Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Concert

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Concert

    Nog een reeksje van het concert van Koen & Kris







    of ?
    Nikon Z9 - Nikon D5
    NIKON 14-24MM F/2.8G ED - 24-70MM VR F/2.8E ED - 70-200MM F/2.8E FL ED VR - 50MM F/1.8 - NIKON 500MM F5.6 PF - NIKON AF-S 200-500MM F/5.6E ED VR - SIGMA 85MM F/1.4 ART

  • #2
    Re: Concert

    bij de eerste vind ik het jammer van da lensflareke in het publiek.
    De felle spots storen mij nie echt.

    de tweede vind ik nogal flets en de derde wat onscherp op de ogen.

    Ik zou de tweede wat meer contrast geven dan wordt hij mijn favoriet.
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

    Comment


    • #3
      Re: Concert

      Eerste had een mooie kunnen zijn; jammer dat de artiesten er nu een beetje 'staan te staan'
      Bij dit genre groepsfoto veel meer opnames maken en selecteren (het is altijd een beetje gokken, je kan niet iedereen in het oog houden)
      Canikon 40D - D200, D300

      Comment


      • #4
        Re: Concert

        Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
        Eerste had een mooie kunnen zijn; jammer dat de artiesten er nu een beetje 'staan te staan'
        Bij dit genre groepsfoto veel meer opnames maken en selecteren (het is altijd een beetje gokken, je kan niet iedereen in het oog houden)
        Ik zou het zelfde advies geven, aangevuld nog met: let vooral op de hoofdartiest, in dit geval Koen; die moet minstens frontaal t.o.v. je camera staan OF een opvallende handeling uitvoeren. Dat zou in dit geval de handclap kunnen zijn , maar dan zonder verborgen gelaat.

        Comment


        • #5
          Re: Concert

          Bedankt voor de commentaar kerels Daar heb ik tenminste wat aan ...
          Nikon Z9 - Nikon D5
          NIKON 14-24MM F/2.8G ED - 24-70MM VR F/2.8E ED - 70-200MM F/2.8E FL ED VR - 50MM F/1.8 - NIKON 500MM F5.6 PF - NIKON AF-S 200-500MM F/5.6E ED VR - SIGMA 85MM F/1.4 ART

          Comment

          Working...
          X