Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hey, ik mis iets

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hey, ik mis iets

    Ik zoek en zoek, maar er is geen plek voor digitale creaties??
    Vinden jullie dat het niet thuishoort of zijn er weinig mensen die het doen?
    Ik heb het hier wel degelijk over creaties, niet een foto waar een stuk wazig is gemaakt of i.d., maar iets dat opgebouwd is.

  • #2
    Re: Hey, ik mis iets

    Oorspronkelijk geplaatst door noa Bekijk bericht
    Ik zoek en zoek, maar er is geen plek voor digitale creaties??
    Vinden jullie dat het niet thuishoort of zijn er weinig mensen die het doen?
    Ik heb het hier wel degelijk over creaties, niet een foto waar een stuk wazig is gemaakt of i.d., maar iets dat opgebouwd is.
    Naar mijn bescheiden mening is elke foto een creatie op zich. Maar waarschijnlijk bedoel je meer foto's die bewerkt zijn met Photoshop etc. Die vind je hier overal hoor noa.
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

    Comment


    • #3
      Re: Hey, ik mis iets

      Wat je precies bedoelt blijft een beetje vaag - maar ik veronderstel dat je iets bedoelt dat eerder grafisch is dan fotografisch... En dat zal dan ook het antwoord zijn denk ik?..

      Comment


      • #4
        Re: Hey, ik mis iets

        Ik vermoed dat noa onder digitale creaties verstaat dat de creatie niet ontstaan is uit een foto of te weinig fotografisch materiaal bevat om het nog een foto te noemen.

        Het is dan ook niet verwonderlijk dat je bij BD zo geen onderdeel vind aangezien dit toch wel een fotografieforum is, met de nadruk op fotografie.

        Je vindt wel een onderdeel Fotobewerking, maar ook hier is het de bedoeling dat het merendeel van je creatie bestaat uit fotografisch materiaal.

        Volgens mijn denken dan...

        Anders moet je je even bevragen bij de forumleiding, zij zullen je zeker de nodige info hier kunnen over geven.

        Comment


        • #5
          Re: Hey, ik mis iets

          Fotobewerking, dat forum is daarvoor onder andere speciaal bedoeld.
          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
          --------

          Comment


          • #6
            Re: Hey, ik mis iets

            Ja maar het stuk "fotobewerking" is meer voor vragen, niet bedoeld als showcase toch?

            Comment


            • #7
              Re: Hey, ik mis iets

              Jawel hoor, je kunt daar rustig je creaties laten zien. Geen enkel probleem.
              Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
              --------

              Comment

              Working...
              X