Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

riverside

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • riverside

    De Poolse band Riverside heb ik ondertussen al een 5-tal keren met wisselend succes kunnen fotograferen. Het was trouwens tijdens een concert van deze band dat ik mijn eerste stappen zette in de concertfotografie. Ondertussen behoort deze band samen met Dream Theater tot de top van de progmetalstroming
    Tijdens het voorbije concert lieten we niets aan het toeval over. Goed op tijd om op de eerste rij te staan, afspraken met medefotografen om van positie te kunnen verwisselen,........
    Riverside zette zoals verwacht in een prompvolle "spirit of 66" een zeer sterke set neer. Dit optreden was een zeer waardige afsluiter van het voorbije concertjaar. Voor deze fotoserie koos ik 2 dynamische foto's van basist-zanger Mariusz Duda en één van Piotr Grudzinski tijdens een floydiaanse gitaarsolo.












    facebook

  • #2
    Re: riverside

    3 mooie opnames met voorkeur voor 2e.
    Maar daar zou ik persoonlijk die spot wegklonen die net tussen baard en microfoon zit, maar wie ben ik hee.
    De muziek van riverside is van de beste die ik de laatste jaren hoorde in het prog-milieu net als deze van sylvan.
    popol

    http://www.fotopopol.be

    Comment


    • #3
      Re: riverside

      Oorspronkelijk geplaatst door popol1964 Bekijk bericht
      De muziek van riverside is van de beste die ik de laatste jaren hoorde in het prog-milieu net als deze van sylvan.
      Ja en dat geldt voor mij ook Paul. Eén van mijn eerste concertfoto's die ik hier postte was trouwens ook van Sylvan. Zie hier
      Maar de comments hierop waren maar poverkes
      facebook

      Comment

      Working...
      X