Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keltia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Keltia

    Vorige vrijdag en zaterdag gaf het Britse Mostly Autumn onder zeer grote belangstelling hun traditioneel kerstconcert in resp. Verviers(B) en Zoetermeer (NL). Ik was erbij in Verviers. Maar eerst werden we nog getrakteerd op een voorprogramma van Keltia.








    facebook

  • #2
    Re: Keltia

    ligt het aan mijn scherm of zie ik vreemde vlekken in deze foto's.
    Vooral bij foto 2 is het erg.
    De compo is dik in orde en als die kleurstoringen aan mijn scherm liggen dan zullen die ook wel dik ok zijn zeker?
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

    Comment


    • #3
      Re: Keltia

      In foto 2 zit er op de arm van de harpiste iets wat me doet denken aan lensflare... misschien is dat die rare vlek die je bedoeld?

      Helemaal niet slecht... doet me op één of andere manier aan Jack Sparrow denken... weet niet waarom...
      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

      Comment


      • #4
        Re: Keltia

        ik zie het vooral boven de harp in de achtergrond, kan ook aan de compressie liggen.
        WWW.JOPIX.BE
        Just one click away...

        Comment


        • #5
          Re: Keltia

          Zeer sterke compo's Jaak, bewerking van 2
          Eric Van Aerschot BD0730BE

          Comment


          • #6
            Re: Keltia

            Oorspronkelijk geplaatst door EVA Bekijk bericht
            Zeer sterke compo's Jaak, bewerking van 2
            Hallo Eic,
            Ik heb helemaal geen speciale nabewerking gedaan.
            Heb enkel wat gewerkt met de levels en usm.
            facebook

            Comment


            • #7
              Re: Keltia

              Gisteren heb ik deze foto's gezien op het scherm van een andere pc.
              Ik wist niet wat ik zag!! Die tweede foto ziet er inderdaad qua kleur vreselijk uit. Precies alsof er een nabewerking is gebeurd met één of ander filterprgramma.
              Op mijn scherm ziet die foto's er heel normaal uit. Meer nog.........ik vond het eigenlijk ene mooie, anders zou ik hem niet gepost hebben........
              ook problemen met andere foto's........op mijn scherm niets te zien van het werken met de kloonstempel.....op andere schermen is het niet om aan te zien......
              Een goed afgesteld degelijk scherm is dus blijkbaar geen overbodige luxe!!
              facebook

              Comment


              • #8
                Re: Keltia

                Er is iets mis bovenaan in de achtergrond van de 2de foto, dat is zeker.
                Spijtig, want het zijn goede compo's
                SHARPimages.be

                Comment


                • #9
                  Re: Keltia

                  Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
                  Gisteren heb ik deze foto's gezien op het scherm van een andere pc.
                  Ik wist niet wat ik zag!! Die tweede foto ziet er inderdaad qua kleur vreselijk uit. Precies alsof er een nabewerking is gebeurd met één of ander filterprgramma.
                  Op mijn scherm ziet die foto's er heel normaal uit. Meer nog.........ik vond het eigenlijk ene mooie, anders zou ik hem niet gepost hebben........
                  ook problemen met andere foto's........op mijn scherm niets te zien van het werken met de kloonstempel.....op andere schermen is het niet om aan te zien......
                  Een goed afgesteld degelijk scherm is dus blijkbaar geen overbodige luxe!!

                  inderdaad jammer van het fenomeen - zo zal ik het maar noemen in de tweede foto - want de compositie vind ik anders wel héél mooi!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Keltia

                    Mooie reeks. tweede
                    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Keltia

                      opnieuw een upload gedaan van nr.2.......hopelijk zien jullie die rare kleurvlekken nu niet meer....
                      facebook

                      Comment


                      • #12
                        Re: Keltia

                        is stukken beter!
                        WWW.JOPIX.BE
                        Just one click away...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Keltia

                          Hey Jaak,

                          Vind je platen super gelukt. Kleur zit goed, scherpte ook kortom
                          Heb je er nog?

                          Hans
                          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                          Comment

                          Working...
                          X