Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto van stephan vanfleteren ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto van stephan vanfleteren ?

    Hallo, ik ben de laatste tijd een beetje geobsedeerd door de foto's van stephan vanfleteren. Ik zou ook een graag zien hoe hij er zelf uitziet maar ik kan nergens een foto van HEMZELF vinden.

    Iemand van jullie ideën ?

    Bedankt.

  • #2
    Re: foto van stephan vanfleteren ?

    Is 'm dit?

    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: foto van stephan vanfleteren ?

      De bovenste foto is van Stefan Vanfleteren. Erg interessante fotograaf met superveel talent !

      Comment


      • #4
        Re: foto van stephan vanfleteren ?

        kijk hier eens en dan rechts naast de foto op de 2e link bij video("de fotograaf vertelt").. dan kan je hem zelfs horen spreken
        http://www.flickr.com/photos/pentaprism_/
        http://blog.bertwynant.net

        Comment


        • #5
          Re: foto van stephan vanfleteren ?

          is er toevallig iemand naar de lezing van Belgicum geweest? (want dan hebben we in dezelfde zaal gezeten )

          Comment


          • #6
            Re: foto van stephan vanfleteren ?

            Meneer Vanfleteren is een grote fotograaf! Ik zou hem heel graag eens ontmoeten.
            [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

            FotoBlog

            Comment


            • #7
              Re: foto van stephan vanfleteren ?

              Ik heb de eer hem te kennen (vooral als Mac-gebruiker).

              Het is inderdaad een zeer interessant en innemend persoon. Als ik hem eens zie is het meestal vlug-vlug tussen 2 reportages door.

              Artiesten, hé...
              Nikon, Apple & Epson

              Comment


              • #8
                Re: foto van stephan vanfleteren ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
                is er toevallig iemand naar de lezing van Belgicum geweest? (want dan hebben we in dezelfde zaal gezeten )
                Als dat een donderdagavond in het fotomuseum te Antwerpen, samen met Hugo Camps was dan was ik daar

                Was best een gezellige avond, opvallend jeugdig publiek vond ons gezelschap en de vragen van Mr Camps waren soms niet ter zake

                Comment

                Working...
                X