Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tips voor Onderwaterfotografie gevraagt!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tips voor Onderwaterfotografie gevraagt!!

    Hallo,

    ik ga morgen voor een aantal dagen naar Dubai, ik ben net in het bezit van een Canon G3!! Nu kwam ik onlangs nog een onderwaterhuis voor de G3 tegen en heb die ook meteen gekocht.( Vandaag binnen gekregen)Wie kan me evt nog tips geven voor onderwater fotografie en waar ik op moet letten!!

    sorry ik weet dat het kort dag is, maar hoop toch nog op enkele tips!!

    Mister Tanzer en zijn Canon 40D + EF-S 17-85 MM f/4-5.6 IS USM +EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM en mijn G3!!!

  • #2
    http://www.photocrack.com/pages/artikelen/200112/onderwater.shtml

    Veel leesgenot
    Fuji Digitaal fototoestel

    Comment


    • #3
      Lol,

      misschien had je beter ginds een paar van die mooie postkaarten gekocht ipv dat onderwaterhuis....da's niet alleen goedkoper maar ook veeeeeeeeeeeeeeel gemakkelijker !

      Stef

      Comment


      • #4
        Ja is wel makkelijker,maar dan heb ik mijn vrouw en dochter er nog niet op.!!
        Mister Tanzer en zijn Canon 40D + EF-S 17-85 MM f/4-5.6 IS USM +EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM en mijn G3!!!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Stef
          misschien had je beter ginds een paar van die mooie postkaarten gekocht ipv dat onderwaterhuis....da's niet alleen goedkoper maar ook veeeeeeeeeeeeeeel gemakkelijker !
          Alles wat je zelf doet, doe je beter
          Ik heb nog nergens een onderwaterhuis voor de Fuji S602z gevonden

          Have fun tanzer, en laat vooral resultaten zien, laat ons maar eens kwijlen

          Comment

          Working...
          X