Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Art for Earth

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Art for Earth

    Eerste selectie uit mijn fotokes van Art For Earth:

    Stan van Samang


    Stef Kamil


    Tom Kerstens


    Een zeer gezellige avond, met kwalitatief hoogstaande muziek!
    Ik heb me daar als amateurforograafje tussen alle pro's met gigantische lenzen goed geamuseerd Hopelijk is dit ook te zien in de fotokes!

    p.s. ik moet nog veel leren

  • #2
    Re: Art for Earth

    Nice shots! Ik was er ook met mijn klein FZ5je. Mijn dSRL thuisgelaten omdat ik nog geen deftige lenzen heb.

    Maar zo zie je maar, je hoeft niet persé met een witte lens rond te sjouwen! ( Ik heb er maar één gezien trouwens, maar 't was wel een ferme!)
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: Art for Earth

      Een gigantische lens moet niet persé wit zijn

      Ik heb ook nog maar net een lens waar ik me mee aan concertfotografie kan wagen. Deze zijn allemaal genomen met een 400D en Tamron 28-75. Die kan ik u ook aanraden, en is perfect uitbreidbaar met zo'n lange witte

      Maar die Art for Earth... Daar hing toch wel een héél gezellig sfeertje ze!

      Comment


      • #4
        Re: Art for Earth

        mooie, gevarieerde reeks!
        soms kan de compo nog iets beter imho, maar zeker en vast niet slecht!

        Comment


        • #5
          Re: Art for Earth

          Die tweede is een heel mooi. Die lege ruimte voor de artiest werk lekker mee.
          Foto drie mist die ruimte. Deze is net te krap, of net te ruim genomen.
          meer over mijn fotografie is te vinden op
          http://www.nandoonline.com

          Comment

          Working...
          X