Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD dagen..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD dagen..

    hallo,
    ik lees hier heel geregeld wel een SD topic.
    Wel, zou het niet aangenaam zijn om bv om de maand of om de zoveel weken (wel geruime tijd tussen) een SD dag te organiseren. Een maandelijks uitstapje of 2 maandelijks of ...

    Zo'n beetje verspreid over België en natuurlijk ook Nederland.

    Gewoon een voorstel omdat ik supergraag eens zo'n dag zou meemaken dicht bij deur. Voorbeeldje Ieper, geweldig veel geheugen voor nodig om alles vast te leggen (vestingen, markt, oorlogsverleden,...)

    Misschien heb ik't wel volledig mis met m'n voorstel maar daarom is't ook een voorstel hé

    Groeten Gio
    http://users.pandora.be/ziod
    DigiCam Shopping help...

  • #2
    organiseer maar héé limozke ...
    Do or Do Not - There is no try ...
    www.giantpat.be

    Comment


    • #3
      Originally posted by giantpat
      organiseer maar héé limozke ...
      Volledig eens met giantpat !

      Comment


      • #4
        quote:
        --------------------------------------------------------------------------------
        Originally posted by giantpat

        organiseer maar héé limozke ...

        --------------------------------------------------------------------------------



        Volledig eens met giantpat !
        Dat dacht ik dus ook toen ik jouw topic las
        Organiseer jij maar, wij komen wel af.
        En een tijdstip op kleven kan je toch niet.
        Het is nu toevallig, soms een tijd niets, soms drie op een maand tijd.
        Ik vind dat de organisators zelf een gepaste datum moeten kiezen en dan komt het vanzelf wel hé?
        En Ieper, ja dat zie ik wel zitten

        Comment


        • #5
          Ok kzal der eentje organiseren voor juli of augustus.
          merci!
          http://users.pandora.be/ziod
          DigiCam Shopping help...

          Comment


          • #6
            Voila, t'hats the spirrit

            "Als we kunnen komen", mag je ons bij deze al inschrijven

            Nog een goede raad limozeke, neem uw tijd, kies een goede datum? uit, breng een origineel parkoers, en met een goede voorbereiding is die dag gegarandeerd een succes

            Comment


            • #7
              Originally posted by teddy-bear

              breng een origineel parkoers, en met een goede voorbereiding is die dag gegarandeerd een succes
              zal er niet aan mankeren, ben thuis in Ieper... U hoort nog van mij
              http://users.pandora.be/ziod
              DigiCam Shopping help...

              Comment


              • #8
                en what about een SD in Bruhhe die scone? (Brugge voor de niet-west-vlamingen )

                misschien ergens in september ofzo, dan zijn die hordes toeristen hier voor een stuk weg...

                ik zal wel gids spelen langs de leukste kroegen, erm erm bezienswaardigehden
                mvg,
                Dieter

                Comment


                • #9
                  @ Hoehel: check this out man
                  http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=5454

                  @ limozke: op mij mag je ook al voor 95% rekenen!

                  Comment


                  • #10
                    Tony, de mensen die hier nog geen jaar zijn hebben de SD van Brugge niet meegemaakt, dus een nieuwe kan geen kwaad hé?
                    Als hoehel dat wilt doen, dan schrijven we wel in

                    Comment


                    • #11
                      ik wil wel eens proberen zo'n SD ineen te steken, heb er zelf nog nooit geen meegemaakt, maar hier in Brugge een parcours uitstippelen en ergens een eetgelegenheid vinden zal geen probleem zijn.

                      moesten er geïnteresseerden zijn, post hier eventueel suggesties, ... hé

                      het zal wel maar iets zijn voor na 10 juli (examens en proclamatie / feedback - aaaaaaaghr )
                      mvg,
                      Dieter

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Act
                        Tony, de mensen die hier nog geen jaar zijn hebben de SD van Brugge niet meegemaakt, dus een nieuwe kan geen kwaad hé?
                        Ik heb die van Brugge vorig jaar ook niet meegemaakt, dus voor mij ook geen probleem en dicht bij de deur, maar misschien kan Hoehel dan wel best eens kontakt opnemen met de organisator van de vorige Brugge-SD om te vermijden dat het identiek zou worden, zodat het ook nog interessant is voor de mensen die wel meegeweest zijn
                        Kwestie van de verstokte BD'ers ook mee te krijgen

                        Comment

                        Working...
                        X