind je de kapel terug aan je rechter zijde.

noliko
5 februari 2008, 19:02
Noliko brengt nog 4 leden van fotoclub Beringen mee .

Stoned Puke Bastard
6 februari 2008, 00:12
Noliko brengt nog 4 leden van fotoclub Beringen mee .Nice... Nu nog hopen dat we zaterdag wat mooi weer hebben he! De vooruitzichten zijn alvast redelijk aanvaardbaar:

Windsnelheid: 9km/u
Windrichting: Z/O
Aantal uren zon: 7
Neerslagkans: 4 %
Minimumtemperatuur: 3°C
Maximumtemperatuur: 11°C
Licht bewolkt weer

Triker
6 februari 2008, 19:49
Weersvoorspellingen zijn goed, een 6 persoonshuisje staat voor ons klaar... wij hebben er zin in :G;)

NoName
6 februari 2008, 20:44
Weersvoorspellingen zijn goed, een 6 persoonshuisje staat voor ons klaar... wij hebben er zin in :G;)

Zal zorgen dat de koffie klaar staat:D

fotosdirk
7 februari 2008, 21:17
Met deze kan ik jullie bevestigen dat ik er bij zal zijn.
Tot zaterdag.

fotosdirk
7 februari 2008, 21:20
Blijkbaar heb ik nog altijd geen groene bol gekregen.
Nochthans heb ik reeds mijn lidkaart ontvangen voor 2008.

Stoned Puke Bastard
8 februari 2008, 00:33
Met deze kan ik jullie bevestigen dat ik er bij zal zijn.
Tot zaterdag.
tot dan :)

FilMar
8 februari 2008, 07:32
Als ik dus nog vervoer vind, zal ik er ook bij zijn :G

FestinaLente
8 februari 2008, 17:43
Voor het fotograferen van de Kapel (binnenkant) vraag ik misschien best eerst toestemming aan broeder Arsène :p. Ook voor het fotograferen van Chateau De La Motte en Martenshof is wellicht toestemming vereist. Daarnaar informeer ik nog mits voldoende interesse in deze SD.

Ik wil morgen best afkomen, echter zonder avondmaal, omdat ik ten laatste om 19.30 uur terug thuis moet zijn en 't toch meer dan een uur rijden is.
Mag ik daarom eens vragen of die "toestemmingen" gevraagd zijn, en of die verleend zijn ?

jaja
8 februari 2008, 20:09
Hallo,

Ik moet er ook vrij "vroeg" vandoor omdat we nog een voorstelling hebben in het Cultureel Centrum van Hasselt. Voor mij dus ook zonder avondmaal ...

jaja

Stoned Puke Bastard
8 februari 2008, 21:36
Hey deelnemers allemaal,

Ik kijk enorm uit naar morgen. De weersverwachtingen zijn fantastisch en we zullen alles kunnen fotograferen. Echter (en sorry voor mijn erg late reactie), ik zal er pas vanaf +/- 11u kunnen bij zijn door onvoorziene omstandigheden. Ik heb vandaag immers een klein arbeidsongevalletje gehad en moest voor verzorging bij een oogarts passeren. Ik kan m'n ogen amper openhouden. Deze oogarts heeft een kleine ingreep gedaan zonder al teveel erg, maar ik moet morgen om 10u weer daar naartoe gaan voor een controle. Ik zal dus ten vroegste ronde de klok van 11 in Helshoven kunnen zijn.

Laat dit echter jullie dag niet in de war brengen en doe gewoon je ding vanaf 10u. Ik heb één van de deelnemers zijn telefoonnummer en zal hem, van zodra ik terug ben van mijn controle, opbellen om te zien waar jullie zich al bevinden...

Tot dan!

Spanjaart
8 februari 2008, 22:29
Helaas kan ik er morgen wegens familiezaken niet bij zijn. :(

Hans Swolfs
9 februari 2008, 15:52
Ik kwam, ik zag en nam foto's! Het was supergoed weer en de company was ook super!

Vette SD Tim! Kijk al uit naar de volgende!

Helaas nog geen foto's vanwege kaartlezer nog op werk ;)

Stoned Puke Bastard
9 februari 2008, 16:51
Bedankt om te komen allemaal! Leuk jullie te leren kennen!
'k Moet wel zeggen: 'k was aangenaam verrast door de grote opkomst. Jammer dat het er op veel plaatsen nogal drassig bij lag, maar het mooie weer maakte toch al veel goed.

Foto's volgen.

JePe
9 februari 2008, 16:53
Tim,

Prima SD, ik heb me weeral goed geamuseerd. :G

lut
9 februari 2008, 16:55
Prettige dag gehad. De herinneringen hangen nog aan mijn schoenen :p
Fijn om weer zoveel volk bij elkaar te zien. Een beetje jammer dat we niet op dezelfde bestemming afscheid namen.
Bij deze: groetjes aan iedereen ! ;)

Roland Cuypers
9 februari 2008, 17:02
...ik heb blijkbaar veel gemist... ik kon het hier niet verkocht krijgen om op mijn verjaardag weg te zijn...:green::B

mvg,

Roland

wanka tanka
9 februari 2008, 17:04
tim :G:G dag gehad prima gedaan bedankt
en jepe we hebben toch weer wat afgelachen :D

xiebu
9 februari 2008, 17:07
En of we gelachen hebben , hahahahah , na pret
Tim , was een supergoede dag en supergoed weer :G:G:G:G

mvg xiebu ;)

KvP
9 februari 2008, 17:10
Kunnen we de resultaten straks in één topic bekijken? :G

wanka tanka
9 februari 2008, 17:12
Kunnen we de resultaten straks in één topic bekijken? :G

ik heb er al gepost in natuur en landschappen :o

FestinaLente
9 februari 2008, 17:52
Amai jullie zijn er al snel bij... ik ben nog maar net thuis :rolleyes:.

