Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog steeds geen cashback ontvangen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog steeds geen cashback ontvangen

    Ik heb eind september m'n 40D gekocht en begin oktober mijn barcode naar Canon opgestuurd voor de 70€ cashback. Op 18/10 hebben ze een brief verstuurd met de bevestiging van ontvangst en de melding dat de cashback binnen 20 dagen gestort zou worden. Helaas heb ik nog niks ontvangen ...

    De brief verwijst ook naar www.submissionstatus.com maar daar kan ik niet inloggen omdat mijn e-mailadres niet wordt herkend ...

    Wat nu?

    Alvast bedankt voor de hulp!
    EOS 80D

  • #2
    Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

    meerdere keren contact op genomen met Canon, maar nog steeds niets hoor.
    wacht al vanaf Mei dit jaar.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      meerdere keren contact op genomen met Canon, maar nog steeds niets hoor.
      wacht al vanaf Mei dit jaar.
      grt,bouk.
      Idem hier
      Mvg. Renzowoef
      Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset

      Comment


      • #4
        Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

        Al drie keer recht gehad op cash back en ook gekregen zonder problemen.
        Bij nazicht was langste wachtperiode een vijftal weken.

        Comment


        • #5
          Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

          Dat het eventjes duurt is mij bekend, bij mij duurde het namelijk ook dik vier weken. Maar dit is inderdaad wel erg vreemd.
          Canon EOS 5D | Sigma 50 1.4 | 17-40L | 135L
          Visit my Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

            Bij mij nog vreemder:
            Camera en 4 lenzen gekocht in mei (net als Bouk). Had recht op 280 euro cashback. Na enkele weken kreeg ik 150 euro gestort op de rekening. Van die overige 130 euro niks gehoord, ook niet op de talloze mails naar Canon...
            Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
            http://www.orlik.be

            Comment


            • #7
              Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

              reeds drie maal cashback ontvangen na aankoop..dit alles binnen redelijke termijn (ongeveer vier weken)..mvg!
              Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

              http://pallenhoven.be

              Comment


              • #8
                Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

                Oorspronkelijk geplaatst door The Fish Bekijk bericht
                reeds drie maal cashback ontvangen na aankoop..dit alles binnen redelijke termijn (ongeveer vier weken)..mvg!
                Idem voor mij. Wel een wachttijd van een maand of iets meer, maar altijd in orde.
                Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                Comment


                • #9
                  Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

                  Mijn papieren met barcode op vrijdag 16-11-2007, reeds op dinsdag 20-11-2007 heb ik een mail van Canon ontvangen dat mijn aanvraag reeds op 19-11-2007 was toegekomen. Ikke gelukkig natuurlijk, want had de brief niet aangetekend verstuurd en hij moest zo maar eens kwijt geraken.

                  Daarna braaf 20 dagen afgewacht (tijdsduur die zij opgeven), maar helaas nog niks. Dan maar ff gechecked op submissionstatus.com en daar lees ik af dat mijn cashback (80€) op 22-11-2007 zou overgemaakt zijn, en dat er 5 werkdagen kunnen overgaan alvorens dit bedrag op mijn rekening staat. Nu zijn we bijna een maand verder en heb nog geen cent gezien. Vorige week gemaild, enfin... contactformulierke ingevuld met mijn vraag of er iets is misgelopen. Ze geven aan dat ze binnen de 48u antwoorden... ondertussen zijn we een week verder en heb nog steeds geen antwoord.

                  Greyfox van hier op BD had zijn papieren bijna dezelfde dag als mij op de post gedaan, maar waren iets later bij Canon toegekomen. Zijn cashback (50€) stond al wel op 26-11-2007 op z'n rekening.

                  Meestal heb ik weinig geluk met zo'n zaken, dan gaat er wel eens iets verloren, klopt er iets niet,.... maar blijkbaar ben ik dus niet de enige waarbij het misloopt.

                  Was nu nog aan het denken van nog een andere lens aan te kopen voor eind december om nog van de cashback te genieten, maar een mens zou toch beginnen twijfelen om het hiervoor nog te doen hoor

                  **EDIT** Cashback werd gestort!
                  Last edited by Low_G; 18 december 2007, 10:32. Reden: Cashback gearriveerd!
                  Canon EOS 5D - Canon 580EX - Canon 24-105L IS USM || Canon EOS 350D - BG-E3 - 18-55 kitlens - 50mm f1.8 - Tamron 18-200 - Canon 10-22 USM

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

                    Ik heb nog steeds geen cashback ontvangen ... Iemand enig idee met wie ik contact kan opnemen? (Via submissionstatus krijg ik geen reactie ...)
                    EOS 80D

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

                      Oorspronkelijk geplaatst door bisebaer Bekijk bericht
                      Ik heb nog steeds geen cashback ontvangen ... Iemand enig idee met wie ik contact kan opnemen? (Via submissionstatus krijg ik geen reactie ...)
                      Uitzoeken wie commercieel directeur bij Canon is en die bestoken met een mails en een brief ?? Hoofd afdeling marketing wil ook wel eens effectief zijn.
                      Zij zetten namelijk dergelijke acties op.
                      na wat speurwerk moet je daar achter kunnen komen.

                      Ik heb dat 2 jaar geleden ook bij Nikon gedaan, met een redelijk resultaat.
                      Website : www.alextimmermans.com
                      Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                      Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

                        Ik heb intussen al een tiental keren naar een speciaal nummer gebeld dat ze mij bij Canon hebben doorgegeven, maar altijd krijg ik het antwoordapparaat, en ze vragen wel om mijn gegevens in te spreken, maar terug contact opnemen: neen dus ...
                        Ik zal die 70€ maar op mijn buik schrijven, want ben het moe geworden ...
                        EOS 80D

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

                          Ik heb ook nog steeds geen ontvangen, mijn papier is zeker al 1.5 maand weg.
                          Heeft er hier al iemand contact gehad via e-mail? Zoja welk adres?

                          Ik heb zo al is liggen zoeken, maar op een simpele manier canon bereiken is bijna uitgesloten.....

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

                            Hoi,

                            Dat is wel raar, ik heb op 20/12/07 een 70-300mm gekocht en direct de barcode opgestuurd (21/12/07).

                            Op 27/12/07 mail gekregen dat mijn aanvraag in verwerking was.

                            Op 04/01/08 nogmaals een mail met excuses, dat het door de drukte iets langer zou duren en amper 2 weken later stond het geld al op mijn rekening.

                            Dus bij mij is alles wel vlotjes verlopen.
                            Ik zou toch eens proberen via submissionstatus te checken hoor.

                            mvg

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nog steeds geen cashback ontvangen

                              Ik heb nooit een bestigingsmail ontvangen, alleen een brief, en met de logingegevens op die brief kan ik niet binnengeraken bij submissionstatus. Mails naar diezelfde site leveren geen reactie op ...
                              EOS 80D

                              Comment

                              Working...
                              X