Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursus in avondschool - Geel / Arendonk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cursus in avondschool - Geel / Arendonk

    Inmiddels heb ik me ingeschreven voor een cursus digitale fotografie voor gevorderden in avondonderwijs in Arendonk. De basiscursus heeft tot doel je je toestel te leren kennen. De cursus voor gevorderden vereist dat je ofwel een bridgecamera 12x zoom hebt of een spiegelreflex met minimum 200mm zoom.
    De inhoud van de cursus vind je HIER.
    De plaatsen zijn beperkt tot 12 mensen per groep. In Geel (HIK) zijn er nog een paar plaatsen op maandag. In Arendonk (Sint-Clara-college) nog een paar plaatsen op donderdag.
    Je mag de basiscursus overslaan, mits het afleggen van een "instaptest". Eindexamen is het afleveren van een portfolio.

    Kostprijs : € 60 voor de scholing en € 15 voor het handboek. Indien je in aanmerking komt voor opleidingscheques, mag je meteen deze prijs halveren.

    Geen idee wat het niveau van de cursus gaat zijn, maar gezien deze praktisch opgevat is, meen ik dat ik er sowieso iets aan zal hebben.

    Mochten er nog gegadigden zijn... bij deze is de info verspreid. De cursus wordt blijkbaar nog maar ingericht vanaf vorig jaar.
Working...
X