Hoe dan ook, 't was een leuke dag. Bedankt aan iedereen die er bij was voor de gezelligheid, en vooral aan de organisator SPB = Tim :G.

pdeco
9 februari 2008, 18:28
Tim

Ook van ons een woordje van dank. Het wachten bij de start werd ruimschoots goedgemaakt door de mooie omgeving en dito weer.
We komen graag terug naar 'de Limburg'

Patrick, Marleen, Stijn

Anita HSt-T
9 februari 2008, 19:15
Ook van mijnentwege een dikke mercie aan Timmy de organisator, en nog veel beterschap met "het oog"!
Het was weer een super-leuke SD met een fijne compagnie, oude bekenden en weer nieuwe gezichten, mooie landschappen, bomen, heksen, modder, kasteel en dat allemaal op een dag die de geschiedenis zal ingaan als warmste dag ooit op 09/02! Maar onvergetelijk is toch de afsluiter op de "vruchtbare" weide aan chateau-de-la-motte,met enkele Bd-ers achterna gezeten door een schaap!:D
Hopelijk zijn daar nog wat foto's van gelukt!
Aan alle deelnemers; bedankt voor het gezelschap en tot wederziens!:love:

VDSDigit@l
9 februari 2008, 21:20
Ik ben er deze morgend ff met de wagen langsgereden tegen 9.30 .
En ik denk als ik goed gezien heb , op de kataraktparking zat Festinalente ;) in een Renault Laguna . Tegen de middag ben ik nog eens met het hele gezin , nog eens met de fiets langsgereden , maar ik heb niemand gezien :B.
Maar ik ben blij te horen aan deze eerste reacties , dat het plezant geweest is .
Bij deze U WARE WELKOM IN HET MOOIE LIMBURG .
Ik ben benieuwd naar de geposte foto's .
Groeten ,

Rohnny

Stoned Puke Bastard
9 februari 2008, 22:10
Ook van mijnentwege een dikke mercie aan Timmy de organisator, en nog veel beterschap met "het oog"!
Het was weer een super-leuke SD met een fijne compagnie, oude bekenden en weer nieuwe gezichten, mooie landschappen, bomen, heksen, modder, kasteel en dat allemaal op een dag die de geschiedenis zal ingaan als warmste dag ooit op 09/02! Maar onvergetelijk is toch de afsluiter op de "vruchtbare" weide aan chateau-de-la-motte,met enkele Bd-ers achterna gezeten door een schaap!:D
Hopelijk zijn daar nog wat foto's van gelukt!
Aan alle deelnemers; bedankt voor het gezelschap en tot wederziens!:love:Merci :) Zonet nog wat last gehad van m'n oog (vooral bij felle lichtinval, en voor de tv heb je dat dus), maar intussen is 't alweer beter se

En dat schaap...daar worden volgende keer m'n winterkousen van gemaakt, en tegen kerstavond dit jaar ligt 'm op m'n bord als 'm me nog 'n keertje aanvalt :D :clown:

Rosse
10 februari 2008, 08:52
Ik heb mij geweldig geamusseerd op deze SD.:G:G:G Mooie omgeving,schitterend weer, veel BDers leren kenen.:G
Bedankt Tim:G

NoName
10 februari 2008, 13:40
Wij waren weer eens happy met zo,n SD. Oude bekenden weer eens terug zien is altijd fijn, maar ook nieuwe mensen ontmoeten met de zelfde passie is altijd leuk. Wij willen Tim dan ook via deze weg bedanken voor deze mooie en gezellige dag en de uitgekozen locatie

Groetjes NoName en Coby

Ps foto,s volgen zo snel mogelijk

FilMar
10 februari 2008, 13:55
Terwijl ik de foto's aan het importeren ben ook van hieruit nog een dankwoordje aan de organisator Timmy en aan de andere BD-leden. Ook zeker Lut niet vergeten die voor mijn vervoer gezorgd heeft:G

Het was weer een aangenaam weerzien met enkele oud-gedienden ;) en een ditto kennismaking met enkele nieuwe gezichten. Kunnen we weer wat gezichten plakken op de nicknames.

Ja, en dat schaap was een doordrijver...:p

Foto's volgen nog wel.

FestinaLente
12 februari 2008, 11:29
En ik denk als ik goed gezien heb , op de kataraktparking zat Festinalente ;) in een Renault Laguna .

Gedorie... en ik die dacht anoniem te zijn :p. Dat had je goed gezien. Nja, ik was bij de eersten van de BD'ers daar. Die die voor me waren, stonden op een parkeerplaats aan de kapel.
Volgende keer gewoon meegaan, hé ;).

VDSDigit@l
16 februari 2008, 19:40
Ik moet bij de politie gaan , met zo een arendsoog :cool:
Specialist in schaduw technieken :D

Groeten ,

Rohnny