Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarheen met je foto's voor een wedstrijd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarheen met je foto's voor een wedstrijd

    Hallo,
    vaak merk ik ( en meestal te laat....) op dat er ergens een fotowedstrijd is uitgeschreven op een website of ergens anders (tijdschrift). Maar op BD vind ik deze aanmeldingen bijna niet terug of de bij links fotowedstrijden is deze info niet zo up-to-date of volledig.

    Om die reden vraag ik of het mogelijk is om de aankondigingen van fotowedstrijden ook onder de rubriek 'waarheen' te plaatsen gezien het begrip waarheen kan uitgebreid worden als 'waarheen met je gemaakte foto's' naast 'waarheen om ze te maken'; zonder dat er aan de forumstructuur moet gewerkt worden

    graag meningen van bd'ers en mods

    grtz

    devid
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

  • #2
    Re: Waarheen met je foto's voor een wedstrijd

    Als je wil meedraaien in het wedstrijdgebeuren kan je beter aansluiten bij een "echte" fotoclub in het echte leven. Dan is het allemal veel kleinschaliger maar daarom ook veel persoonlijker. Je neemt dan deel aan een wedstrijd of wedstrijden, als lid van een fotoclub die de inschrijving en verzending voor haar rekening neemt. Niet zelden is dan de deelname en inschrijving voordeliger of zelfs gratis voor de leden. Maar meedoen wil ook zeggen afdrukken op minimaal 20 X 30 cm en plaatsen in een passe-partout van 30 X 40 cm of van 40 X 50 cm. Dus je inzending moet bestaan uit opzichtoriginelen gemonteerd in een passe partout.

    Wil je meer weten bezoek dan is de website van het AVF en van het CVB


    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Waarheen met je foto's voor een wedstrijd

      kan je beter aansluiten bij een "echte" fotoclub in het echte leven
      ik dacht toch dat BD als doelstelling heeft een echte (maar digitale) fotoclub te zijn met alle mogelijkheden van een andere ....
      ik ben niet iemand (wegens te veel andere activiteiten)die s'avonds of tijdens de weekend nog tijd heeft om lekker knus bij pot en pint samen te komen te praten over fotografie. om die reden hecht ik veel belang aan een digitale club die je toelaat bezig te zijn met fotografie wanneer je dit zelf bepaalt en daarom vind ik dat info over fotowedstrijden hier ook zou mogen. Dat er verplichtingen zijn bij deelname spreekt voorzich

      devid
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

      IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

      Comment


      • #4
        Re: Waarheen met je foto's voor een wedstrijd

        Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
        ik dacht toch dat BD als doelstelling heeft een echte (maar digitale) fotoclub te zijn met alle mogelijkheden van een andere ....
        ik ben niet iemand (wegens te veel andere activiteiten)die s'avonds of tijdens de weekend nog tijd heeft om lekker knus bij pot en pint samen te komen te praten over fotografie. om die reden hecht ik veel belang aan een digitale club die je toelaat bezig te zijn met fotografie wanneer je dit zelf bepaalt en daarom vind ik dat info over fotowedstrijden hier ook zou mogen. Dat er verplichtingen zijn bij deelname spreekt voorzich

        devid

        In de meeste fotoclubs heeft digitaal het overwicht nu, maar der wordt ook nog analoog gewerkt en samen doen ze mee aan de wedstrijden, zowel in kleur en zwart-wit met natte en digitale afdrukken.

        MVG, jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Waarheen met je foto's voor een wedstrijd

          Dit kan al een tip zijn

          Comment


          • #6
            Re: Waarheen met je foto's voor een wedstrijd

            Devid,

            In het forumonderdeel "Waarheen Vandaag" worden evenementen tips gepost door BD leden.
            Hier zal je dan ook eventueel aankondigingen vinden van bv: fototentoonstellingen.

            Het hoe en waarom posten in "Waarheen Vandaag" kan je trouwens in deze sticky vinden.

            Aankondigingen van en inschrijvingen voor fotowedstrijden vallen hier echter( voorlopig? ) buiten.

            Hartelijk dank voor je inbreng.
            In elk geval speel ik je vraag door naar de werkgroep en naar de andere moderatoren als mogelijk interessante sugestie en voor overdenking.

            Ondertussen moet ik deze topic echter verplaatsen naar een meer gepast forumonderdeel.


            mvgr
            Mod Jo(han)
            Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

            Comment


            • #7
              Re: Waarheen met je foto's voor een wedstrijd



              Dan kun je er alvast een aantal vinden

              Comment


              • #8
                Re: Waarheen met je foto's voor een wedstrijd

                Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                Wil je meer weten bezoek dan is de website van het AVF en van het CVB
                Je kan bij het CvB als individueel lid inschrijven. Lidgeld per jaar kost €15. Hierna kan gratis deelnemen aan de door hen uitgeschreven wedstrijden. Hiervoor moet niet altijd foto's opsturen. Je hebt ook digitale wedstijden.
                Gids voor verlovingsringen Met zoveel factoren te overwegen bij het kiezen van de perfecte diamanten verlovingsring, kan het overweldigend zijn. Met onze diamanten verlovingsringgids helpen wij u de perfecte keuze te maken. Voor altijd Mark Diamond Rings
                Canon 7D + Batterijgrip + 10-20mm sigma + 24-70 sigma + Sigma 120 - 300 + Canon 70 - 200
                Het ligt in de menselijke natuur om verstandig te denken en idioot te handelen

                Comment

                Working...
                X