Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

opstarten van een site voor digicams ?!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • opstarten van een site voor digicams ?!

    Hallo,

    Ik heb een niet alledaagse vraag.
    Ik overweeg om zelf een internetsite met afdeling voor de verkoop van digitale toestellen op te starten.
    Ik heb hierbij een aantal vragen:

    Werken de meeste sites met stocks?
    Bestellen de meeste sites bij hun hoofdleverancier op het moment dat er een bestelling binnenkomt?
    Hoe kan ik verdeler worden van verschillende merken?
    Moet ik aan bepaalde voorwaarden voldoen als verdeler?
    Zijn er nog andere zaken waar ik rekening moet mee houden en die een obstakel kunnen vormen in de realisatie van mijn project?

    Ik zal al geluk moeten hebben dat er hier mensen zitten die daar daadwerkelijk ervaring mee hebben maar ik waag toch mijn kans.

    Ik dank jullie alvast voor de reacties.

    Nicodemus
    "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

  • #2
    1 ding moet je zeker in acht nemen:

    alle BD-leden krijgen 50% korting
    mvg,
    Dieter

    Comment


    • #3
      Originally posted by Hoehel
      1 ding moet je zeker in acht nemen:

      alle BD-leden krijgen 50% korting
      Ik zal er zeker over nadenken...
      "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

      Comment


      • #4
        Ik denk dat een goede en snelle service belangrijk is.
        De meeste bestellers verwachten een levering toch op een week of een achttal dagen, je zult dus wel een aantal courante zaken in stock moeten hebben anders zal je dat moeilijk kunnen waar maken.
        Neem Sony : zelfs een grote Sony-verdeler met veel afnames moet zich bij een bestelling schikken naar sony.be.....want daar is zelfs de stock beperkt of uitgeput....en dan kan het lang duuuuuuuuuuuuuuuuurrrrren.
        Natuurlijk wil ik wel ietsje langer wachten mits een grote korting, 5% per wachtdag ?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Sonyke
          Ik denk dat een goede en snelle service belangrijk is.
          De meeste bestellers verwachten een levering toch op een week of een achttal dagen, je zult dus wel een aantal courante zaken in stock moeten hebben anders zal je dat moeilijk kunnen waar maken.
          Neem Sony : zelfs een grote Sony-verdeler met veel afnames moet zich bij een bestelling schikken naar sony.be.....want daar is zelfs de stock beperkt of uitgeput....en dan kan het lang duuuuuuuuuuuuuuuuurrrrren.
          Natuurlijk wil ik wel ietsje langer wachten mits een grote korting, 5% per wachtdag ?
          Om van Canon maar te zwijgen zekers
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Voor Nikon materiaal kan je een afspraak maken met een verkoper via volgende e-mail adres: info@nikon.be
            Panoramix

            Comment


            • #7
              Originally posted by Panoramix
              Voor Nikon materiaal kan je een afspraak maken met een verkoper via volgende e-mail adres: info@nikon.be

              Bedankt,
              de eerste nuttige tip.
              Had ik wel al gedaan maar kom ... ik apprecieer de moeite.
              "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

              Comment

              Working...
              X