Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

photoshop Elements 6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • photoshop Elements 6

    HELP!!!!!

    Ik heb vandaag de nieuwe elements 6 gekocht. ik was aan het twijfelen tussen deze elements 6 en de paintshop pro van corel. In de winkel werd mij gezegd dat de elements 6 veel makkelijker was om mee te werken dan de paintshop pro. Tot ik ermee thuis kwam en begon. Man man man mizerie mizerie. Ik had van de paintshop pro de 30 dagen proef versie gedaan en deze viel heel goed mee. Met de elements 6 krijg ik zelfs nog geen kadertje rond mijne foto. Ik kan hier totaal niet mee werken (waarschijnlijk ligt dit aan mij). In de winkel is een Engelstalige handleiding te koop, da is al. Mijn vraag, wat moet ik doen??? Is er iemand die mij op weg kan helpen of zou ik proberen om alsnog te gaan wisselen.
    Desnoods verkoop ik hem gewoon verder voor 80eurokes.

    Mvg scalle1972

  • #2
    Re: photoshop Elements 6

    Ikzelf werk met elements 5.0, heb eerst de 3.0 en de 4.0 gehad. Vind het een fantastisch programma met zeer veel mogelijkheden. (dikwijls onderschat) Ook de organizer is zeer goed en overzichtelijk. Heb er wel ondertussen al drie boeken over gelezen en stap per stap geleerd. Een boek over de versie 6.0 ga je denk ik nog niet vinden. Mijn boeken gaan over de 3 en de 4 maar als je die kent kan je de rest ook. Mijn eerste boek was Photoshop elements 3 voor Dummies, je kent die reeks wel. Simpel maar goed uitgelegd. Nieuwe versie telkens enkele nieuwe zaken en een andere interface maar eigenlijk geen groot verschil per versie. Ik zou zeggen zoek een boek want bij mij is het alvast mijn lievelingsprogramma!
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: photoshop Elements 6

      Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment


      • #4
        Re: photoshop Elements 6

        Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
        Ikzelf werk met elements 5.0, heb eerst de 3.0 en de 4.0 gehad. Vind het een fantastisch programma met zeer veel mogelijkheden. (dikwijls onderschat) Ook de organizer is zeer goed en overzichtelijk. Heb er wel ondertussen al drie boeken over gelezen en stap per stap geleerd. Een boek over de versie 6.0 ga je denk ik nog niet vinden. Mijn boeken gaan over de 3 en de 4 maar als je die kent kan je de rest ook. Mijn eerste boek was Photoshop elements 3 voor Dummies, je kent die reeks wel. Simpel maar goed uitgelegd. Nieuwe versie telkens enkele nieuwe zaken en een andere interface maar eigenlijk geen groot verschil per versie. Ik zou zeggen zoek een boek want bij mij is het alvast mijn lievelingsprogramma!
        Zou ik dan volgens u met de Nederlandse versie van de elements 5 ook al een heel stuk verder geraken? Aangezien er van de 6 nog maar enkel de Engele versie bestaat.

        Comment


        • #5
          Re: photoshop Elements 6

          Ook al is het wat moeilijk in het begin , toch is het de juiste keuze!
          Maar een goed boek zal je op weg helpen en dan heb je weer meer keuze
          in het Engels dan in het Nederlands.

          MVG, Jeff
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: photoshop Elements 6

            Oorspronkelijk geplaatst door scalle1972 Bekijk bericht
            Zou ik dan volgens u met de Nederlandse versie van de elements 5 ook al een heel stuk verder geraken? Aangezien er van de 6 nog maar enkel de Engele versie bestaat.
            Ik denk dat de 6 wel al in het nederlands bestaat. http://www.hcw.be/p.aspx?p=H3004 Voordeel van engelse versie is dat de meeste tutorials die je op internet vindt in 't engels zijn. Ik moet dan alles vertalen. Maar als je engels niet perfect is zoals bij mij en je moet dan engelse boeken lezen over een programma dat in 't begin chinees lijkt...
            Flickr

            Comment

            Working...
            X